Strona 3 z 9

: pt 15:12, 28 gru 2007
autor: Simon
ukalo pisze:Pierwsza (lub dwie) miały się pojawić do końca roku. Więc jeszcze jest szansa ;)
Jest szansa,zabić szympansa :D A tak na serio to wątpie by przyjechała choć jedna PESA w tym roku.

: pt 15:19, 28 gru 2007
autor: MNK
A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu Obrazek
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi Obrazek i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest) Obrazek

: pt 15:22, 28 gru 2007
autor: ukalo
Simon pisze:A tak na serio to wątpie by przyjechała choć jedna PESA w tym roku.

Ty piszesz o swoich wątpliwościach, ja o planach.
Choć i jedno i drugie warte tyle samo ;)

: pt 15:35, 28 gru 2007
autor: px33
A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu Laughing
A tramwaje będą latać... ;)
(ktos wspominał o Warszaiwe jak jest) Laughing
W Warszawie mają całkiem inne systemy (BUSE bodajże), w Łodzi idealnie sprawdzone R&G :)

Tylko w Wa-wie były ponoć problemy z hamulcami

: czw 09:14, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
MNK pisze:A jak przyjedzie w Sylwestra, to będzie to znak że ŁTR skończy się w marcu :lol:
A i również znak że pomyślnie przejdzie jazde próbną po Łodzi :lol: i to że nie bedzie problemów z wyświetlaczami (ktos wspominał o Warszaiwe jak jest) :lol:

Nie ma się co spieszyć z premierą liniową Pesy. UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u.
Wydaje mi się że powatanie w ten sposób bałagan. Na pewno premiera odbędzie się koło południa z udziałem mediów. Będą osiemsetpiątki podmieniane przez Pesy a wieczorem MPK będzie się bało wypuścić na tę linię nowiusieńskich wagonów. Zapewne będzie tak samo jak z pierwszymi kursami GT8 ex.Freiburg. Koło godziny 20 brygada obsługiwana helmutem miała podmianę wozu na kanciaka.

: czw 14:57, 03 sty 2008
autor: mamadoo
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?

: czw 15:07, 03 sty 2008
autor: Arturro 70a
mamadoo pisze:
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne :?:
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą ;)

: czw 18:50, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Arturro 70 pisze:
mamadoo pisze:
ikarusojelcz pisze:...UE nakazała aby pesy wyruszyły na trasę dopiero po ukończeniu remontu całej trasy ŁTR-u...
A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
A czy to ważne :?:
Najważniejsze że UE dokłada pieniądze do ich zakupu, bo jakby nie UE , to niewiadomo kiedy Łódź by kupiła nowe wagony.
A to że wyjedzie po oddaniu całego ŁTR-u to nawet dobrze, bo przynajmniej się tak nie zniszczą ;)


To się wydaje trochę chore skoro po torowisku pamiętającym jeszcze liniowe enki mają szusować nowoczesne wagony , które na płytach obcierają sobie osłony wózków i lakier.

: czw 19:04, 03 sty 2008
autor: px33
Nic by się moim zdaniem nie stało gdyby nowe wagony kursowały po trasie 10.

PS. Możliwe, że dostaniemy PESĘ z dobrze pomalowanymi osłonami wózków.

: czw 19:22, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Jak się mylę to mnie poprawcie , ale Pesy zakupiono dla potrzeb obsługi ŁTR-u czyli tylko linii 11.

: czw 19:23, 03 sty 2008
autor: ukalo
Nie mylisz się. Niemniej w Warszawie wolno im było kursować po innych trasach, nie wiem czemu w Łodzi mówi się inaczej.

: czw 19:26, 03 sty 2008
autor: px33
IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.

: czw 19:29, 03 sty 2008
autor: ikarusojelcz
px33 pisze:IMO przypisywanie tramwaju do linii to absurd, w przypadku kiedy może jeździć po innej. Najlepiej by było gdyby zarówno PESY jak i CR-y obsługiwały i 10 i 11.

Co do Citków to MPK zapowiadało że będą jeźdźiły na 11.

: czw 19:55, 03 sty 2008
autor: o3r
Tym bardziej, że będą stacjonowały na jednej zajezdni.

: czw 20:00, 03 sty 2008
autor: Simon
No to fajnie będzie,Cityrunner na 11 Obrazek .

: czw 20:40, 03 sty 2008
autor: o3r
To będzie coś. Różnorodność taboru na linii Obrazek Będzie światowo i jak nigdy dotąd w Łodzi.
Ale powiem, że nie mogę się doczekać pierwszej awarii na trasie. Trochę to przewrotne, ale chcę zobaczyć, co się będzie działo, gdy wyjdzie na jaw, jak ważne odcinki polikwidował ZDiT Obrazek

: czw 20:42, 03 sty 2008
autor: Simon
Z tą likwidacją torowiska na Wróblewskiego to kompletna głupota.Ale to już inny temat Obrazek

: pt 17:16, 04 sty 2008
autor: Kazik
Cenna uwaga. Szkoda, że inni to już dawno zauażyli. Ale dzięki za przypomnienie.

: sob 14:54, 26 sty 2008
autor: mamadoo
Skoro już się pojawiły na różnych stronach zdjęcia PESY w Łodzi: foto 1, foto 2 to jak współforumowicze znajdują kolorystykę tego wagonu? Ja nie wiem co o niej myśleć (pisząc te słowa mam jakieś takie deja vu). Z jednej strony są to chyba kolory stosowane na osiemsetpiątkach, z drugiej, ich rozkład wydaje się zupełnie obcy...

: sob 14:59, 26 sty 2008
autor: Simon
Ja nic nie mam do kolorystyki naszej łódzkiej PESY jednak nie ukrywam,że wolałbym malowanie czerwonożółte.