Przetarg na kolejne przegubowce
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Z moich obserwacji i pewnie nie tylko moich wynaka, że w Volvach B10La to najczęściej siadają poduszki. Ostatnio to już do 2-3 volv w tygodniu widzę jak mają zapadnięty najczęściej tyl lub przód i tył. Chyba ogólnie siada cały układ pneumatyczny bo drzwi też ledwo chodzą i strasznie głośno. Jakby to ponaprawiać to byłoby naprawdę bardzo dobrze. Przecież stan volv B10LA i tak jest o niebo lepszy od Jelczy M181MB.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
No właśnie, a jak Jelcz padnie to od razu miesza się go z błotem .ikarusojelcz pisze:Szkoda. Ten jęk silnika skrzypiący silnik, zapach tapicerki awarie poduszek powietrznych . Taki jest ich urok .Jak dojdzie do sprzedaży - będzie w Łodzi ich trochę brakowało.
Wszystkie Ikarusy-automaty, które nie przeszły jeszcze NG mają zostać wyremontowane w tym roku. Z 6 lat spokojnie pojeżdzą, jak nie dłużej. A co do M181MB to zaczęła się ich kasacja. Skasowanych albo w postępowaniu kasacyjnym jest akutualnie chyba 5: 1676, 1688, 1689, 1690, 1681 . Słyszałem o rozkładaniu #1681 w hali. Jeśli ktoś wie to proszę o potwierdzenie.Kazik pisze:Jeśli nie sprzedadzą B10L to może się okazać, że dla Odkurzaczy i niewyremontowanych automatów nie ma długiej przyszłości.
Volvo.kosin pisze:volv
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Mnie się wydaje, że nie jest to jakieś sztywne zalecenie tylko zależy od wielu czynników - średniej wieku taboru, awaryjności, szybkości naprawiania. W optymalnych warunkach (młode pojazdy o niskim wskaźniku awaryjności i naprawy najpóźniej w ciągu tygodnia) to IMO 3-5% taboru powinno stać na rezerwy.
Wskaźnik wykorzystania powyżej 90% jest uznawany za bardzo dobry.
Kiedy królowały na ulicach Berliety i Ikarusy to podobno bezpiecznie było mieć 20% rezerw.
Jak podaje "Pasażer" w 2006 roku codzienne zadania realizowały 323 wozy, co daje ok.87%
Kiedy królowały na ulicach Berliety i Ikarusy to podobno bezpiecznie było mieć 20% rezerw.
Jak podaje "Pasażer" w 2006 roku codzienne zadania realizowały 323 wozy, co daje ok.87%
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Pierwszy poszedł 1699 ale to już legenda wręczSEC pisze:A co do M181MB to zaczęła się ich kasacja. Skasowanych albo w postępowaniu kasacyjnym jest akutualnie chyba 5: 1676, 1688, 1689, 1690, 1691. Coś słyszałem też o rozkładaniu #1681 w hali. Jeśli ktoś wie to proszę o potwierdzenie.
A teraz pocieli kolejno 1676,1689 i 1688. Teraz tną 1690 chyba, że w tym tygodniu już pocieli. W hali rozkładany jest 1692, a na placu postojowym wozów na 16xx rozkładają 1681, prócz tego 1693 stoi tam z tabliczką pojazd niesprawny, bez przodu, a obok 1685 też z tabliczką.
No i do cięcia chyba trafi tez 1789 -tragedia
No i co z tego? Nowe Jelcze (25xx, 26xx) nie są bardzo awaryjne. Ciekawe co wtedy, gdyby nazywały się "Solaris"...px33 pisze:a i Jelczy nie ma tam tak mało.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.