Przetarg na kolejne przegubowce
Czyli koniec Ikarusów przesuwa się na przyszły rok.
A na NS będzie jakaś dostawa nowego taboru czy masę linii przegubowych przejmie po prostu Limanka (która będzie miała spokojnie 114 wozów niskopodłogowych z czego ponad połowę całkiem nowych). Bo jeśli nie będzie żadnej dostawy i wyrżnie się odkurzacze, na NS zostanie tylko 55 wozów przegubowych.
A na NS będzie jakaś dostawa nowego taboru czy masę linii przegubowych przejmie po prostu Limanka (która będzie miała spokojnie 114 wozów niskopodłogowych z czego ponad połowę całkiem nowych). Bo jeśli nie będzie żadnej dostawy i wyrżnie się odkurzacze, na NS zostanie tylko 55 wozów przegubowych.
-
- Czasem wpada
- Posty: 60
- Rejestracja: śr 16:44, 20 lut 2008
No też bym się zdziwił gdyby mieli pociąc te po NG. Na pewno po NG są ex. 1694, ex. 1687, ex. 1797 i 2799. Jakieś inne Jelcze miały jeszcze remont ? Gdyby mieli je kasowac to trochę niepotrzebne było ładowanie kasy w te naprawy, przecież 2799 miał remont ze 2 miechy temu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Bartek1988, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czasem wpada
- Posty: 60
- Rejestracja: śr 16:44, 20 lut 2008
Ikarusy to (niestety) nie tylko heble i .58. Jeszcze jest parę takich wybryków natury jak automaty, które raczej będą w niedługim czasie pocięte (bo ile można je eksploatować jak jest to na nasze czasy nieco przestarzała konstrukcja, mimo wszelkich niezaprzeczalnych zalet.)Samych nowych wozów (Solarisy) przyjdzie więcej niż hebli i odkurzaczy...
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
-
- Czasem wpada
- Posty: 60
- Rejestracja: śr 16:44, 20 lut 2008
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
px33 pisze:Czyli koniec Ikarusów przesuwa się na przyszły rok.
A na NS będzie jakaś dostawa nowego taboru czy masę linii przegubowych przejmie po prostu Limanka (która będzie miała spokojnie 114 wozów niskopodłogowych z czego ponad połowę całkiem nowych). Bo jeśli nie będzie żadnej dostawy i wyrżnie się odkurzacze, na NS zostanie tylko 55 wozów przegubowych.
Limanka 114?
62 Solarisy + 14 7700A + 16 7000A + 24 B10LA = 116
Sady 55?
30 ConectoG + 7 CitaroG + 19 405GN (liczę z 8 nowymi jak podał ZKA-2) + 4 181MB (po remoncie) + 40 280 (nie wiem, czy zostaną wszystkie czy te po remoncie tylko) = 100
100 a 55? Niewielka różnica
Podejrzewam, że jeśli w przyszłym roku będzie kontynuowana wymiana taboru na NS, zakupi się nowe Mercedesy na miejsce niewyremontowanych 181MB i 280-tek.
Czy MPK ma plany remontować kolejne 181 i 280 czy to już koniec? Chyba zgodzę się z przedmówcami, że lepiej od tych remontów byłoby sprowadzić odpowiednią ilość używanych Merców, tylko czy akurat ze Słowacji
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 2 razy.
Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby mieć więcej taboru przegubowego. Tego od jakieś czasu brakuje, na wielu liniach panuje ścisk, ale nawet jeśli nie będzie tylu kierowców to ci, którzy są, mogą wyjeżdzać przegubowcami na więcej linii - np. 52, 69, 72, 76, 83, 86.ukalo pisze:Więc pytanie powinno brzmieć - co jeszcze oprócz nich.