Z przodu też. Właśnie pierwsze co jak go zobaczyłem to od przodu. Później sie jeszcze obejrzałem czy z tyłu też przenumerowali, bo nie mogłem w pierwszej chwili uwierzyć.
Z przodu też. Właśnie pierwsze co jak go zobaczyłem to od przodu. Później sie jeszcze obejrzałem czy z tyłu też przenumerowali, bo nie mogłem w pierwszej chwili uwierzyć.
Hmm, właśnie dopiero na boku pojazdu zauważyłem nowy numer. Może to niedopatrzenie z mojej strony, ale wydaje mi się, że z przodu widniał 3104.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał pisze:Nie, ale brakowało "1". Teraz jest w porządku.
Niby tak, ale kto powiedział, że numeracja musi być zawsze od 1? Wiekszy bałagan robi się przez to, że w przeciągu minionego roku większość autobusów zmieniła swoje oznaczenia.
Niestety takie są nasze realia zamiast zmienić odrazu po likwidacji zajezdni Kilińskiego robią to po ponad pół roku.
Miejmy nadzieje,że chociaż wozy nie będą tak wykorzystywane jak tam:]
Po likwidacji Kraszki brałem trzy warianty pod uwagę:
1. Budowa nowej zajezdni
2. Pozostawienie numeracji zajezdni ze względu na numery 2,3
3.Przenumerowanie Limanki z 3 na 1 z pozostawieniem nr taborowych z jedynką z przodu na wozach które przeszły z Kraszki. (przenumerowanie Sadów na 1 od razu odrzuciłem.
W sumie wariant 2 się sprawdził i 3 po czasie.... szkoda, że nie od razu. Bajzel z tymi numerami
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Chester, łącznie zmieniany 1 raz.