: śr 19:25, 30 kwie 2008
Ale na pewno 122N? Czasem nie ED74?
No to ciekawe jak przejechała w stronę Żabieńca po tych koslawych torach ???ukalo pisze:Przed chwilą dostałem SMSa od Szautera, że Pesa jedzie w stronę... Żabieńca.
mig pisze:Po tym jak CR zdołał przejechać po fatalnym torowisku na Puszkina i Przybyszewskiego to mnie już nic nie zdziwi Poza tym Pesa jest chyba trochę mniej wrażliwa na stan torowisk niż CR.
Z powodu jakiegoś zatrzymania na Piłsudskiego we wtorek 27.05 jeden zabłąkany Citek znalazł się na objeździe ulicami: Puszkina, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza.polska pisze:mig pisze:Po tym jak CR zdołał przejechać po fatalnym torowisku na Puszkina i Przybyszewskiego to mnie już nic nie zdziwi Poza tym Pesa jest chyba trochę mniej wrażliwa na stan torowisk niż CR.
a kiedy jechał i z jakiej okazji
No coś droga ta przejażdżkao3r pisze:Tak, ale ponoć koszty napraw po tym przejeździe mają wynieść 50 tys. złotych
Warszawa: Tramicusy wrócą do ruchu w czerwcu? Wpierw testy i konieczne dopuszczenie
Trwają jazdy próbne warszawskich Tramicusów, unieruchomionych od marca z powodu usterki systemu hamowania elektrodynamicznego . – Zależy nam, by wszystkie tramwaje z nowym oprogramowaniem woziły znów warszawiaków jeszcze w czerwcu – mówi Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.
W połowie marca wszystkie warszawskie tramwaje serii 120N (Tramicusy) zostały wycofane z ruchu z powodu usterki mogącej mieć wpływ na bezpieczną jazdę tramwajów. – W szczególnych warunkach niewłaściwie działał jeden z trzech systemów hamowania, czyli system hamowania elektrodynamicznego – wyjaśnia Maciej Dutkiewicz, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Tramwaje Warszawskie skontaktowały się już z Pesą, producentem Tramicusów. – Nowe oprogramowanie, po tym gdy nasi pracownicy wykryli w jednym z pojazdów usterkę, zostało wgrane przez producenta. Teraz prowadzimy testy jak zachowuje się tramwaj z nowym oprogramowaniem. Czekają nas jeszcze 18-godzinne, ciągłe testy oraz uzyskanie dopuszczenia ze strony Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa – mówi Dutkiewicz.
Jest szansa, że niedługo pojazdy będą mogły wrócić do ruchu liniowego. – Zależy nam by wszystkie tramwaje z nowym oprogramowaniem woziły znów warszawiaków jeszcze w czerwcu. Tak zaplanowaliśmy, choć wszystko będzie wiadomo po testach – zapewnia Maciej Dutkiewicz.
Tramwaje Warszawskie posiadają 15 Tramicusów, które są eksploatowane od 2007 r. To pierwsze tramwaje, które Pesa dostarczyła do stolicy i pierwsze w pełni niskopodłogowe pojazdy we flocie przewoźnika.
Brak kompetencji zagrazajaćy bepzieczeństwo to nie infantylna choroba wieku dziecięcego. Tak to jest jak zamiast merytoryki wygrywa polityka w wyborze jedynie słusznego producenta. Więcej pasażerów w 11 tce to nie że to nie towarowy bydłowóz jak Swing (nieważne 2015 i czy 2018 rok dostawy obydwa to bydłowozy) a fakt idiotycznych dogmatów "twórców" "reformy" plus równie idiotyczny nakaz króciutkich wagonów przy skrajnie niewydolnej przewozowo siec trmawajowej (a tę niewydolność zakonserwujemy najbliższymi remontami na kolejne lata).Kazik pisze: Warto sobie przypomnieć co to są w technice "choroby wieku dziecięcego" i dlaczego w '11' będzie więcej pasażerów niż zwykle.
Lekko zatańczę na granicy tematu 122N, bo i mi dało się zauważyć, że w Polsce odbywa się ostatnio niepokojąca polityka.STUDI pisze:Pewie takich "wpadek" jest więcej tylko "zamiatano pod dywan" bo politycznie tylko Pesa miała produkować tramwaje, które są bublem.
Taaa starsi ludzie są na pewno zadowoleni z braku miejsc siedzących. Mieszkańcy ulic gdzie w nawet w pewnym oddaleniu przejeżdża też jak ta potwornie ciężka czołgoamfibia trzęsie budynkami.prof_klos pisze: grunt że ludzie wolą ten twór, niż 805Na.