Świetnie, bo 26. to była zła data, niezgodna z chińską numeracją dni szczęśliwych dla autobusów? Najpierw trzeba było czekać na poświęcenie, później był weekend, zapowiadano inaugurację w poniedziałek, ale teraz znów trzeba poczekać. Każdy powód jest dobry, by nowy tabor postał sobie w zajezdni i powygrzewał się na słonku...
BTW, prezydent Cieślak zapowiadał na 29.09 jakąś niespodziankę w sprawie taboru tramwajowego i zapraszał na pl. Wolności. Ciekawe czy szykuje się jakiś przetarg czy znowu nic wielkiego z tego nie wyjdzie...
_Podobno_ coś jest nie tak z automatami (jakby nie mogli tych żółtych od Mennicy Polskiej wsadzić, jak wiedzieli jak je skonfigurować...), ale co szkodzi wypiąć te automaty z kostki i puścić autobusy (zwłaszcza że teraz klimatyzacja by się przydała)
Na dopracowanie tego "wszystkiego" mieli czas od 5.09, a na dobrą sprawę to od maja bo zawsze mogli poprosić Solarisa żeby wysłali im osobno 2 automaty i jedną drabinkę. Wtedy jeden byłby w centrali, drugi można by zamontować w jakimś co lepszym GN-ie (żeby jeździł, a nie stał i żeby miał właściciela odpisującego błędy automatu) i można by było wyeliminować problemy wieku dziecięcego jeszcze przed dostawą.
A teraz, jak już przyjechały autobusy i 2 tygodnie czekały na "poświęcenie" to
1) nie powinny zostać odebrane jeśli coś nie działa
2) powinny wyjechać jak najszybciej
3) chętnie bym się poklimatyzował
pawelczyk pisze:Przetarg na tramwaje? Nie przy tym budżecie raczej.
Też tak sądzę, ale wice był bardzo tajemniczy, a mówił o niespodziance i że czas na unowocześnienie taboru tramwajowego. No chyba że ogłoszą ile nowych bulw zostanie stworzonych w najbliższym czasie Pożyjemy, zobaczymy.
Może będą się chwalić nową Eniką? Ludzie mogą to kupić - dzisiaj ludzie z mojej klasy przekonywali mnie że jechali "nowiuteńkim" tramwajem i na nic zdały się tłumaczenia, że to wyremontowane stare pudło
SEC pisze:Od soboty 52 i 95 z Nowych Sadów, 76 z Limanowskiego (czemu nie 64 i 90?). Może być coś jeszcze w zmianie obsługi 54, ale głowy nie daję.
O fajnie że 95 bedzie na NS. 90 można też przerzucić na NS, tylko nie mam pomysłu za co. A jeśli 54 wróci na Limankę to mój kolega który też interesuje się KM będzie wniebowzięty, ja wręcz przeciwnie bo przyzwyczaiłem się jednak znowu do Citaro i Gniotków.
Adamix - BTW, prezydent Cieślak zapowiadał na 29.09 jakąś niespodziankę w sprawie taboru tramwajowego i zapraszał na pl. Wolności. Ciekawe czy szykuje się jakiś przetarg czy znowu nic wielkiego z tego nie wyjdzie...
Nie można każdej zmiany rozkładu łączyć ze zmianą obsługi.
Tymczasem na stronie MPK nadal jest rozkład 54 z Nowych Sadów. Wczoraj linia była wymieniona w komunikacie, ale zniknęła i pozostały jedynie 52, 76 i 95.