Strona 3 z 9
: pt 15:12, 28 gru 2007
autor: Simon
ukalo pisze:Pierwsza (lub dwie) miały się pojawić do końca roku. Więc jeszcze jest szansa
Jest szansa,zabić szympansa
A tak na serio to wątpie by przyjechała choć jedna PESA w tym roku.
: pt 15:19, 28 gru 2007
autor: MNK
A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi
i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest)
: pt 15:22, 28 gru 2007
autor: ukalo
Simon pisze:A tak na serio to wątpie by przyjechała choć jedna PESA w tym roku.
Ty piszesz o swoich wątpliwościach, ja o planach.
Choć i jedno i drugie warte tyle samo
: pt 15:35, 28 gru 2007
autor: px33
A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu Laughing
A tramwaje będą latać...
(ktos wspominał o Warszaiwe jak jest) Laughing
W Warszawie mają całkiem inne systemy (BUSE bodajże), w Łodzi idealnie sprawdzone R&G
Tylko w Wa-wie były ponoć problemy z hamulcami
: czw 09:14, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
MNK pisze:A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi
i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest)
Nie ma się co spieszyć z premierą liniową Pesy. UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u.
Wydaje mi się że powatanie w ten sposób bałagan. Na pewno premiera odbędzie się koło południa z udziałem mediów. Będą osiemsetpiątki podmieniane przez Pesy a wieczorem MPK będzie się bało wypuścić na tę linię nowiusieńskich wagonów. Zapewne będzie tak samo jak z pierwszymi kursami GT8 ex.Freiburg. Koło godziny 20 brygada obsługiwana helmutem miała podmianę wozu na kanciaka.
: czw 14:57, 03 sty 2008
autor: mamadoo
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
: czw 15:07, 03 sty 2008
autor: Arturro 70a
mamadoo pisze:ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą
: czw 18:50, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Arturro 70 pisze:mamadoo pisze:ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą
To się wydaje trochę chore skoro po torowisku pamiętającym jeszcze liniowe enki mają szusować nowoczesne wagony , które na płytach obcierają sobie osłony wózków i lakier.
: czw 19:04, 03 sty 2008
autor: px33
Nic by się moim zdaniem nie stało gdyby nowe wagony kursowały po trasie 10.
PS. Możliwe, że dostaniemy PESĘ z dobrze pomalowanymi osłonami wózków.
: czw 19:22, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Jak się mylę to mnie poprawcie , ale Pesy zakupiono dla potrzeb obsługi ŁTR-u czyli tylko linii 11.
: czw 19:23, 03 sty 2008
autor: ukalo
Nie mylisz się. Niemniej w Warszawie wolno im było kursować po innych trasach, nie wiem czemu w Łodzi mówi się inaczej.
: czw 19:26, 03 sty 2008
autor: px33
IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.
: czw 19:29, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
px33 pisze:IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.
Co do Citków to MPK zapowiadało że będą jeźdźiły na 11.
: czw 19:55, 03 sty 2008
autor: o3r
Tym bardziej, że będą stacjonowały na jednej zajezdni.
: czw 20:00, 03 sty 2008
autor: Simon
No to fajnie będzie,Cityrunner na 11
.
: czw 20:40, 03 sty 2008
autor: o3r
To będzie coś. Różnorodność taboru na linii
Będzie światowo i jak nigdy dotąd w Łodzi.
Ale powiem, że nie mogę się doczekać pierwszej awarii na trasie. Trochę to przewrotne, ale chcę zobaczyć, co się będzie działo, gdy wyjdzie na jaw, jak ważne odcinki polikwidował ZDiT
: czw 20:42, 03 sty 2008
autor: Simon
Z tą likwidacją torowiska na Wróblewskiego to kompletna głupota.Ale to już inny temat
: pt 17:16, 04 sty 2008
autor: Kazik
Cenna uwaga. Szkoda, że inni to już dawno zauażyli. Ale dzięki za przypomnienie.
: sob 14:54, 26 sty 2008
autor: mamadoo
Skoro już się pojawiły na różnych stronach zdjęcia PESY w Łodzi:
foto 1,
foto 2 to jak współforumowicze znajdują kolorystykę tego wagonu? Ja nie wiem co o niej myśleć (pisząc te słowa mam jakieś takie deja vu). Z jednej strony są to chyba kolory stosowane na osiemsetpiątkach, z drugiej, ich rozkład wydaje się zupełnie obcy...
: sob 14:59, 26 sty 2008
autor: Simon
Ja nic nie mam do kolorystyki naszej łódzkiej PESY jednak nie ukrywam,że wolałbym malowanie czerwonożółte.