Zmiana obsługi linii po likwidacji ZEA 1.

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Zmiana obsługi linii po likwidacji ZEA 1.

Post autor: szymon5444 »

Jak sądzicie, jakie zmiany nastaną po likwidacji ZEA 1. Jakie macie pomysły ? Wydaje mi się, że np. 91/A, 64, 85, 54/A. może przejąć ZEA 3,a 70/A całe ZEA 2 w przynajmniej w większej ilości. I dodatkowe pytanie, wiecie jak u nas jest tym co jest zawieszane. Sądzicie, ze 55A wróci ?
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

91 91A raczej Nowe Sady. Limanowskiego nie dostanie "w spadku" żadnych krótkich wozów, więc nie ma się co spodziewać ekspansji na linie nimi obsługiwane. Wiem, że z linii nocnych ZEA-3 dostanie bonusowe 4 brygady, ale które dokładnie nie wiem.
Spodziewać się za to można Limanki znów na 57
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Sądzicie, ze 55A wróci ?
Prawdopodobnie tak - teraz dojazd na lotnisko to katorga (zabrano wszystkie kursy szczytowe i nie dano nic w zamian). Chociaż mam nadzieję, że 55A przy okazji przedłużą do lotniska.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

A przy okazji zmiany rozkładu 55 niedawno, nie dołożono brygad jakiś ?
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

Przy okazji zapytam, czy ktoś może wie jakie numery otrzymają ocalałe dwie zajezdnie?
Przypuszczam, że cyferkę 1 dostaną Nowe Sady, 2 zaś - Limanowskiego?
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Organoleptycznie - jedzie się dużo gorzej (od kilku dni nie udało mi się trafić na 55, za każdym razem jechałem od Dw. Kaliskiego). Może nawet jedną dołożyli, ale było więcej i było łatwiej dotrzeć (nawet mimo 2,5-przystankowego marszu)
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

prof_klos pisze: Przypuszczam, że cyferkę 1 dostaną Nowe Sady, 2 zaś - Limanowskiego?
Ekonomiczniej byłoby zmienić tylko ZEA3 na ZEA1.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

No, ale historia to historia.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Nie rozumiem.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Kolejność numerów jest co do daty powstania.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Gdyby tak było, nie przenumerowano by ZKA-4 na ZKA-2 w 1992 roku.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

No, ale obecnie autobusowe i tramwajowe są oznaczone chronologicznie.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

NS beda miały 2 z przodu.
Co do lini to NS beda miały 50 52 55 57 61 62 63 65 66 (tak jak teraz) 68 69 70 71 72 75 76 77 80 82 83 84 85 86 90 92 93 98 99

Na 55 bedzie fajnie bo bedzie ten zjazd przez Central czyli 0:37 na bramie.

Pierwszy wyjazd na 90 bedzie rowno o 3:00 taka jest wersja na dzien 21.02.2008.


Na stanie bedzie 208 aut a wyjazdow w roboczy dzien bedzie 200 podobno.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ZKA-2, łącznie zmieniany 1 raz.
Simon
Gaduła
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 21:08, 09 gru 2007
Lokalizacja: Łódź Górna

Post autor: Simon »

ZKA-2 pisze:Pierwszy wyjazd na 90 bedzie rowno o 3:00 taka jest wersja na dzien 21.02.2008.
No to kierowca musi być gdzieś po 2:00 w zajezdni :? .
Czy planuje się by rezerwy stały na mieście :?:
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Post autor: Aleksej »

a. Rezerwy liniowe stoja na miescie
b. zajezdnie nie beda przenumerowane, po prostu nie bedzie jedynki.

Aleksej
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

b. zajezdnie nie beda przenumerowane, po prostu nie bedzie jedynki.
A potem będzie jakaś większa zmiana numeracji czy już tak docelowo ma zostać?
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Odkurzacze:

1687 = 2690
1694 = 2691
1696 = 2692
1797 = 2790
Ktoś wspominał, że będzie ok. 10 więc jest miejsce, żeby kilka jeszcze wcisnąć...

MB O405N
1551-1570 = 2531-2550
1651-1661 = 2640-2650
1755-1757 = 2745-2747

Gnioty:
1751-1754 = 2741-2744

MB O405GN:
1773-1782 +1790 = 2750-2760
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Krótkimi można spokojnie dokończyć numerację gniotów (czyli #2520 wzwyż, #2616 wzwyż), a zakres #27xx jest przecież dość luźny - tylko 12 wozów.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Odkurzaczy ponoć ma jednak więcej zostać.
Co do MB O405N 15xx to może wystarczyć zmiana pierwszej cyfry - Ikarusy mają przejść na Limanowskiego.
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

Hmm...
ZTCW na NS ma być tylko 30 prac dla długich tzn., że tylko 30 brygad z tej zajezdni ma być obsadzanych przegubami. Reszta to wozy krótkie.
Więc chyba logiczne jest to, że Jelcze pójdą na Limankę. Podobnież też nie będzie żadnego przenumerowywania żadnej z zajezdni na zakres 1xxx.
Piszę o wszystkim podobno, gdy.ż jak wiemy u nas w Łodzi rządzi ten, kto pierwszy do pracy przychodzi.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez dziki, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ