Historyczny ikar.
Detale pewnie da się zdobyć, ale ja jestem zdania, że nie ma co kombinować. Jeżeli ma być to 3096, to doprowadzić go do wyglądu jaki miały ikarusy z rocznika 1990. Równie dobrze można by darować sobie 1434 jako historyczny. Przecież przeciętny 805Na (z tych najnowszych roczników) też da się doprowadzić do wyglądu z końca lat 70-tych.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
I słusznie, też tak sądzęM.C. pisze:Detale pewnie da się zdobyć, ale ja jestem zdania, że nie ma co kombinować. Jeżeli ma być to 3096, to doprowadzić go do wyglądu jaki miały ikarusy z rocznika 1990. Równie dobrze można by darować sobie 1434 jako historyczny. Przecież przeciętny 805Na (z tych najnowszych roczników) też da się doprowadzić do wyglądu z końca lat 70-tych.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest
Pewnie pomalują go na barwy z początku lat 80, pomalują poręcze na biało (uchwyty do otwierania okien zostaną czarne bo nikt nie pofatyguje się szukać białych), może kabinę wymienią na starą. A jak zostanie nowa, to albo będzie też czarna i też na biało machną.
Pod względem oryginalności, to będzie kicha.
Pewnie pomalują go na barwy z początku lat 80, pomalują poręcze na biało (uchwyty do otwierania okien zostaną czarne bo nikt nie pofatyguje się szukać białych), może kabinę wymienią na starą. A jak zostanie nowa, to albo będzie też czarna i też na biało machną.
Pod względem oryginalności, to będzie kicha.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Gdyby to on miał zostać historycznym wozem , to trzeba by już teraz go odstawić.
W malym stopniu ma porysowane szyby oraz jako ostatni posiada linoleum ze wzorem w kółka. Pomijając fakt podłogi , to w drzwiach ma jeszcze otwory na tabliczkę "uwaga otwierają się do środka". Póki co jest w lepszym stanie techniczym i wymaga mniej nakładu fizycznego na jego remont niż 3096.
W malym stopniu ma porysowane szyby oraz jako ostatni posiada linoleum ze wzorem w kółka. Pomijając fakt podłogi , to w drzwiach ma jeszcze otwory na tabliczkę "uwaga otwierają się do środka". Póki co jest w lepszym stanie techniczym i wymaga mniej nakładu fizycznego na jego remont niż 3096.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Arturro 70 pisze:Panowie jak wam się marzy stara kabina to nie wypisujcie tu tylko swoich pomysłów, bo to nam nic nie pomoże, tylko zapiszcie się do KMST i zacznijcie pomagać w remontach(...)
Ja wiem że powiedzieć jest coś łatwo, ale zapewniam was że takie prace to długie i męczące zajęcie, zwłaszcza że w KMST jest grupa tylko 15 osób remontujących.
Jak na razie Wasze dyskusje są mało zachęcające dla tych, którzy ewentualnie chcieliby pogrzebać trochę w starym tramwaju lub Ikarusie.
Mógłbyś jakoś nam opisać, zareklamować takie działanie? Na czym właściwie polegają owe prace przy eNce?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Po pierwsze musicie zapisać się do KMST, jak będzie z remontem Ikarusa jeszcze nie wiem, ale mogę Ci powiedzieć jak wyglądały prace przy eNkach. Po zapisaniu się do KMST jeśli chcesz remontontować, to należy przejść badania i wziąść udział w szkoleniu BHP (MPK płaci za to). Po tych formalnościach to spotykamy się w pt, sob i chyba nd, a Ty wybierasz kiedy Ci pasuje i zapisujesz się.
Z prac jest malowanie, szlifowanie, montaż, demontaż elementów, ogólnie wszystko co się da zrobić.
Widzę, że byłbyś chętny, więc proponuje, żebyś zapisał się w lutym do KMST, pochodził trochę, poznał ludzi i jakoś w maju wybieram się na badania to byś poszedł ze mną jeśli spodobałoby Ci się w klubie i miałbyś chęc pracować.
Z prac jest malowanie, szlifowanie, montaż, demontaż elementów, ogólnie wszystko co się da zrobić.
Widzę, że byłbyś chętny, więc proponuje, żebyś zapisał się w lutym do KMST, pochodził trochę, poznał ludzi i jakoś w maju wybieram się na badania to byś poszedł ze mną jeśli spodobałoby Ci się w klubie i miałbyś chęc pracować.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Fajnie, że go wstawili.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez WMC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: