Pesa 122N

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Pesa 122N

Post autor: smugler1990 »

Ktoś wie kiedy przyjedzie pierwsza sztuka , jaka będzie ich numeracja , jak są wyposażone [ mają być]
Zapraszam do dyskusji ObrazekObrazek
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Co do wyposażenia to będą klimatyzowane.

A numeracja 17xx lub 18xx, pewnie 1701-1710 albo 1801-1810
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

1801-1810 chyba istnieją. 1801 na pewno.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Ja sobie innej numeracji nie wyobrażam, te 180x mogą przenumerować. Bo skoro zamawiają nowe tramwaje to chyba mogą mieć jedyną sensowną numerację (1x01-1x10).
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Niekoniecznie.
Adam Alex(ex1022)
Sympatyk forum
Posty: 814
Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
Lokalizacja: Aleksandrów Ł.

Odp

Post autor: Adam Alex(ex1022) »

Numeracja będzie prawdopodobnie ponad 18XX.Dlatego bo 1-numer zajezdni,8-rok zakupu , a dalej numer ewidencyjny kolejny wolny
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

W tym roku Pesy już chyba nie przyjdą. Ciekaw jestem malowania. Co prawda ponoć zostało wybrane w sondażu GW, ale prezes Zaboklicki mówi, że jeszcze nie wiadomo co z kolorystyką. Byle nie warszawskie Obrazek
chociaż oni Pesy będą mieli w dwóch malowaniach Obrazek
Będzie jeszcze monitoring. Ciekawe jak ułożą częstotliwość dla 11 i 11A.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Niektóre jak planowali ten ŁTR to mówili że przyjadą w grudniu 2007.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

mig pisze:Ciekawe jak ułożą częstotliwość dla 11 i 11A.
Tak, jak teraz (odcinek łódzki).
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

To znaczy? Ja sądzę, że jednak się trochę pozmienia.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Tzn co wg Ciebie się pozmienia?
Pesy będą jeździły na 11A z Chocianowic do Helenówka. 10 brygad wystarczy. Jak zostanie zmieniona częstotliwość na odcinku łódzkim to jednocześnie szlag trafi częstotliwość, co ok. 2 minuty na trasie północ-południe.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

Chodzi mi o warianty 11A np. Choćki-Zgierz. Nie wiadomo czy częstotliwość 11 i 11A nie wzrośnie do 6 minut w szczycie.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

W ten sposób 2, 3 i 6 również musiałyby jeździć, co 6 minut.
Jeśli do Pabianic i Zgierza nie będą jeździły nowe wagony i nie będzie tam remontu to po co zwiększać częstotliwość? Mieszkańcy sąsiednich miast dalej będą się wlekli Konstalem do Łodzi i zyskają najwyżej 5 minut już na odcinku miejskim.
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

Co do Pesy. Bawiłem z przelotną wizytą wczoraj w Warszawie specjalnie aby się przejechać ichniejszą Pesą. Z zewnątrz najbardziej rzuca się w oczy pantograf ustawiony pod włos. Co do wnętrza-Sepsa oferuje wnętrze o wiele bardziej przestronne niż Cityrunner. Jest wygodniej a i wykonanie jest na dobrym poziomie choć np. maszyny drzwiowe są głośne. Oczywiście kabina nie ma oddzielnego wyjścia więc cyrk z wychodzeniem do zwrotnic w Centrum będzie niezły. Nasze Sepsy od warszawskich różnić się będą malowaniem, wózkami, tapicerką na fotelach oraz systemem informacji pasażerskiej.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Ale jakie wychodzenie do zwrotnic, wszystko nowe, nowoczesne, automatyczne i radiowe Obrazek
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Między trasą '11' a zajezdnią też?
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Podobno tak, ale najważniejsza jest jednak trasa...
przemotz280
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: przemotz280 »

Co do numeracji Pes (pesów, pesos Obrazek), to mam nadzieję, że nie odbędzie się ona kosztem przenumerowania 805tek. Zarówno w numeracji x7xx jak i x8xx istnieje ponad połowa wolnych numerów - x7xx kończą się na x743, a x8xx na x839, więc w każdej z nich (zależnie od tego, w którym zakresie Pesy zostaną umieszczone) możliwe jest spokojne umieszczenie nowych wagonów bez konieczności przenumerowania już istniejących. W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, aby wzorem systemu autobusowego przegubowe wagony ponumerować od x751 lub x851 w górę. Numeracja x799 lub x899 w dół jest raczej mało realna i chyba byśmy jej nie chcieli Obrazek
WMC
Bywalec
Posty: 209
Rejestracja: śr 20:32, 05 gru 2007
Lokalizacja: z niedaleka

Post autor: WMC »

Łódzkie sepsy ZTCW będą miały patyk ne środkowym członie ( nie to co Warszawskie czy Elblądzkie )
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

No to żebyś się nie ździwił.
ODPOWIEDZ