Strona 4 z 9

: sob 15:00, 26 sty 2008
autor: ukalo
Nie wiem czy dałoby się sensownie zaplanować malowanie a'la 805 - i tak coś trzeba by zmodyfikować. A to mnie się podoba.

: sob 15:04, 26 sty 2008
autor: Simon
Moim zdaniem przydałoby się domalowanie czarnego pasa na osłonach wózków.

: sob 15:13, 26 sty 2008
autor: luki
Oczywiście, że paski by się przydały. Na razie dzięki interwencji w samą porę osłony są czerwone, a nie szare jak dla Warszawy. Sprawa czarnego paska jest w toku.

: sob 15:23, 26 sty 2008
autor: ukalo
Ciekawie i bardziej standardowo wyglądałoby, gdyby pas nad oknami był żółty, a nie czerwony, natomiast dolny pas czerwieni dochodziłby aż do żółtego (innymi słowy - nie byłoby czarnego pasa).

: sob 15:24, 26 sty 2008
autor: Simon
Lepsze czerwone osłony wozków bez pasów niż szare osłony Obrazek

: sob 15:33, 26 sty 2008
autor: mamadoo
Ja uważam, że najważniejsza jest konsekwencja jeśli chodzi malowanie firmowe. Tak żeby tramwaje nawet różnych typów wygladały jak z jednej parafii. Tylko czy właśnie w MPK jest tak konsekwecja? Myślę, że jest w przypadku autobusów, natomiast jeśli chodzi o tramwaje to mam już wątpliwości, patrząc na pesę...

: sob 15:42, 26 sty 2008
autor: ukalo
Wiesz, Pesie chyba i tak bliżej do barw "zakładowych", niż Cityrunnerowi.

: sob 15:44, 26 sty 2008
autor: Arturro 70a
To spójrz na Cityrunnery, ciekawe jakby Pesa wyglądała w takim malowaniu jak Citki Obrazek
Moim zdaniem czerwony powinien być jaśniejszy na Pesach Obrazek

: sob 19:32, 26 sty 2008
autor: Aleksej
mamadoo pisze: A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?

Co? UE nie nakazalo zadnego puszczenia warszawskich pes na 36, to TW wystapilo z taka prosba (ktora wydaje zreszta urzad marszalkowski). Co do wyjazdy lodzkich wagonow na inna linie (tak naprawde to tylko 10, inne sie nie nadaja), to poczakajmy jak wypadna testy. Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.

Aleksej

: sob 21:36, 26 sty 2008
autor: mamadoo
Aleksej pisze:
mamadoo pisze: A w Warszawie to Unia Europejska nakazała dokładnie odwrotnie i przed oddaniem do użytku Alej Jerozolimskich i wyremontowanej trasy linii 9 PESY pojawiły się na trzydziestceszóstce? To jakie są właściwie nakazy tej Unii?

Co? UE nie nakazalo zadnego puszczenia warszawskich pes na 36, to TW wystapilo z taka prosba (ktora wydaje zreszta urzad marszalkowski). Co do wyjazdy lodzkich wagonow na inna linie (tak naprawde to tylko 10, inne sie nie nadaja), to poczakajmy jak wypadna testy. Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.

Aleksej
Z tą Unią to była ironia. Ostatnio, na przykład, przeczytałem, że Unia nakazuje malować poręcze na żółto i obniżać sprzęgi w wagonach warszawskiej SKM.
Jestem natomiast prawie pewien, że Tramwaje Warszawskie chcąc puścić pesy na innej trasie i chcąc wydłużyć tę planowaną pierwotnie, modernizowaną ze ZPORR zwracały się do wojewody.

: sob 21:39, 26 sty 2008
autor: Kuba
Aleksej pisze:Po drugie pesa moze sie pojawic na 11 jeszcze przed zakonczeniem calego remontu, ale na razie radze troszke cierpliwosci.

Aleksej
No fajnie by było. Tak sobie myślę, że w zasadzie jak oddadzą odcinek Zielona-Legionów i później ten od Dolnej do Helenówka to PESA już mogłaby jeździć na trasie 11 przez Nowomiejską... Bo na odcinek Legionów-Dolna, to jeszcze dłuuugo poczekamy.

: sob 23:23, 26 sty 2008
autor: Kazik
Na Piotrkowską też - czy wg ciebie '11' miałaby jeździć z Widzewa?

: ndz 17:20, 27 sty 2008
autor: Kuba
Obrazek Zapomniałem o Piotrkowskiej (może dlatego, że ostatnio rzadko bywam w tamtym rejonie) Obrazek No tak - faktycznie. Szkoda Obrazek
Zatem chyba najszybciej PESA pojawi się na linii nr 10.

: ndz 22:13, 27 sty 2008
autor: Kazik
Zanim zrobią Piotrkowską, to jeszcze miesiące minąObrazek

: pn 18:14, 28 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Kuba pisze: :oops: Zapomniałem o Piotrkowskiej (może dlatego, że ostatnio rzadko bywam w tamtym rejonie) :) No tak - faktycznie. Szkoda Obrazek
Zatem chyba najszybciej PESA pojawi się na linii nr 10.

Zapewniam Cię że się nie pojawi. Już o tym pisano niedawno temu.
A szkoda , gdyż zamiast stać na zajezdni i czekać końca remontu ŁTR-u mogłby jeździć na 10 .

: pn 19:20, 28 sty 2008
autor: ukalo
A skąd ta pewność?

: pn 19:24, 28 sty 2008
autor: ikarusojelcz

: pn 19:27, 28 sty 2008
autor: ukalo
Dałeś linka do dyskusji, w której jest wytłumaczone, że istnieje możliwość wysłania na inne linie. Do tego Aleksej napisał, że może się pojawić na 11 PRZED zakończeniem remontu. Więc do czego zmierzasz?

: pn 19:41, 28 sty 2008
autor: ikarusojelcz
ikarusojelcz pisze:Jak się mylę to mnie poprawcie , ale Pesy zakupiono dla potrzeb obsługi ŁTR-u czyli tylko linii 11.
Nie wyobrażam sobie Pesy na Nowomiejskiej czy Al.Politechniki. Wykluczam że Pesa wjedzie na torowisko na Warszawskiej. Chyba że wcześniej zrobią jakiś drobne naprawy. W pewnych miejscach po deszczu wózek topi się w kałuży. Więc niszczyć nowy tramwaj na takich szynach to przesada.

: pn 19:49, 28 sty 2008
autor: Marcin
Nic złego się nie stanie, jeśli Pesa troszkę dłużej postoi w zajezdni. Tym bardziej, że chyba władze chcą uroczyście otworzyć ten odcinek razem z liniową premierą wagonu. Wątpię, by zapadła decyzja, aby wcześniej gdzie indziej wypuścić Pesę, nawet jeśli istnieje taka możliwość.