Kiedy będą kolejne nowe tramwaje?

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Piotr Ossowski
Stały bywalec
Posty: 377
Rejestracja: wt 20:59, 27 mar 2007
Lokalizacja: Pabianice, Piaski

Post autor: Piotr Ossowski »

Niewątpliwie ucieszyłbym się, gdybym zobaczył Pesę lub Citka na pętli Kurczaki. Ale pewnie doczekam się, że inny niskpodłogowiec zawita na tej krańcówce.
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

Słuchajcie-równie dobrze na linii "15" w tej chwili mozna by puścić niskopodłogową brygadę. Problemem jest w tej chwili brak odpowiedniej ilości taboru.

Daj boże, zeby jak najszybciej wyremontowano ciąg linii 8 i zakupiono odpowiedni tabor. To samo z linią 7. Mimo "dość niepewnego" losu powinno wyremontować się ulice Cmentarną. Trowoisko na Legionów nie jest złe, Kopcińskiego i smigłego-Rydza ma być robione w przyszłym roku i...kolejna linia.

Po wyremontowaniu ulicy Zielonej-tabor niskopodłogowy na linie 9 i 13 (13 w przypadku wyremontowania Aleksandrowskiej)...


O dziwo otwiera się wiele nowych mozliwości tylko taboru brak...ODPOWIEDNIEGO taboru...

Pesa moze i wygląda nieźle ale co tu ukrywać to jest prototyp...Wagon ten jest bardzo niedopracowany, ma wiele chorób wieku dziecięcego, itd.
Łódź przy zakupach taboru powinna kierować się funkcjonalnością, opinią od innych uzytkowników, rozwiązaniami technicznymi (najlepiej zeby była mozliwość wypozyczenia na testy jednego wagonu) a nie tylko ceną...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

To w takim razie co? Combino czy Cityrunner (Flexity Outlook teraz)? Czy coś jeszcze bardziej egzotycznego?

A w ogóle to Pesa ma jedną znaczącą zaletę - cenę. W takiej cenie z pewnością nie kupi się dobrego zagranicznego wagonu.
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

Flexity Outlook jest dobrym wagonem.

Szkoda, że dla potanienia decydują się na najtańsze tramwaje rodzimej i niezbyt sprawdzonej produkcji niż sprawdzonej nawet nie niskopodłogowej (jakby chociaż Flexity Classic) konstrukcji nie wymagającej idealnego torowiska ze względu na skrętne wózki. Mimo, ze to krok w tył ale wg. mnie powinno dążyc się do unifikacji tramwajów więc powinien to być albo Bombardier albo Pesa zamiast mieć po 10, 15 sztuk różnych producentów.

Najchętniej w Łodzi widziałbym nowe Flexity Outlook ale to tylko moje marzenia.
ODPOWIEDZ