Strona 1 z 2
ciąg dalszy Ikarusów 260
: pn 15:12, 10 kwie 2006
autor: scyzoryk
: pn 15:21, 10 kwie 2006
autor: Marcin
Łódzki Ikar ma numer 1518.
Tak BTW to 401 i 404 chyba poszły już do kasacji.
: pn 17:38, 10 kwie 2006
autor: rkplodz
Widać że temat powraca jak bumerang jeśli o 1518 chodzi
Chyba dalej obstawia jedną z brygad na 71 jakby ktoś chciał na niego polowac.
: pn 17:41, 10 kwie 2006
autor: morton
1518 to niemal pewniak na 71/3
: pn 18:46, 10 kwie 2006
autor: SZAUTER
: pn 19:23, 10 kwie 2006
autor: liszek
Codzień go widze poieważ mam przyjemność dzień w dzień jeździć linią 92 i często się "spotykamy" na tomaszowskiej. Nawet zegarek ma w środku
: pn 19:40, 10 kwie 2006
autor: SZAUTER
: pn 20:14, 10 kwie 2006
autor: morton
Ja go widze jak ide do szkoły, jak z niej wracam, jak wyjrze przez okno ... czesto go widze
przynajmniej raz dziennie
: pn 21:44, 10 kwie 2006
autor: liszek
Mimo sympatii do niego niestety powinien być wycofany z ruchu dziś jechałem za nim samochodem i jedyne co widziałem przed sobą to kłeby czarnego dymu i okropny zapach
: sob 12:03, 15 kwie 2006
autor: szymon5444
Nie sadzę, z tego co wiem to się lepiej trzyma, niż nie jeden wóz MPK. Sam go osobiście raz widziałem na 92. Często jeżdzi na 71. Zdarza się nawet na 61, 90, 55A, 68. Na 61 jak nie obsługuje kursu PEA2, to biorą z PEA1 brygadę.
Innym ciekawym wozem, ale już jelczem jest 2913. Stacjonuje na PEA1. Obsługuje dosyć ciekawe linie. 82, 64, 61, 69...!, 85, 96, 55 i 55A. Codziennie jadę do szkoły Piłsudskiego i widze różne okazy. Solówki każdego rodzaju na 85, jelcze na 85. 64, 98. Ikarusy na 82. Na 54 i 54A, nie widziałem niczego prócz citaro, mercedesa 405N, jelcza odkurzacza, tu zawwsze są wozy z PEA1
: sob 17:18, 15 kwie 2006
autor: liszek
Ja mam odmienne zdanie bo co dzień za nim jade tzn. za jego dymem...
: sob 17:21, 15 kwie 2006
autor: rkplodz
nie wiem nic o dymieniu ale wewnątrz wygląda tragicznie. Mam foty wnętrza z lutego, jak ktoś nie wierzy to mogę mu podesłać
BTW to mój
200post
: sob 17:36, 15 kwie 2006
autor: morton
Ja poprosze
PS: Gratuluje
: sob 17:51, 15 kwie 2006
autor: Marcin
Daj nam tu wszystkim na forum.
: sob 18:35, 15 kwie 2006
autor: rkplodz
W sumie tak napisałem bez spojrzenia ale...
Z fotek tego tragizmu aż tak nie widać, ale - fotele są z takiej gąbki w środku (jak często jest w turystykach) i dużo z tej gąbki jest wydłubaje przez jadące bydełko i zwisają same strzępy materiału.
W ogóle fotele nie są jednakowe, za to wszystkie aż lepkie od brudu
Drzwi drugie kremowe wyglądają już od zewnątrz tragicznie...
Tablica boczna jest w standardzie "imprezowym" (ttakie jak się robi na imprezy KM - z dykty, czytelna tylko z jednej strony bo z drugiej - wewnętrznej - widać tylko jakąś płytę pilśniową, a jako że trwłość materiału niska to wygląda na sfatygowaną).
Ogólnie jak jechałem to wszędzie było bruuudno i na podłodze leżało kupę puszek i butelek po piwie, chyba starszych niż 1 dzień....
Zegar faktycznie jest - zreszta widać, widać też dumną naklejke kieszonkowom stop.
A mimo to bus wygląda na niesfatygowany (ile się jako szkoleniówka najeździł?) Gdyby tam wpuścić na 1 dzień parę babć ze szczotami i wymienić z 7 foteli to nie wyglądałby xle. Ale cóż, pewnie się nie da.
Jechałem nim na przełomie stycznia i lutego, może coś soę zmieniło...
A, i jeden jeszcze negatyw. To było w te duże mrozy zero ogrzewania.
Zdjęcia lecą bez obróbki i bez wyostrzania po zmniejszeniu z 2409xileśtam więc wygladają średnio ale widać co trzeba
: sob 19:59, 15 kwie 2006
autor: teufel
EXTRA FOTY!!
: sob 21:24, 15 kwie 2006
autor: SZAUTER
No nie są złe. Super po prostu
: sob 21:28, 15 kwie 2006
autor: rkplodz
aha, przypomniało mi się że zegar źle działał
: sob 21:29, 15 kwie 2006
autor: liszek
Fajnie, że umieściłeś fotki ten zegarek to jest dopiero bajer. Bo nie w każdym ikarze jest zegar. Co do ogrzewania w spomnianym modelu to jak jechałem zimą to był taki mróz jak na zewnątrz