Jelcz (2919)
Jelcz (2919)
Dziś w nocy miałem zaszczyt jechać tytułowym Jelczem na linii 154 i otóż co zauważyłem W całym autobusie powinny być 3 kasowniki a tym czasem zamiast kasowników przy ostatnich drzwiach były tylko kable, przy środkowych tylko kawałek obudowy a przy pierwszych kawałek obudowy i część drukująca date Czy taki pojazd wogóle powinien jeździć?? Przecież to można uznać jako niesprawny. Przecież taki autobus o ile dobrze mi wiadomo powinien zjechać do zajezdni. No chyba że linie 154 obsługują darmobusiarze No to wszystko OK by było
Re: Jelcz (2919)
SZAUTER pisze:przy pierwszych kawałek obudowy i część drukująca date
Myślałem, że pierwszy działał
Najprawdopodobniej jakieś dresiarstwo powyrywało (jak to w nocnych często bywa).
Z autobusami nocnymi jest taki problem, że w przypadku awarii nocnego za bardzo nie ma kto zastapić. Dopiero po godzinie 3 przychodzą pierwsi "dzienni" kierowcy którzy mogą koledze z nocnego podstawić sprawny wóz.
Dlatego mając do wyboru pojazd bez kasowników i brak pojazdu wybrano pojazd bez kasowników.
Z autobusami nocnymi jest taki problem, że w przypadku awarii nocnego za bardzo nie ma kto zastapić. Dopiero po godzinie 3 przychodzą pierwsi "dzienni" kierowcy którzy mogą koledze z nocnego podstawić sprawny wóz.
Dlatego mając do wyboru pojazd bez kasowników i brak pojazdu wybrano pojazd bez kasowników.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ