Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
Gdy decydowano się wybierać niskopodłowe wagony dla Łodzi to wśród propozycji był projekt przebudowy 805Na na trójczłonowy i niskopodłogowy wagon.Miał się chyba nazywać 805NF.Czy ktoś ma bliższe info na jego temat??
-
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
krzychu_zarzew pisze:Gdy decydowano się wybierać niskopodłowe wagony dla Łodzi to wśród propozycji był projekt przebudowy 805Na na trójczłonowy i niskopodłogowy wagon.Miał się chyba nazywać 805NF.Czy ktoś ma bliższe info na jego temat??
Oto skan prospektu:
http://buslodz.bighost.pl/mpo/805nf/805nf_1.jpg
http://buslodz.bighost.pl/mpo/805nf/805nf_23.jpg
http://buslodz.bighost.pl/mpo/805nf/805nf_4.jpg
Z tego co słyszałem to wagon 1551 mial być lub był przeznaczony do tego projektu (podobno pudło zostało nawet przecięte), ale to są niepotwierdzone wiadomości.
Oczywiście mowa o oryginalnym pudle 1551, bo od 1999 czy 2000r jeździ 1551 po przekładce.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Re: Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
wygląda na oko podobnie do tego poznaniaka z HCP BTW jak to dobrze że ich nie ma
-
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
rkplodz pisze:wygląda na oko podobnie do tego poznaniaka z HCP ;] BTW jak to dobrze że ich nie ma
Etam, kilka sztuk by nie zaszkodziło. Zawsze byłoby to jakimś urozmaiceniem w taborze.
Re: Projekt niskopodłogowca by MPK Łódź
Oczywiście mowa o oryginalnym pudle 1551, bo od 1999 czy 2000r jeździ 1551 po przekładce.[/quote]
Dokładniej rzecz biorąc od 09.1999r.
Dokładniej rzecz biorąc od 09.1999r.
mch pisze:
Projekt nie zakładał połączenia dwóch wagonów jak w Poznaniu. To była podstawowa róznica. Pod znakiem zapytania stoi trwałość tej konstrukcji - człon środkowy jest podwieszony (bez własnego podparcia) na przepołowionym "akwarium".
Oto coś podobnego: http://156.17.233.249/transport/autobusy.php?s=14&nr=70110
Może na tym lepiej widać: http://156.17.233.249/transport/autobusy.php?s=14&nr=56427