Strona 1 z 3

805Na w zajezdni Helenówek

: pt 13:49, 28 sty 2011
autor: SKWERU
Czy ktoś mi wyjaśni co robią 805-tki MPK na bocznych torach zajezdni MKT na Helenówku. Bardzo mnie to ciekawi?

Pisz staranniej (o3r)

: pt 13:54, 28 sty 2011
autor: kuba_bed
A są używane? Jak nie (a z tego co wiem nie sa) to żaden problem, tylko kasę bulą do MKT... Powiem tak: stoją i zagracają, ale za to w innych zajezdniach zrobiło się nieco więcej miejsca na jeżdżące składy.

: pt 15:17, 28 sty 2011
autor: SKWERU
To prawda, ale stoi tam również niedawno zmodernizowany 805N Elin. Jak by MKT się postarało, to odkupiłoby te wagony, naprawiło i używało liniowo.

Pisz staranniej (o3r)

: pt 15:23, 28 sty 2011
autor: kafar
SKWERU pisze:Jak by mkt się postarało to odkupili by te wagony naprawili i używali liniowo.
Ha, a to dobre. Bo MKT akurat ma pieniądze na remonty. Właśnie po to zaczęli kupować niemieckie wagony, żeby zaprzestać modernizacji 803N.
Wagon 1350 (pierwszy elin) ma pękniętą belkę grzbietową i nadaje się do kasacji.

: pt 15:24, 28 sty 2011
autor: SKWERU
Poza tym wśród tych 805-tek stoją również dwa zabytki 5N i 2N i zastanawiam się czy należą one do Tomasza Adamkiewicza (tak jak 5N #154 i Sanok), czy do KMST.

PISZ STATANNIEJ. (o3r)

: pt 16:02, 28 sty 2011
autor: kafar
5N i 2N1 należą do MPK.

: pt 22:49, 28 sty 2011
autor: px33
A w ogóle to skoro nadają się do kasacji to dlaczego nie wymontują z nich czego się da i nie potną albo nie sprzedadzą jakiemuś złomiarzowi tylko zostawiają te wagony i jeszcze płacą za ich przechowanie?

: pt 22:52, 28 sty 2011
autor: kafar
W sumie to z 1350 zostało chyba wymontowane wszystko, przynajmniej z wnętrza. Większości części też już na pewno nie ma.

: pt 22:55, 28 sty 2011
autor: px33
To po jaki czort to jeszcze tam stoi zamiast zasilać lokalny punkt skupu złomu (i by jeszcze zarobili)?

: sob 19:36, 29 sty 2011
autor: Wojtek94
MPK lubi tak uciskać niepotrzebne wagony po zajezdniach:) W końcu z 1350 został wskrzeszony 1914+15 więc jest on niekompletny i nadaje się tylko do kasacji.

: sob 19:51, 29 sty 2011
autor: beni
Wagony skreślone ze stanu z dniem 31.12.2010r.

1348, 1349, 1350, 1351, 1732, 1733, 1916, 1917, 2226, 2227.

Po za tym pocięto już chyba wszystkie szroty prócz 1434.

Nie wiem co z składem 1013-14 który miał iśc do remontu a podobno 1013 pocięli ?

Ma ktoś numery wagonów gdzie co poszło.

: sob 19:56, 29 sty 2011
autor: Wojtek94
Ta skreślili je ze stanu a skasują za 10 lat:D znając życie:)1350+51 i 1732+33 to zapuszczą korzenie na Helenówku:)

: sob 20:55, 29 sty 2011
autor: kafar
Czemu 1733 jest skreślony ze stanu? Przecież to 1732 ucierpiał w wypadku. Bezsens.

: sob 22:40, 29 sty 2011
autor: pawlak
Co się stało z 1348+1349 ze też jest skreślony ?

: ndz 11:47, 30 sty 2011
autor: luki
@beni: dlaczego znów piszesz nieprawdę i znów siejesz zamęt? Masz w tym jakiś cel? Odpuść sobie w końcu. Otóż dementuję twoje brednie - 1732, 1733, 1916 i 1917 NIE ZOSTAŁY SKREŚLONE! Mało tego - 31.12.2010 r. nie dokonano żadnych zmian ilosciowych, jak i jakościowych stanu taboru MPK-Łódź.

: ndz 12:47, 30 sty 2011
autor: Wojtek94
1733 jest w parze z 1732 więc skreślono całą parę pomimo, że jeden wagon jest sprawny.

: ndz 13:23, 30 sty 2011
autor: kafar
@wojtasek1-1994 przeczytałeś post przed twoim?

: ndz 19:41, 30 sty 2011
autor: Wojtek94
Tak, ale pisałem w odniesieniu do twojego:) No cóż jak beni podał znów niepotwierdzone info to nie ma tematu:)

: pn 06:46, 31 sty 2011
autor: beni
Porównaj sobie ilostan taboru na stronie MPK z poprzednim to sobie wyliczysz ile ucięto sztuk.

: pn 15:39, 31 sty 2011
autor: Wojtek94
Poprzednio było 458 OIDP, a teraz 454, więc co najwyżej 4 wagony a nie 10:)