Wagony odstawione/ rozbierane na złom/
Moim zdaniem przynajmniej jednego kanciaka powinni bezwzględnie zachować. O ile oryginalne 803N jeździły w wielu miastach, to kanciaki tylko w Łodzi.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jako historyczny zostanie prawdopodobnie 4. 14 i 16 są sprawne, a z 37 części zabierano do pozostałych. Wagony te są sprawne ale stan techniczny jest coraz gorszy, na dalszą eksploatację bez remontu nie ma co liczyć... 5, 6, 8, 11, 15, 21, 29, 30 będą kasowane. Z 15 zostało samo pudło na wózkach na razie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kafar, łącznie zmieniany 1 raz.
Geamatik to elektroniczny system sterowania nastawnikiem - ot taki bajer zafundowany motorniczym we Fryburgu. Można ten system wyłączyć i tramwaj zachowuje się jak zwykły Helmut. Silniki są z tego co wiem tożsame z tymi używanymi standardowo.
Pojawiły się tu i ówdzie głosy, że #202 ma być podreperowany i odsprzedany miłośnikom z Freiburga, którzy pragną mieć go jako historyczny, ale ile w tym prawdy nie mam pojęcia
Pojawiły się tu i ówdzie głosy, że #202 ma być podreperowany i odsprzedany miłośnikom z Freiburga, którzy pragną mieć go jako historyczny, ale ile w tym prawdy nie mam pojęcia
Podpis.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
- Lokalizacja: Łódź-Śródmieście