Przetarg na kolejne przegubowce

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Post autor: Aleksej »

37 wozow z nowego przetargu ma isc na Limanowskiego. W tym roku nie planuje sie zakupow na Nowe Sady. Jedyne nowe wozy ktore moga trafic na NS to ewentualnie uzywane O405GN2.

Aleksej
niedzielny
Bywalec
Posty: 110
Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007

Post autor: niedzielny »

px33 pisze:Dzwonki drzwi są trochę za głośne (ideałem jest tu Volvo z pojedynczym sygnałem, dobrze jednak że tylko przy zamykaniu)
Ja nim jeszcze nie jechałem, ale czy dobrze zrozumiałem, że podobnie jak w Mercach autobus absurdalnie ostrzega przed otwarciem drzwi? :D
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Nie, sygnał jest wyłącznie przy zamykaniu, ale podwójny i zbyt głośny. Kwestia czasu z tą głośnością. Szkoda, że zmienili dzwonek, w I/II gen był dużo ładniejszy.
niedzielny
Bywalec
Posty: 110
Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007

Post autor: niedzielny »

O, to dobrze. Mam nadzieję, ze zmienią te sygnały tak jak np. w Conectach, by od razu zamykały się drzwi.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

W sumie drzwi się szybko zamykają. Dźwięk nie jest zbyt długi. Tylko głośny...
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

Aleksej pisze:37 wozow z nowego przetargu ma isc na Limanowskiego.

Witajcie kolejne U18 ObrazekObrazekObrazek

A jakie plany co do ikarów?
- lewary do kasacji?
- automaty na NS, czy zostaną na Limance?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Jak ikary znowu na Sady? Po co by na 5 miesiecy zmianiali numery itd. ?


Widać że nie miłośnik ikarów Obrazek Ale szanuje i rozumiem Obrazek
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

MNK pisze:Widać że nie miłośnik ikarów ;) Ale szanuje i rozumiem ;)

Wrogiem ich nie jestem, ale miłośnikiem też nie. ;) O ile automaty są jeszcze w stanie lepszym niż młodsze M181MB, o tyle stan ikarów z rocznika 1990 nie zachęca do podróżowania nimi.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Mnie tam zachęca, w przeciwieństwie do automatów. Może dlatego, że trzeszczy, rzuca i w ogóle fajnie jest Obrazek

Ilostan Ikarusów pewnie zostanie mocno przycięty w tym roku, wraz z dostawami tych wozów z nowego przetargu. A kiedy tak właściwie rozstrzygnięcie będzie?
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Stare Ikarusy są dynamiczniejsze. Automaty są bardziej mułowate. Nawet pan z zakładów w S(t)olcu Kujawskim tak mówił Obrazek
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A jakiego by miały z 1. biegu kopa Obrazek
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Witajcie kolejne U18
A skąd ta pewność?
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Jeśli również kolejne autobusy mają mieć zapewniony serwis przed producenta to może czas na Lion's City? Obrazek.
niedzielny
Bywalec
Posty: 110
Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007

Post autor: niedzielny »

Nieeeee.... ;>

To już lepiej te jelcze długie kupować [to nie jest prowokacja].
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

To jak nie prowokacja to głupota. Mimo wszystkich upierdliwości LC to świetne wozy (wnioskuję po tych z Forbusa - przetrwały jazdę na Z-kach), przegubowy pewnie nie jest gorszy od krótkiego. A zresztą Jelcz nie zaoferuje wozu z serwisem na 10 lat za milion - samo NG w JZS kosztuje 500 000 zł.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Za milion to chyba nikt nie zaoferuje.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Wkradła się mała nieścisłość - chodziło mi o to, że sam pakiet serwisowy kosztuje milion, wóz drugie tyle.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

px33 pisze:To jak nie prowokacja to głupota. Mimo wszystkich upierdliwości LC to świetne wozy (wnioskuję po tych z Forbusa - przetrwały jazdę na Z-kach), .

No tak, faktycznie. Po pół roku jeszcze żaden autobus się rozsypał.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Wiesz, te autobusy były o co najmniej kategorię za małe na linię, na której jeździły. I jak na 3-letnie wozy to naprawdę były w dobrym stanie.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Jeszcze 5-10 lat temu, to i nasze 3-letnie niskopodłogowce świetnie się trzymały...
ODPOWIEDZ