maniek pisze:A może te Iribusy przyszły by na Kraszka zamiast odqrzaczy. No bo jak ma być 50 to np. 3x sztuk na Kraszka ( za odqurzacze), a resze 1x sztuk na limanke za vovlvo B10l ?? A jak im sie spodobają to za Ikarki ( skrz. manualana)
W pierwotnych planach dotyczących zakupu gazowców dla łodzi były plany umieszczenia ich na Nowych Sadach z uwagi na łatwość wybudowania zaplecza technicznego. Na taka decyzję miały wpływ dwa czynniki, wielkość zajezdni oraz bliskość gazociągu z którego byłaby wybudowana odnoga do stacji tankowania. Nierealne jest aby dwie zajezdnie przygotować do obsługi pojazdów napędzanych CNG z uwagi na bardzo wysokie koszty budowy stacji. Niestety, pomimo iż jak już wcześniej napisałem jestem entuzjastycznie nastawiony do wszystkich pomysłów zakupu taboru proekologicznego, obawiam się, że może to być gwóźdź do trumny dla zajezdni na Kraszewskiego. Budowa stacji obsługi pojazdów napędzanych gazem i przeniesienie pozostałej części pojazdów z Kraszewskiego wydaje mi sie w tym wypadku najrealniejsza - niestety.
Byłem, zobaczyłem, usłyszałem, sfotografowałem, nagrałem...
Wrażenia?
Egzotyka na łódzkich drogach! Kto jeszcze nie widział tego cuda - marsz w miasto!
Oj chyba się z Tobą zgodzę, nawet wyświetlacz ma z inną częstotliwością odświeżania, co niestety odbija się na zdjęciach (przynajmniej w moim aparacie)... A co do Samego autobusu: Owszem, ładny, ale ja jednak wolę Solarisy lub MANy jeżeli chodzi o nowe . Poza tym do Łodzi się on nie nadaje, ponieważ ma tylko 3 pary drzwi, co jak dla nas jest stanowczo za mało... Mój werdykt jest taki: Osobiście wolałbym, jakby ich w Łodzi nie było, ale jakby kupili - nie przeszkadzało by mi to
Vil pisze:(..)Poza tym do Łodzi się on nie nadaje, ponieważ ma tylko 3 pary drzwi, co jak dla nas jest stanowczo za mało.(..)
Jak sobie usiądziesz na tyle to jedziesz do końca bez wstawania. Starsi ludzie rzadko siadali na końcu, gdzie jest daleko do drzwi. Reagowali za to zgodnie, że ma za małe okna i jest za duszno.
Czy to jakaś moda - autobusy napędzane gazem ziemnym? Jakie są korzyści z eksploatacji autobusów o takim napędzie? Jak wynika z danych przedstawionych przez Dolnośląską Spółkę Obrotu gazem korzyści z używania autobusów CNG są niewielkie, zwłaszcza w porównianiu z napędem na gaz płynny LPG. Skąd więc wynika potrzeba kupowania autobusów CNG? Moda? Jakieś inne korzyści? Może tańsze paliwo?
Niech ktoś mnie przekona do tego rodzaju autobusów bo, póki co, podchodzę do nich dość sceptycznie.