Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791 Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005
Post
autor: Aleksej » wt 20:12, 11 wrz 2007
Nic sie nie popsulo, dzisiaj byla konferencja MPK na Tramwajowej i Citaro K, laczenie z jednym Volvo 7700A i skladem bulw byl czescia prezentacji.
Aleksej
eclipse
Czasem wpada
Posty: 98 Rejestracja: pt 19:20, 06 kwie 2007
Post
autor: eclipse » wt 20:49, 11 wrz 2007
ma ktoś fotki wnętrza?
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460 Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007
Post
autor: ZKA-2 » wt 21:04, 11 wrz 2007
eclipse pisze: ma ktoś fotki wnętrza?
Zglos sie do Ukalo
ukalo
Fan forum
Posty: 4040 Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005
Post
autor: ukalo » wt 21:51, 11 wrz 2007
Wrzucę na forum, niestety nie dziś - z powodów technicznych.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510 Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:
Post
autor: liszek » śr 19:57, 12 wrz 2007
Ten autobus przydałby się na linii 71 moim zdaniem byłby to strzał w 10. Tą linią jeździ stosunkowo mało osób. Zatłoczona jest wtedy jak kończą zmianę szwaczki z ulicy kolumny koło tomaszowskiej. Na 92 też by był dobry ale tylko po godzinach szczytu bo tam w szczycie czasem i 12 metrowiec nie wystarcza.[/list]
ukalo
Fan forum
Posty: 4040 Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005
Post
autor: ukalo » śr 20:04, 12 wrz 2007
Zdjęcia wykonał ZKA-2
eclipse
Czasem wpada
Posty: 98 Rejestracja: pt 19:20, 06 kwie 2007
Post
autor: eclipse » śr 21:53, 12 wrz 2007
Dzięki.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460 Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007
Post
autor: ZKA-2 » czw 07:40, 13 wrz 2007
Citaro dzis wraca do Warszawy nie wiadomo czemu testy zakonczyły sie wczesniej
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » sob 00:10, 15 wrz 2007
Pojazd wrócił z powodu targów w Hanowerze (chcą tam pokazać ten wóz).
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » sob 10:30, 15 wrz 2007
Do Łodzi jeszcze zawita?
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » sob 11:36, 15 wrz 2007
Nie mam pojęcia, pewnie jak będą cały czas takie problemy z taborem to tak.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568 Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:
Post
autor: Arturro 70a » sob 13:13, 15 wrz 2007
To modle się żeby nadal były takie problemy z taborem bo jeszcze nim nie jechałem.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460 Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007
Post
autor: ZKA-2 » sob 17:20, 15 wrz 2007
Mysle ze oni je kupia bo mowia niektorzy kumaci na zajezdni ze sprawdzaja sie lepiej od Vero.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » sob 17:35, 15 wrz 2007
Dwie pary drzwi przy 10,5 m. to dobre rozwiąznie. Nie wyobrażam sobie tego tylko przy 12 metrach.
px33
Weteran
Posty: 5841 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » sob 19:45, 15 wrz 2007
IMO 1-2-2 albo 1-2-1 (jak w SU10) to lepszy pomysł, ale przy tak krótkich pojazdach bezsensem jest zabudowa wieżowa silnika (jak w SU).
Chociaż gdyby mieli kupować jeszcze jakieś krótkie to myślę, że jednak M083MB, chociaż krótkich naprawdę jest pod dostatkiem.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » sob 20:19, 15 wrz 2007
Idąć tropem MPK raczej postawiłbym na Citaro K, chociaż Jelcz może wygrać cenowo.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568 Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:
Post
autor: Arturro 70a » sob 21:50, 15 wrz 2007
Nie wyobrażam sobie kolejnych krótkich autobusów w MPK, chyba że sprzedadzą vero.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » sob 22:10, 15 wrz 2007
Przecież któryś z kolegów napisał, że byłyby za Vero.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926 Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź
Post
autor: Kazik » wt 18:58, 09 paź 2007
05-10-2007 • Na 3/180 wyjechał wypożyczony do MZA na testy Mercedes Citaro K. Autobus o długości 10,5 m i dwóch drzwiach zdecydowanie nie pasował do tej obciążonej linii.
W kolejnych dniach autobus przedysponowano na 122. FOTO: Citaro K na testach