Historyczny ikar.
Historyczny ikar.
Jaka jest Wasza propozycja? Moja wizja to 2083 (choć nie wiem, w jakim jest stanie) ze względu na starą kabinę. Po wycofaniu 2899 można by z niego wyjąć brązowe fotele (nie wiem czy by ich starczyło; jak nie to by się skądś skombinowało) i wsadzić je do wspomnianego w pierwszym zdaniu wozu. Ale to tylko MOJA WIZJA.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Wręcz przeciwnie , na historycznego przeznaczył bym wóz 2899 . Nie jest on aż tak zużyty i skorodowany. Wyciągnąć z 2083 starą kabinę , chłopcom z EA2 nie sprawiło by to większego problemu. Moja kandydatura to 2899 ze względu na swój urok tych czerwonych kasowników , białych słupków drzwi i charakterystycznej podłogi.Zapewne większość forumowiczów wyrazi kandydaturę na historycznego ikarusa wóz 2899.
Na temat pszczółki 2066 nie będę się wypowiadał.
Na temat pszczółki 2066 nie będę się wypowiadał.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ikarusojelcz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
To prawda. Stanem technicznym 2899 można być pozytywnie zaskoczonym. Jak na swój wiek wóz trzyma się bdb. Jeżeli przełożenie kabiny z 2083 i zdemontowanie jednego ciągu siedzień w 2899 nie sprawi większego kłopotu, to ja też obstawiam drugi wóz. A brązowe siedzenia w 2899 mają swój urok (ale chyba jest ich ciut za mało, żeby zapełnić nimi wszystkie miejsca). Może uda się je jeszcze skądś pozyskać .
PS Trzeba by się też wziąć za 2904.
PS Trzeba by się też wziąć za 2904.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Wcześniej typowałem 2999, z powodu na grill i numer, ale niestety to już niemożliwe . Więc typuję 2899 z wyrzuconym rzędem foteli z lewej (nie podwójne lecz pojedyncze), oraz przeszczepioną kabiną od 2083, no i odmalowany - 2899 dlatego, że ma fotele stare (brązowe z białymi obwódkami) - i jest z Ikarusów chyba w najlepszym stanie ze wszystkich hebli. Można by ewentualnie odmalować 2083 na takiego, jak wyglądał tuż po rozpoczęciu eksploatacji, byłoby to małe odstępstwo od innych miast, bardziej oryginalne
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Przydało by się po dostawie nowych 25 autobusów i kilku mercedesów 0405GN autobus ten odstawić z przeznaczeniem na historyczny. Poszycia boczne ma już zdewastowane , zjechane schody i pociętą tapicerkę foteli. Pomijając grafitti , które niby wygląda fajnie , to jemu to nie pasuje. W końcu na tramwaju 2628 grafitii eksponowane było chyba mniej niż rok , to i 2899 można by w niedalekiej przyszłości odmalować w takie barwy jak woził na sobie 2992. Najlepiej gdyby mu przywrócić kolory orginalne kremowo-czerwone.
Kazik pisze: Proponuję #2899 biało-czerwono-biały (jak #2992) i #2083 kremowo-czerwony.
Żółto-czerwonym historycznym niech będzie za 10 lat któryś z automatów
A ja myślę, że jak się uda zostawić i wyremontować chociaż jeden wóz to będzie sukces. Po co aż 3 ikarusy historyczne? Kto je będzie utrzymywał?
Na razie "męczymy się" z 5N (4092), a każdy już rzuca propozycję jaki następny wagon/autobus ma iść na historyczny. Szkoda tylko, że nie idzie to w parze z czynnym zaangażowaniem w remonty.
Rzucać propozycje jest najłatwiej, tylko szkoda, że tak mało osób czynnie "działa" przy ratowaniu zabytków. Samymi propozycjami nie zdziałamy nic...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M.C., łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Ja widzę, że każdy ma tu swoją wizję taboru zabytkowego.
Ale jak już M.C. słusznie zauważył remonty taboru historycznego cały czas są prowadzone, a remontujących jest mało.
Każdy by chciął żeby nasz historyczny Ikarus miał nie wiadomojakie "bajery".
Panowie jak wam się marzy stara kabina to nie wypisujcie tu tylko swoich pomysłów, bo to nam nic nie pomoże, tylko zapiszcie się do KMST i zacznijcie pomagać w remontach.
Ja jestem jak najbardziej przeciwny kabinie z 2083, bo ktoś to musi zrobić (zdemontować i zamontować), a większość osób potrafi tylko przyjść na gotowe, na imprezy bez żadnego wkładu, a inni wiele godzin pracują przy remontach. Teraz to wszyscy chcą kabinę ratować, a jakby przyszło przekładania to może z 10 osób by przyszło z czego tylko z 5 by pracowało a inni zrobiliby sobie fotki i poszli.
Ja wiem że powiedzieć jest coś łatwo, ale zapewniam was że takie prace to długie i męczące zajęcie, zwłaszcza że w KMST jest grupa tylko 15 osób remontujących.
Ale jak już M.C. słusznie zauważył remonty taboru historycznego cały czas są prowadzone, a remontujących jest mało.
Każdy by chciął żeby nasz historyczny Ikarus miał nie wiadomojakie "bajery".
Panowie jak wam się marzy stara kabina to nie wypisujcie tu tylko swoich pomysłów, bo to nam nic nie pomoże, tylko zapiszcie się do KMST i zacznijcie pomagać w remontach.
Ja jestem jak najbardziej przeciwny kabinie z 2083, bo ktoś to musi zrobić (zdemontować i zamontować), a większość osób potrafi tylko przyjść na gotowe, na imprezy bez żadnego wkładu, a inni wiele godzin pracują przy remontach. Teraz to wszyscy chcą kabinę ratować, a jakby przyszło przekładania to może z 10 osób by przyszło z czego tylko z 5 by pracowało a inni zrobiliby sobie fotki i poszli.
Ja wiem że powiedzieć jest coś łatwo, ale zapewniam was że takie prace to długie i męczące zajęcie, zwłaszcza że w KMST jest grupa tylko 15 osób remontujących.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
1. Jestem w KMST .
2. 10-latka chyba do ekipy remontowej nie weźmiecie
Ale ja za kilka lat to bardzo chętnie .
2. 10-latka chyba do ekipy remontowej nie weźmiecie
Ale ja za kilka lat to bardzo chętnie .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez WMC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: