Irisbus (Iveco) CNG na testach w Łodzi !!!!!
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Może akurat MPK zwyczajnie dobrze się dogadało ze Słupskiem.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
A skąd te dane?
MPK dobrze robi, że inwestuje w konkretny typ silników - m.in. MB
Zauważyłem, że MPK może być zainteresowane silnikami Iveco. Poprzedni testowiec Solbus i obecny Irisbus są właśnie z tymi silnikami. Jeśli zaczną w nie inwestować to niewykluczone, że zobaczymy Solarisy. One też są robione na gaz, a o gazowcach dla Łodzi mówiło sie nie raz.
MPK dobrze robi, że inwestuje w konkretny typ silników - m.in. MB
Zauważyłem, że MPK może być zainteresowane silnikami Iveco. Poprzedni testowiec Solbus i obecny Irisbus są właśnie z tymi silnikami. Jeśli zaczną w nie inwestować to niewykluczone, że zobaczymy Solarisy. One też są robione na gaz, a o gazowcach dla Łodzi mówiło sie nie raz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
@SEC: Dobrze robi, że inwestuje w MB, ale źle, że sprzedaje Solarisy i kupuje MB na zajezdnię, na której nie powinno ich być. Gdyby zakupiono na NS Solarisy w podobnej ilości jak wozy, które kupiono, nic by się nie stało, wręcz byłoby lepiej. A koziołki powinny były pójść na Kraszewskiego. W późniejszym terminie można by było rozważyć zastępowanie nowymi Citarami przechodzonych Jelczy.
A co do silników Iveco to mam cichą nadzieję, że MPK zamierza trochę tego kupić na Nowe Sady bo najlepsze pojazdy z tymi silnikami produkuje właśnie Solaris (wybór jest niewielki - Solaris, Irisbus, Jelcz i Solbus), pozostałe mają niedoróbki, najbliższy Solarisowi jest mimo wszystko Irisbus, który robi dość pozytywne wrażenie.
A co do silników Iveco to mam cichą nadzieję, że MPK zamierza trochę tego kupić na Nowe Sady bo najlepsze pojazdy z tymi silnikami produkuje właśnie Solaris (wybór jest niewielki - Solaris, Irisbus, Jelcz i Solbus), pozostałe mają niedoróbki, najbliższy Solarisowi jest mimo wszystko Irisbus, który robi dość pozytywne wrażenie.
Solarisy i Many sprzedano, bo miały silniki Mana. Gdyby było ich więcej to pewnie by zostały.
Nowe Citaro powinny stacjonować na Kilińskiego. Ta zajezdnia ma najgorszy tabor i może dobrze, żeby stacjonowały tam kolejne wozy tego samego typu.
Co do Vero to dobrze, że stacjonują na NS, ponieważ w innym wypadku nie mogłyby obsługiwać linii z północnych części miasta (66, 84 i rzadko 89).
Nowe Citaro powinny stacjonować na Kilińskiego. Ta zajezdnia ma najgorszy tabor i może dobrze, żeby stacjonowały tam kolejne wozy tego samego typu.
Co do Vero to dobrze, że stacjonują na NS, ponieważ w innym wypadku nie mogłyby obsługiwać linii z północnych części miasta (66, 84 i rzadko 89).
wracając do tematu dziś ponownie zawitał na Z1 w okolicach godziny 14.
podstawowa rzecz która denerwuje to ten przeraźliwy pisk alarmu o zamykaniu drzwi jest gorszy niż w citaro a kiedy stoi na przystanku, kierman odpala alarm a tu jeszcze ludzie biegna to ma sie ochote zrobic mu małe kuku...
ale ma bardzo ładną mordkę tylko z tyłu tablica numeryczna jest za bardzo z boku chyba ze to wina konstrukcji, tak dziwnie jakos gdy sie go pierwszy raz widzi.
podstawowa rzecz która denerwuje to ten przeraźliwy pisk alarmu o zamykaniu drzwi jest gorszy niż w citaro a kiedy stoi na przystanku, kierman odpala alarm a tu jeszcze ludzie biegna to ma sie ochote zrobic mu małe kuku...
ale ma bardzo ładną mordkę tylko z tyłu tablica numeryczna jest za bardzo z boku chyba ze to wina konstrukcji, tak dziwnie jakos gdy sie go pierwszy raz widzi.
tzn wiem tylko tyle że mijał mnie na Zachodnia - Legionów i zakładam że był to kurs 13.52 (zakładam bo tak wyszła kolizja obiektu Z1 i 99A ale jak zawsze brygady nie pamiętam)
zakładając że ludzie się nie spieszą no to trzeba ich pogonić racja. ale to chyba głownie linia Z1 i Z2 naazona jest na czestsze pady pojazdów bo wczoraj po drodze minałem kilka odstawionych na chodnik przypadków.
zakładając że ludzie się nie spieszą no to trzeba ich pogonić racja. ale to chyba głownie linia Z1 i Z2 naazona jest na czestsze pady pojazdów bo wczoraj po drodze minałem kilka odstawionych na chodnik przypadków.
@px33 kiepski rozkład. jak dla mnie to niepotrzebnie na az tak dlugim odcinku pokrywają sie Z1 i Z2 (okiem zwyklego użytkownika komunikacji) bo albo jeden goni drugi albo odwrotnie. a i tak ludzi maja tendencje pchania sie do pierwszego co przyjedzie. a do tego kazdy caly czas sie pyta "przepraszam czy wie ktos gdzie to sie zatrzymuje"
Nie no, zetki muszą zastąpić cztery linie tramwajowe, więc nic dziwnego, że jadą tą samą trasą. Na np. Zgierskiej nie da się inaczej skierować Z1, bo musi dodatkowo zastąpić czwórkę na osiedlu Jagiełły, a to bardzo rozbudowane osiedle. Na Łagiewnickiej za to są już tramwaje.
A niech się pytają "gdzie to się zatrzymuje". Jak nie umieją przeczytać rozkładu jazdy to lecą na skargę do Expressu, że system informacji dla pasażerów jest beznadziejny.
A niech się pytają "gdzie to się zatrzymuje". Jak nie umieją przeczytać rozkładu jazdy to lecą na skargę do Expressu, że system informacji dla pasażerów jest beznadziejny.
@SEC ja rozumiem że trzeba zastąpić ale dochodzi do sytuacji pościgu mimo jakiś drobnych przesunięć w czasie, względem rozkładu. zreszta tak na marginesie jakby to nie jezdziło tak ludzie będą sie skarżyć, kląć i bluźnić... a najszybciej na niektórych odcinkach i tak szybciej wychodzi iść pieszo.
najlepsze rozwiązanie niż czekać, wsiąść, słuchać krzyków i złorzeczeń innych, wąchać spoconych ludzi stłoczonych w jednym miejscu (szczegółnie jak nie ma czym oddychać) taka dygresja.
najlepsze rozwiązanie niż czekać, wsiąść, słuchać krzyków i złorzeczeń innych, wąchać spoconych ludzi stłoczonych w jednym miejscu (szczegółnie jak nie ma czym oddychać) taka dygresja.
-
- Bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007