Tabor MKT

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

To wywnioskowałem ze zdjęć z galerii.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Ok, zwróciłem Ci na to uwagę, bo chyba nikt o tym nie wie, skoro potem takie kwiatki wychodzą.
BarthezzLodz
Czasem wpada
Posty: 83
Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BarthezzLodz »

Düwag MS8 1 szt. - 61*
Co z nim jest?
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Jest i ma się dobrze.
adam-k96
Bywalec
Posty: 156
Rejestracja: pn 18:32, 20 kwie 2009
Lokalizacja: Łódź Janów

Post autor: adam-k96 »

Kafar, 3088 to jest ten zielony i on należy do Tomka Adamkiewicza, natomiast 92003 to jest ta żółta szlifierka i ona należy do KMST.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

adam-k96 pisze:3088 to jest ten zielony
A ja myślałem, że seledynowy...

@BarthezzLodz: ad. M8S: 2 strony do tyłu w tym temacie.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Krefeld wystawił na sprzedaż swoje 8GTW oraz M8C. http://www.rp-online.de/niederrheinsued/krefeld/nachrichten/krefeld/Bahn-zu-verkaufen-VB-15000-Euro_aid_779716.html podobno jest zainteresowanie w Polsce. Może MKT je kupi Obrazek?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Ile tych M8C? Może by się tym zainteresowało MPK, w końcu to kilkanaście wagonów bardziej nowoczesnych od 805Na i GT8, z perspektywami podmiany środkowego członu na niskopodłogowy. I chyba nawet po takiej przeróbce nadawałby się na znacznie większą ilość torowisk niż obecne 100%LF.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

@MNK: Zarzuć polską wersję Obrazek
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

px33 pisze:Ile tych M8C?

W tekscie jest napisane 19 Duwag 8GTW i M8C. Czyli można wnioskować że tych i tych po 19 :P

@o3r: Tekst można wrzucić w internetowy tłumacz, który przerzuci na polski ;)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 2 razy.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Taa "if here ride". Obrazek
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Wątpię czy MKT kupi je w przyszłym roku, jeśli w 2005 nie kontynuowali zakupów M8S (zraziła ich awaryjność 61, ex. 51, exex.1012?)
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

MKT akurat chyba za bardzo M8 kupować nie będzie chciał bo o ile teraz by je mogli używać na 46A (cała po mieście), o tyle przedłużenia tejże linii do Pabianic już by chyba M8 nie wytrzymały.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Poza tym ktoś pisał, że na M8S (oraz PESy i prawdopodobnie Eliny) zgierska podstacja trakcyjna jest za słaba.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Czyli już wiem dlaczego nie jeździ. Widziałem go kiedyś na 46 przy SP4 jak nie chciał jechać, próbowali mechanicy (przyjechali moim ulubionym Żukiem) coś robić, odjechał na ok. 100 metrów i znowu stanął, potem go kanciak popchnął do zajezdni.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Ale na 46A by spokojnie jeździć mógł. Nie ma chyba zmiany wariantu w czasie pracy, więc 46A cały czas jeździ jako 46A. Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Z kolei wtedy 46A jeździłoby przez cały dzień.
zachi64
Czasem wpada
Posty: 50
Rejestracja: wt 20:43, 27 lis 2007
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: zachi64 »

Dobra MKT bierze 7 Grudziądz bierze 12 z czego 6 pójdzie na dawców Obrazek
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

px33 pisze:Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
Niekoniecznie. Zamiast tego mogą przywrócić linię 41.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Kpc21 pisze:
px33 pisze:Ale teraz 46A mają ciągnąc do Pabianic, więc z M8S nici.
Niekoniecznie. Zamiast tego mogą przywrócić linię 41.
Nie mogą, bo nie mają po co. Mają za to gdzieś normy numerowania linii.

Przeczytałem na Wiki artykuł o MKT i dowiedziałem się kilku rzeczy o których nie wiedziałem wcześniej:
1999r. - linia 41BIS została zlikwidowana.
A to ciekawe...
2000r. - MKT rozpoczyna modernizacje tramwajów 803N, jako pierwszym kanciakiem, zostaje wagon 17 (w 2008 wagon skasowany).
!!! OMG!

Do tego lista taborowa do złudzenia przypomina tą, ułożoną przez Olu$ia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/MKT
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kafar, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ