37 wozow z nowego przetargu ma isc na Limanowskiego. W tym roku nie planuje sie zakupow na Nowe Sady. Jedyne nowe wozy ktore moga trafic na NS to ewentualnie uzywane O405GN2.
Nie, sygnał jest wyłącznie przy zamykaniu, ale podwójny i zbyt głośny. Kwestia czasu z tą głośnością. Szkoda, że zmienili dzwonek, w I/II gen był dużo ładniejszy.
MNK pisze:Widać że nie miłośnik ikarów Ale szanuje i rozumiem
Wrogiem ich nie jestem, ale miłośnikiem też nie. O ile automaty są jeszcze w stanie lepszym niż młodsze M181MB, o tyle stan ikarów z rocznika 1990 nie zachęca do podróżowania nimi.
Mnie tam zachęca, w przeciwieństwie do automatów. Może dlatego, że trzeszczy, rzuca i w ogóle fajnie jest
Ilostan Ikarusów pewnie zostanie mocno przycięty w tym roku, wraz z dostawami tych wozów z nowego przetargu. A kiedy tak właściwie rozstrzygnięcie będzie?
To jak nie prowokacja to głupota. Mimo wszystkich upierdliwości LC to świetne wozy (wnioskuję po tych z Forbusa - przetrwały jazdę na Z-kach), przegubowy pewnie nie jest gorszy od krótkiego. A zresztą Jelcz nie zaoferuje wozu z serwisem na 10 lat za milion - samo NG w JZS kosztuje 500 000 zł.
px33 pisze:To jak nie prowokacja to głupota. Mimo wszystkich upierdliwości LC to świetne wozy (wnioskuję po tych z Forbusa - przetrwały jazdę na Z-kach), .
No tak, faktycznie. Po pół roku jeszcze żaden autobus się rozsypał.