Przetarg na 45 autobusów 15 przegubowych i 30 krótkich.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Przetarg na długie autobusy był pisany pod Mercedesy, ale wygrał Solaris.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Przypominam, że po wakacjach zniknęło ponad 20 prac, z tego część przegubowych, po korekcie tras też pewnie zmniejszy się zapotrzebowanie na przeguby (ot, choćby z 75 wszystko nie przejdzie na 70). Razem pewnie jakoś się te 18 Ikarusów uskłada, na razie problemem jest bardziej to, że są wypuszczane w weekendy
Jednego czy dwa Ikarusy mieli zostawić. Poza tym część linii z Limanki można przenieść na Sady, także takie, które generują dużo brygad, jak 57 czy 99.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ba, nawet chyba 5. Ale nie do jazdy miejskiej tylko do przewozów specjalnych (bo conecto są jednak trochę za nowe i nie mają zabudowanej kabiny)Jednego czy dwa Ikarusy mieli zostawić.
To zatrudnią PKS, który powinien bez problemu wystawić z 10-12 brygad, na GN-ach i może nawet kupią jakieś Citaro wreszcie. Na promocję typu Forbus nie ma już niestety co liczyć.Ikarusy w Łodzi prawdopodobnie zostaną jeszcze przez jakiś czas, bo jak napisał Dziennik Łódzki w artykule dotyczącym prezentacji nowych Solarisów:
Wydaje mi się, że sporo Ikarów zostanie. Tak samo będzie z B10L. Na sporej ilości z nich naklejono przed kilkoma dniami fullbacki z reklamami, więc raczej nie wybierają się one na złomowisko, mam tu na wyśli wozy na 19xx. Przecież nie nakleja się reklamy, aby wóz jeździł tylko tydzień i poszedł na złom.
Dobre Volva nie są złe, problemem MPK jest znaczący udział taboru wysokopodłogowego, a nie podstarzałe niskopodłogowce.
A niestety jeśli z centrali MPK (albo ZDiT) nie wyszedł jeszcze pomysł maksymalnego uziemienia Ikarusów (a w perspektywie następnego przetargu na autobusy też conecto), to niestety trzeba kasować, a nie liczyć, że jak jest cała zajezdnia niskopodłogowców, dyspozytor ugnie się pod prośbą Ikarusowego Wariata (we w sumie pozytywnym znaczeniu)
A niestety jeśli z centrali MPK (albo ZDiT) nie wyszedł jeszcze pomysł maksymalnego uziemienia Ikarusów (a w perspektywie następnego przetargu na autobusy też conecto), to niestety trzeba kasować, a nie liczyć, że jak jest cała zajezdnia niskopodłogowców, dyspozytor ugnie się pod prośbą Ikarusowego Wariata (we w sumie pozytywnym znaczeniu)
Gniotów też nie lubię (nie tylko ze względu na bycie LE, bycie Jelczem i bezpośrednim rozwinięciem konstrukcji Berlieta), ale po odpowiednim oblepieniu wysokie wejście nie byłoby problemem, czepianie się jednego wysokiego wejścia w (kiepskim, ale co zrobić?) pojeździe, który ma aż 3 to już naprawdę szczyt czepialstwa i mamy w łódzkiej KM większe problemy niż wycinanie gniotów (tylko szkoda, że nie zamówiono chociaż przyzwoitej wersji z pulpitem VDO i normalnymi drzwiami)
px33 pisze:Razem pewnie jakoś się te 18 Ikarusów uskłada, na razie problemem jest bardziej to, że są wypuszczane w weekendy
O to to. Tej polityki to nie rozumiem. Firma dbając o swój wizerunek powinna wypuszczać w pierwszej kolejności najlepszy tabor. Tymczasem w weekendy Solarisy stoją w zajezdni a jeżdżą Ikarusy. W tygodniu natomiast Solarisy zamiast jeździć obstawiają rezerwy.
Domyślam się, że w weekendy wszystkie bulwy też nie wyjeżdżają na trasy.
Wiecie może co tym razem stało się nowym Solarisom, że nie mogą wyjechać na miasto? Dzisiaj podczas awarii i zatrzymania prawie wszystkich linii tramwajowych 45 autobusów na KZ byłoby jak znalazł, ale mimo poniedziałkowego terminu zapowiadanego wyjazdu nikt chyba nie zauważył ich w ruchu liniowym...