błędy odczytu lub doczytu danych się zdarzają, lecz i tak najlepsze jest gdy widzisz autobus, tablica ledwie zipie albo się rozpixelowała a za szybka plastik z liniówką...
dobre są tez niezgodnosci na radiotelefonach (ostatnio Z1 na radiotelefonie mialo linię 69 a to ciekawostka )
uważny obserwator, przyczajony z zawsze otwartymi oczami i ew. pokrowcem na aparat.
a to musze przyznać jest pewną ciekawostką gdyż obecnie numer kirowcy jest dobrze schowany i przytwierdzony do deski z przodu tak że jego odczytanie jest prawie niemożliwe jeśli komuś zależy. ale przyznam że taka opcja nie jest głupim rozwiązaniem, choć zdaję sobie sprawę że zaraz dostanę po uszach od niektórych. jak widze ostatnio nie zanotowaliśmy żadnej ciekawej wpadki z wyswietlaczem czyżby ktoś z mpk monitorował forum?
czyli szybki manewr zastępczy? tak każde rozwiązanie jest dobre jeśli jest skuteczniejsze od innych. ale co to się dzieje ze r&g diodowe padają jak muchy i bulwy jeżdza ze starymi pixelami na których nic nie widac.
albo inny przypadek w 15 w doczepie wyświetlacz pracował na pół gwizdka bo był ledwie widoczny takia transparentnosc = 60%
To co do nowinek to SRG3100 jest do niczego - poza świetnym graficznym wyświetlaczem jest dużo gorszy w obsłudze (kursory mogli zostawić, a nie zrobić je jako przyciski boczne), a poza tym działa strasznie wolno - zanim cyfra pojawi się na ekranie trzeba poczekać kilka sekund.
A co do tego dziwadła w bulwach to uważam za bezsensowne dawanie kodów typu: 300 jako któraś końcówka dla 12...
czytałem komentarze do fotki w galerii, czy naprawdę do tego dołączyli wielką plansze na kabinie z elektryką z kodami? sory ale to musi wyglądać pięknie jak motorniczy szuka na całej takiej płachcie jednego kodu do lini i to jeszcze znalazł nie ten bo szuka do zmiany lini. sory.
ale sama czcionka na przednim nie jest zła, liniówka i Koniec, chociaz mozna powiedziec ze KONIEC napisany tak jest czytelniejszy i wtedy to góruje nad jakimiś załozeniami estetycznymi jezeli o takowe mozna sie tu oprzec.