FPS 123N
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Wstawki to można robić w solidnych konstrukcjach (vide GT6, Tatry czy wagony HKL Helsinki). 805tki są fatalną konstrukcją i kilka przedsiębiorstw podejmowało już takie próby (wspomniane Łódź i Poznań) - nie sprawdziło się. Nawiasem mówiąc raczej modernizuje się w ten sposób przegubowce niż wagony jednoczłonowe.
A mógłbym prosić o jakieś informacje na temat tego, co chcą strugać w Krakowie?
A mógłbym prosić o jakieś informacje na temat tego, co chcą strugać w Krakowie?
1. w Krakowie to mogą dać niskopodłogowe wstawki w E1, Konstale niech sobie darują
2. poczekajmy, aż Cegielski zaproponuje Pumę wąskotorową; wtedy będzie można dyskutować
3. zamiast 123N lepiej byłoby kupić np. doczepy niskopodłogowe; tylko niestety 105N jest tak badziewne, że musiałaby to być doczepa czynna; na dodatek napęd musiałby być zgodny z 805Na lub Elinami
4. tak więc lepiej inwestować w coś analogicznego do Pesy/Cityrunnera; lepiej też żeby się nikomu nie odwidziały do tego czasu dwuskłady; chociaż na '8' to możnaby nawet kupić coś dłuższego od 122N.
2. poczekajmy, aż Cegielski zaproponuje Pumę wąskotorową; wtedy będzie można dyskutować
3. zamiast 123N lepiej byłoby kupić np. doczepy niskopodłogowe; tylko niestety 105N jest tak badziewne, że musiałaby to być doczepa czynna; na dodatek napęd musiałby być zgodny z 805Na lub Elinami
4. tak więc lepiej inwestować w coś analogicznego do Pesy/Cityrunnera; lepiej też żeby się nikomu nie odwidziały do tego czasu dwuskłady; chociaż na '8' to możnaby nawet kupić coś dłuższego od 122N.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja nadal będę się upierał przy paskudnym leonlinerze: http://infotram.pl/text.php?id=10999&from=tag
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez teufel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
Jak dla mnie to można inwestować w tabor na 3 sposoby:
-kupując nowe nowoczesne (na pewno nie wysokopodłogowe) wagony, najlepiej 100%LF
-modernizować to co jest
-kupować używane (Kraków na tym źle nie wychodzi), o ile są. Jestem ciekaw czy opłacalna jest przeróbka wagonu na wąskotorowy, jeśli tak to warto się poważnie nad takim rozwiązaniem zastanowić. Bo w końcu lepszy odświeżony GT6/8 od Konstala.
A co do długości to by mogli pomyśleć o czymś ponad standardowe 5 członów i ok. 30 metrów jak będą kupować coś na WZ.
-kupując nowe nowoczesne (na pewno nie wysokopodłogowe) wagony, najlepiej 100%LF
-modernizować to co jest
-kupować używane (Kraków na tym źle nie wychodzi), o ile są. Jestem ciekaw czy opłacalna jest przeróbka wagonu na wąskotorowy, jeśli tak to warto się poważnie nad takim rozwiązaniem zastanowić. Bo w końcu lepszy odświeżony GT6/8 od Konstala.
A co do długości to by mogli pomyśleć o czymś ponad standardowe 5 członów i ok. 30 metrów jak będą kupować coś na WZ.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Łódź dla ŚT też chyba daje pudła od wagonów wąskotorowych ? Czy się mylę ?
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Być może tak:
http://www.kmpk.cba.pl/pliki/tramwaje/10.php
http://www.kmpk.cba.pl/pliki/tramwaje/10.php
Co nieco na temat krakowskiego pomysłu pisze Transinfo, na podstawie Dziennika Polskiego: http://infotram.pl/text.php?id=22657
Czyli chodzi o wagony z Wiednia, które mają zostać przebudowane... w Sanoku
Czyli chodzi o wagony z Wiednia, które mają zostać przebudowane... w Sanoku