Mało to podmianek było ? Przecież 3924 podmieniono z "szkolenoiwym" 3347 .
A to że kilka lat temu na placu przy ZRT stało poznańskie pudło 105N#120 świadczy że poznaniacy nie wysyłali wagonów po to by je kasować. Niedawno gdy 3912" jeździł w składzie z 3913" już jako Enika , na torach odstawczych stał jeszcze pierwotny 3912.
Od kiedy w Łodzi jeźdżą bulwy , mam wrażenie że prawie żeden wagon nie ma tego samego numeru co miał kiedyś. Przykładowa podmianka :
Wagon 1257 ex. 1456 - czyli 805N szybkowiec.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ikarusojelcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Podmianki pudeł zaczęly się w momencie wykonywania RK na wagonach 805N/Na.
Najstarsze wagony 805N ex szybkowce zdjęto z inwentarza. A co do 3321 nie mam wątpliwości że jest starszy od pozostałych.
Z ciekawostek o których wiemy: 1444 po uszkodzeniu 1445 przesłany na Dąbrowskiego i sparowany z 2409. Wczoraj tj. 27.08.2009r. widziany jako 2444+2409 na terenie ET-1.
Mam pytanie do zorientowanych. Jakiś czas temu tu: http://tramways.wordpress.com/2011/06/19/lodz-tramways-part-ii-the-fleet/ pojawiło się zdjęcie wagonu 92096 ze zdjętym bocznym poszyciem, pantografem i wyjętym wyposażeniem wnętrza. W takim razie co dalej z nim? Stoi (stał?) w hali, więc to może nie kasacja...
MKT pisze:Międzygminna Komunikacja Tramwajowa Spółka z o.o. ogłasza konkurs ofert na sprzedaż przeznaczonych do złomowania wagonów tramwajowych wg załączonego wykazu. Oferty na wszystkie wagony wraz ze sposobem likwidacji (palenie na miejscu i wywożenie złomu,wywóz kompletnych wagonów), oraz sposobem płatności proszę przesyłać na adres Spółki w terminie do 15 czerwca 2012 roku. Termin wykonania do 15 lipca 2012 roku.
Likwidator
http://www.mkt-lodz.pl/page10.php
Złomować kompletne wagony podczas gdy MPKowskie Konstale się sypią i w przyszłym roku przewoźnik będzie musiał je wycofać z eksploatacji. Takie rzeczy tylko u nas...
Złość bierze jak się to czyta, wygląda na to że niedługo będziemy jeździć niczym albo chodzić na piechotę. Najlepiej dobre spalić a rozwalone zostawić. Nie dało by się chociaż tych 5 uratować jakoś?
MKT nie wiadomo czy zostawi coś. A pozostałe wagony(te sprawne stojące na torach wyjazdowych zajezdni), są na sprzedaż, ale mogą jeździć, nie są do kasacji narazie.