Ikarus 260
: czw 11:11, 25 sie 2005
Osobny temat o tym 11-metrowym cudzie węgierskiej techniki lat 70-tych
Do Polski przybyły następujące podtypy: 260.04, 260.73, 260.59, 260.30.
Do Łodzi i Pabianic dotarły jedynie 260.04 z lat 1983-1985, w sumie 242 sztuki.
Niestety większośc z nich już dawno została skasowana A jednak pozostało przy "życiu" jeszcze kilka sztuk
Dwa z nich jeźdzą w KORO są to LZP 7320 oraz EZG 72YA. Numerów z MPK nie znalazłem więc jeśli ktoś je zna to prosze dać znać
Kolejny jest obecnie w posiadaniu "Polaka Chorzów". Odkupiony od MPK w roku 1999 dostał numer 13, w MPK Łódź nosił numer 3520 (ex.1502). Co ciekawe najczęściej można go zobaczyć w .... Rudzie Śląskiej
Niektóre z 260-ek zostały przerobione na techniczne m.in. T-31 to ex. 4319. Jeśli zna ktoś "stare" numery innych technicznych to również proszę o kontakt
Do Polski przybyły następujące podtypy: 260.04, 260.73, 260.59, 260.30.
Do Łodzi i Pabianic dotarły jedynie 260.04 z lat 1983-1985, w sumie 242 sztuki.
Niestety większośc z nich już dawno została skasowana A jednak pozostało przy "życiu" jeszcze kilka sztuk
Dwa z nich jeźdzą w KORO są to LZP 7320 oraz EZG 72YA. Numerów z MPK nie znalazłem więc jeśli ktoś je zna to prosze dać znać
Kolejny jest obecnie w posiadaniu "Polaka Chorzów". Odkupiony od MPK w roku 1999 dostał numer 13, w MPK Łódź nosił numer 3520 (ex.1502). Co ciekawe najczęściej można go zobaczyć w .... Rudzie Śląskiej
Niektóre z 260-ek zostały przerobione na techniczne m.in. T-31 to ex. 4319. Jeśli zna ktoś "stare" numery innych technicznych to również proszę o kontakt