Citaro K na Nowych Sadach

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Post autor: Aleksej »

Nic sie nie popsulo, dzisiaj byla konferencja MPK na Tramwajowej i Citaro K, laczenie z jednym Volvo 7700A i skladem bulw byl czescia prezentacji.

Aleksej
eclipse
Czasem wpada
Posty: 98
Rejestracja: pt 19:20, 06 kwie 2007

Post autor: eclipse »

ma ktoś fotki wnętrza?
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

eclipse pisze:ma ktoś fotki wnętrza?

Zglos sie do Ukalo
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Wrzucę na forum, niestety nie dziś - z powodów technicznych.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

Ten autobus przydałby się na linii 71 moim zdaniem byłby to strzał w 10. Tą linią jeździ stosunkowo mało osób. Zatłoczona jest wtedy jak kończą zmianę szwaczki z ulicy kolumny koło tomaszowskiej. Na 92 też by był dobry ale tylko po godzinach szczytu bo tam w szczycie czasem i 12 metrowiec nie wystarcza.[/list]
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Obrazek
Obrazek

Zdjęcia wykonał ZKA-2
eclipse
Czasem wpada
Posty: 98
Rejestracja: pt 19:20, 06 kwie 2007

Post autor: eclipse »

Dzięki.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Citaro dzis wraca do Warszawy nie wiadomo czemu testy zakonczyły sie wczesniej
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Pojazd wrócił z powodu targów w Hanowerze (chcą tam pokazać ten wóz).
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Do Łodzi jeszcze zawita?
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Nie mam pojęcia, pewnie jak będą cały czas takie problemy z taborem to tak.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

To modle się żeby nadal były takie problemy z taborem bo jeszcze nim nie jechałem.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Mysle ze oni je kupia bo mowia niektorzy kumaci na zajezdni ze sprawdzaja sie lepiej od Vero.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Dwie pary drzwi przy 10,5 m. to dobre rozwiąznie. Nie wyobrażam sobie tego tylko przy 12 metrach.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

IMO 1-2-2 albo 1-2-1 (jak w SU10) to lepszy pomysł, ale przy tak krótkich pojazdach bezsensem jest zabudowa wieżowa silnika (jak w SU).

Chociaż gdyby mieli kupować jeszcze jakieś krótkie to myślę, że jednak M083MB, chociaż krótkich naprawdę jest pod dostatkiem.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Idąć tropem MPK raczej postawiłbym na Citaro K, chociaż Jelcz może wygrać cenowo.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Nie wyobrażam sobie kolejnych krótkich autobusów w MPK, chyba że sprzedadzą vero.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Przecież któryś z kolegów napisał, że byłyby za Vero.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

No jakoś nie widze.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

05-10-2007 • Na 3/180 wyjechał wypożyczony do MZA na testy Mercedes Citaro K. Autobus o długości 10,5 m i dwóch drzwiach zdecydowanie nie pasował do tej obciążonej linii.
W kolejnych dniach autobus przedysponowano na 122. FOTO: Citaro K na testach
ODPOWIEDZ