Pesa 122N
Ciekawie i bardziej standardowo wyglądałoby, gdyby pas nad oknami był żółty, a nie czerwony, natomiast dolny pas czerwieni dochodziłby aż do żółtego (innymi słowy - nie byłoby czarnego pasa).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ukalo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja uważam, że najważniejsza jest konsekwencja jeśli chodzi malowanie firmowe. Tak żeby tramwaje nawet różnych typów wygladały jak z jednej parafii. Tylko czy właśnie w MPK jest tak konsekwecja? Myślę, że jest w przypadku autobusów, natomiast jeśli chodzi o tramwaje to mam już wątpliwości, patrząc na pesę...
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
mamadoo pisze: A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
Co? UE nie nakazalo zadnego puszczenia warszawskich pes na 36, to TW wystapilo z taka prosba (ktora wydaje zreszta urzad marszalkowski). Co do wyjazdy lodzkich wagonow na inna linie (tak naprawde to tylko 10, inne sie nie nadaja), to poczakajmy jak wypadna testy. Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.
Aleksej
Z tą Unią to była ironia. Ostatnio, na przykład, przeczytałem, że Unia nakazuje malować poręcze na żółto i obniżać sprzęgi w wagonach warszawskiej SKM.Aleksej pisze:mamadoo pisze: A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?
Co? UE nie nakazalo zadnego puszczenia warszawskich pes na 36, to TW wystapilo z taka prosba (ktora wydaje zreszta urzad marszalkowski). Co do wyjazdy lodzkich wagonow na inna linie (tak naprawde to tylko 10, inne sie nie nadaja), to poczakajmy jak wypadna testy. Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.
Aleksej
Jestem natomiast prawie pewien, że Tramwaje Warszawskie chcąc puścić pesy na innej trasie i chcąc wydłużyć tę planowaną pierwotnie, modernizowaną ze ZPORR zwracały się do wojewody.
No fajnie by było. Tak sobie myślę, że w zasadzie jak oddadzą odcinek Zielona-Legionów i później ten od Dolnej do Helenówka to PESA już mogłaby jeździć na trasie 11 przez Nowomiejską... Bo na odcinek Legionów-Dolna, to jeszcze dłuuugo poczekamy.Aleksej pisze:Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.
Aleksej
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Kuba pisze: Zapomniałem o Piotrkowskiej (może dlatego, że ostatnio rzadko bywam w tamtym rejonie) No tak - faktycznie. Szkoda
Zatem chyba najszybciej PESA pojawi się na linii nr 10.
Zapewniam Cię że się nie pojawi. Już o tym pisano niedawno temu.
A szkoda , gdyż zamiast stać na zajezdni i czekać końca remontu ŁTR-u mogłby jeździć na 10 .
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Nie wyobrażam sobie Pesy na Nowomiejskiej czy Al.Politechniki. Wykluczam że Pesa wjedzie na torowisko na Warszawskiej. Chyba że wcześniej zrobią jakiś drobne naprawy. W pewnych miejscach po deszczu wózek topi się w kałuży. Więc niszczyć nowy tramwaj na takich szynach to przesada.ikarusojelcz pisze:Jak się mylę to mnie poprawcie , ale Pesy zakupiono dla potrzeb obsługi ŁTR-u czyli tylko linii 11.