Strona 2 z 3
Dlaczego wycofali 1348+49 i 1916+17 i 1914+15
: czw 15:38, 03 lut 2011
autor: kasper
Dlaczego wycofali 1348+49 i 1916+17, i 1914+15? A 1916+17 trafi do Wrocławia. A 1914+15 do Poznania.
: czw 16:49, 03 lut 2011
autor: Wojtek94
O czym ty wogóle mówisz?? Wrocław, Poznań
Dlaczego wycofali 1348+49 i 1916+17 i 1914+15
: śr 21:31, 09 lut 2011
autor: kasper
Dlaczego wycofali 1348+49 i 1916+17 i 1914+15
: czw 06:42, 10 lut 2011
autor: Wojtek94
Nie wycofali 1914+15, po co mieliby go wycofać skoro nie dawno był robiony
Jaka jest przyczyna pęknięcia belki grzbietowej w 1350
: czw 21:46, 31 mar 2011
autor: kasper
Dlaczego pękła belka grzbietowa w elinie?
: czw 22:13, 31 mar 2011
autor: kafar
Chyba dobrze się domyślam że brakuje w powyższym poście "?", więc udam że jest i odpowiem - ze zużycia.
Dlaczego ze zużycia pękła? a co z elinem 1348+49?
: sob 17:28, 02 kwie 2011
autor: kasper
Dlaczego ze zużycia pękła? A co z elinem 1348+49? Dlaczego wycofali 2297, 2315 i 2391?
: sob 22:49, 02 kwie 2011
autor: kafar
No normalnie, była słabsza od innych, zmęczenie materiału, rdzewienie owiec, miesiączkowanie samic pingwinów cesarskich na Antarktydzie.... Jest wiele powodów.
Jaka jest przyczyna wycofania 1348+49?
: ndz 21:31, 03 kwie 2011
autor: kasper
Jaka jest przyczyna, że była słaba belka w 1350?
Każdy następny niechlujnie napisany post będzie kasowany. Miej się na baczności. (o3r)
: pn 19:44, 04 kwie 2011
autor: Wojtek94
Tak jak wcześniej napisał kafar. Słabszy materiał, krótko mówiąc wyeksploatowała się
Co się stało z 1348 i 1349
: ndz 17:59, 10 kwie 2011
autor: kasper
Dlaczego wycofano 1348 i 1349
Kto zna przyczyny wycofania 1348 i 1349.
: pn 19:50, 23 maja 2011
autor: kasper
Kto zna przyczyny wycofania wspomnianego elina. Zmęczenie materiału jest spowodowane złym stanem torowisk
: pn 20:05, 23 maja 2011
autor: berger.m
Mam prośbę o stawianie znaku zapytania na końcu zdań pytających. Dziękuję
Kto zna przyczyny wycofania 1348+1349?.
: pt 14:27, 24 cze 2011
autor: kasper
Kto zna przyczyny wycofania wspomnianego elina?. Zmęczenie materiału jest spowodowane złym stanem torowisk?.
: sob 00:56, 21 sty 2012
autor: Dagma
Po prostu torowisko w Łodzi nie jest w idealnym stanie więc tabor się niszczy tak jak wszystko.
: pn 10:24, 30 sty 2012
autor: Dagma
DLA @KASPERA
Dzięki uprzejmości starego kumpla z EA-2
1348-1349
1350-1351
2226-2227
Zostały wycofane/ skresilone z inw. w dniu 1.01.2011r. info. powinno być też na tramlodzu wersja 2.0 w kalendarium styczeń 2011r.
przyczyny wycofania 348-349 nie są do końca jasne.
: śr 15:25, 24 cze 2015
autor: Josek101
Ok 9 jechal 1730-31 ulicą Pomorską bez numeru linii i przebiegu trasy i pojechał ul.Nowomiejską
: śr 17:25, 24 cze 2015
autor: Mat
I co to ma wspólnego z tym tematem??? Czy tak trudno znaleźć choć trochę pasujący temat do postu, który chce się napisać i nie pisać byle gdzie, robiąc bałagan? Przecież takie zjawiska są opisywane np. w temacie Awarie tramwajów lub nawet w Chwilowe zmiany trasy.
: śr 17:51, 24 cze 2015
autor: RifRaf1988
Wspomniany skład wyjeżdżał najprawdopodobniej na podmianę na linie 16 bo takie miał boczne tablice.
Re: 805Na w zajezdni Helenówek
: wt 17:39, 22 sie 2017
autor: TramMomentyStudenta
Czy ktoś wie, kiedy pojawił się 2610+11? Z informacji na gtlodz.eu wynika, że "wprowadził się" na stałe, podobnie jak jeden skład M6S, nr wag. 327, i co jeszcze się pojawiło? Dzięki za odpowiedź.
*Początkowo przypuszczałem, że 2610+11 pójdzie na modernizację, wystarczyło przeczytać opis, żeby się przekonać, jak bardzo nieprawdziwe były to złudzenia.