1, 3, 5, 7, 9.MNK pisze:A które brygady Sady na '70' beda miały?
Zmiana obsługi linii po likwidacji ZEA 1.
SEC pisze:No ta, Jelcze po kilku latach eksploatacji na linii 70 powoli odchodzą, jeżdzą najwyżej pojedyńcze M181MB.MNK pisze:Albo to mi się najbardziej dziś podoba na 70A/5 jest 2682 a na Ptakowej 2685.
Gdzie te czasy, gdy na 70 było 10 brygad, wszystkie z Kilińskiego. Przegubów nie brakowało, Jelcz zawsze przyjeżdzał, kierowcy na przerwach myli te autobusy...
Citaro G wystarczy, że jeździ w dni robocze. Jak wracam wieczorem do domu to zawsze jest Mercedes, rzadko kiedy trafiam na Volvo, jedynie mijam je w drodze. Znudziło mi się już to. Citaro ratują sytuację szczególnie w szczycie, gdy wypadają inne kursy - wozy z NS zawsze przeważnie przyjeżdzają. Ale tak poza tym to "nuda, nuda". Strasznie mi przeszkadza brak siedzeń z tyłu, bo przeważnie wsiadam ostatnimi drzwiami. Trzeba się opierać poręcz, a jak jest już jeden chętny obok to muszę się podnosić na każdym przystanku, bo drzwi się otwierają.Miałeś zapewne na myśli sytuację jeszcze przed likwidacji ZKA-1, wtedy na 69 jeździły już pierwsze przenumerowane autobusy.sawik pisze:na 69 - to powiem tak... Widziałem już Ikarusa na 69 jak śmigał z numerami Limankowymi...
ZTCW to na 69 będą tylko Nowe Sady, 15 brygad.
zgadza się Tak zapewnie było...
Pozmieniały się nieco rozkłady linii nocnych. Nie ma już N1 w kier. Janowa o 22:00 z Kościuszki, jest za to N6 na Dąbrowę i N7 na Telefoniczną.
Wg rozkładu wiszącego na PP, pierwsze N4 na Chocianowice, jest dopiero...o 23.00.
Ponadto wczoraj miała miejsce trochę zadziwiająca sytuacja. O 22:30 nie było N1 na Rojną, a w kier. Janowa jechała brygada N1/6, (dotąd 22:00)
Natomiast o 23:00 w kier. południowym jechały już dwa N1 - jeden ->Janów (N1/2 - dotąd 22:30) i planowe N1/3 do Andrespola.
Wg rozkładu wiszącego na PP, pierwsze N4 na Chocianowice, jest dopiero...o 23.00.
Ponadto wczoraj miała miejsce trochę zadziwiająca sytuacja. O 22:30 nie było N1 na Rojną, a w kier. Janowa jechała brygada N1/6, (dotąd 22:00)
Natomiast o 23:00 w kier. południowym jechały już dwa N1 - jeden ->Janów (N1/2 - dotąd 22:30) i planowe N1/3 do Andrespola.
Podział lini
Dzień powszedni
Sposób oznaczeń np 51 4 2 k 5 2 d
4 krótkie w szczycie 2 poza i 5 długich w szczycie 2 poza
EA-3
51 4 2 k 5 2 d
53 4 2 k
54 4 2 k
54A 2 2 k
56 1 1 k (dodatkowo na dwa kółka 56/2 - po skończeniu pracy na 88/2)
57 5 5 d
59 6 4 d
60 5 3 k 2 0 d (długie Stryków-Corning)
64 9 6 k
65 5 4 d
66 1 1 d
67 2 1 k (67/2 realizowane przez RL)
70 5 2 d
73 8 6 k
74 6 6 k
78 3 0 k 7 5 d
79 4 2 k
81 5 4 k
83 5 1 k
85 2 0 k 8 5 d
87 5 4 d
88 3 1 k
89 2 2 k
91 3 2 k
95 6 6 d
96 16 9 d
99 10 5 d
Z1 3 3 d
Z2 4 4 d
Z3 4 4 k
N1 6
N2 4
N5 3
N6 5
EA-2
50 6 5 k
52 4 3 k 2 1 d
55 6 6 k
67 5 5 d
61 3 2 k
62 6 3 k (tabor mini tylko 1 brygada szczytowa 12 m)
63 3 2 k (tabor mini)
65 1 0 k 5 3 d
66 1 0 k (tabor mini)
68 4 2 k (tabor mini)
69 9 4 k 7 5 d
70 5 2 d
71 3 2 k
72 6 3 k
75 7 5 d
76 9 4 k
77 1 1 k 4 4 d
80 7 5 k 1 1 d
82 4 2 k 1 1 d
83 7 4 k
84 2 2 k (mini)
86 6 3 k 2 2 d
90 2 1 k
92 2 1 k
93 1 1 k
98 11 7 d
99 2 2 d
L 2 0 k
Z1 5 5 d
Z2 5 3 d
Z8 6 6 k 3 3 d
Z9 4 4 k
N3 6
N4 5
N5 2
N7 5
REZERWY
R21 Maratońska d
R22 Wydawnicza k
R23 Kusocińskiego d (łączone z 77/7)
R24 CZMP k
R25 Karpacka d
R26 Rokicińska d (łączone z 77/9)
R31 Kaliski (czasowo zawieszona)
R32 11-go Listopada (czasowo zawieszona)
R33 Wydawnicza k (łączone z 67/2 i 77)
R34 Świtezianki d (obłsuguje rano 51/10)
R35 Szczecińska d
R36 Janów (zawieszona)
To jest oficjalny wykaz. Tak powinny wyjeżdzać planowo ale oczywiście rzeczywistość może być inna. Część RL może nie być wystawiana z powodu braków (od razu jedzie rano na brakującą linię).
Poza tym nie pasuje mi w tym wykazie 76 i 83. 4 brygady na 76 to chyba za mało a na obydwu liniach przynajmniej z Nowych Sadów jeździły planowo przeguby.
Zaj Limanowskiego ma bardzo największy wskażnik wykorzystania taboru 12m (doszło więcej brygad niż zabrano a taboru 12m na tej zajezdni nie przybyło) stąd coraz częściej pojawiające się przeguby na liniach "krótkich" - podobnie jak parę lat temu na Nowych Sadach.
Sposób oznaczeń np 51 4 2 k 5 2 d
4 krótkie w szczycie 2 poza i 5 długich w szczycie 2 poza
EA-3
51 4 2 k 5 2 d
53 4 2 k
54 4 2 k
54A 2 2 k
56 1 1 k (dodatkowo na dwa kółka 56/2 - po skończeniu pracy na 88/2)
57 5 5 d
59 6 4 d
60 5 3 k 2 0 d (długie Stryków-Corning)
64 9 6 k
65 5 4 d
66 1 1 d
67 2 1 k (67/2 realizowane przez RL)
70 5 2 d
73 8 6 k
74 6 6 k
78 3 0 k 7 5 d
79 4 2 k
81 5 4 k
83 5 1 k
85 2 0 k 8 5 d
87 5 4 d
88 3 1 k
89 2 2 k
91 3 2 k
95 6 6 d
96 16 9 d
99 10 5 d
Z1 3 3 d
Z2 4 4 d
Z3 4 4 k
N1 6
N2 4
N5 3
N6 5
EA-2
50 6 5 k
52 4 3 k 2 1 d
55 6 6 k
67 5 5 d
61 3 2 k
62 6 3 k (tabor mini tylko 1 brygada szczytowa 12 m)
63 3 2 k (tabor mini)
65 1 0 k 5 3 d
66 1 0 k (tabor mini)
68 4 2 k (tabor mini)
69 9 4 k 7 5 d
70 5 2 d
71 3 2 k
72 6 3 k
75 7 5 d
76 9 4 k
77 1 1 k 4 4 d
80 7 5 k 1 1 d
82 4 2 k 1 1 d
83 7 4 k
84 2 2 k (mini)
86 6 3 k 2 2 d
90 2 1 k
92 2 1 k
93 1 1 k
98 11 7 d
99 2 2 d
L 2 0 k
Z1 5 5 d
Z2 5 3 d
Z8 6 6 k 3 3 d
Z9 4 4 k
N3 6
N4 5
N5 2
N7 5
REZERWY
R21 Maratońska d
R22 Wydawnicza k
R23 Kusocińskiego d (łączone z 77/7)
R24 CZMP k
R25 Karpacka d
R26 Rokicińska d (łączone z 77/9)
R31 Kaliski (czasowo zawieszona)
R32 11-go Listopada (czasowo zawieszona)
R33 Wydawnicza k (łączone z 67/2 i 77)
R34 Świtezianki d (obłsuguje rano 51/10)
R35 Szczecińska d
R36 Janów (zawieszona)
To jest oficjalny wykaz. Tak powinny wyjeżdzać planowo ale oczywiście rzeczywistość może być inna. Część RL może nie być wystawiana z powodu braków (od razu jedzie rano na brakującą linię).
Poza tym nie pasuje mi w tym wykazie 76 i 83. 4 brygady na 76 to chyba za mało a na obydwu liniach przynajmniej z Nowych Sadów jeździły planowo przeguby.
Zaj Limanowskiego ma bardzo największy wskażnik wykorzystania taboru 12m (doszło więcej brygad niż zabrano a taboru 12m na tej zajezdni nie przybyło) stąd coraz częściej pojawiające się przeguby na liniach "krótkich" - podobnie jak parę lat temu na Nowych Sadach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Święty, łącznie zmieniany 2 razy.
Rezerwa ?
Skoro autobusy nie stają na PLD a część autobusów z PLD wyrzucono na Wydawniczą i DW Północny to i nie ma rezerwy na PLD/Fabryczny
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Mam wrażenie że na tych zmianach najbardziej straciła linia 99. Wcześniej obsługiwana głównie przez NS nowymi Mercedesami, aktualnie widzę każdego dnia przynajmniej ze 3-4 szroty. Dziś rekord to wóz 3090 (99/7) - tablica boczna za szybą, a jeździ tak że to cud, że w ogóle dojechał z Dolnej na 11 listopada.
72 w zasadzie nic nie zyskało, ponieważ na tej linii od dłuższego czasu jeździły autobusy z Nowych Sadów. Co do 98 to dziwne jest, że linia, która wg ZDiT jest "do odstrzłu" w najbliższym czasie, obecnie jest obsługiwana jednymi z najlepszych autobusów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007
Akurat ja myślę, że to zysk, im mający większą pojemność autobus na tak obciążonej linii, tym lepiej.estimate85 pisze:Mam wrażenie że na tych zmianach najbardziej straciła linia 99. Wcześniej obsługiwana głównie przez NS nowymi Mercedesami, aktualnie widzę każdego dnia przynajmniej ze 3-4 szroty. Dziś rekord to wóz 3090 (99/7) - tablica boczna za szybą, a jeździ tak że to cud, że w ogóle dojechał z Dolnej na 11 listopada.
Swoją drogą 3090 to egzemplarz, którego części (poręcze, okna) można zabrać ze sobą do domu. Do boju!
-
- Bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: śr 14:59, 11 kwie 2007
MErcedesy to tylko Conecto były. No jest to rzeczywiście trochę strata. Ale z drugiej strony pojawiają się jelczańskie autobusy, co też jest IMO na +.
Kto jakie lubi pojazdy, B10L i Ikary powinny jeździć jak najdłużej, bo to moim zdaniem najlepsze wozy.
Kto jakie lubi pojazdy, B10L i Ikary powinny jeździć jak najdłużej, bo to moim zdaniem najlepsze wozy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez niedzielny, łącznie zmieniany 1 raz.