Od reformy 14 jezdzilo co 7,5 minuty, dopiero rok pozniej zmniejszono na 10 min.
Pozdrawiam,
Aleksej
Chopper
morton pisze:W czasach gdy ŚP strona o Łódzkich tramwajach istniała sprawdzałem ile wagonów pozostaje w godzinach szczytu na zajezdniach, w sumie wyszło mi coś około 15.
No to większość tych wagonów to chyba zostaje na Dąbrowskiego i Telefonicznej bo na Choćkach juz koło godziny 13 z regóły jest pusty plac. A to co stoi w hali to chyba niesprawne sa. Zresztą zastanawiam się też czemu solówki z linii P po każdym zakończeniu służby stoją na hali pare godzin. Przecież 3 godziny jeżdżenia chyba nie wymagają odrazu przeglądów?
SZAUTER pisze:A ja mam takie pytanie. Bo tak se rozmyślam i rozmyślam i zastanawiam się jakim cudem MPK ma co wystawiać na miasto skoro od czasu citków nic nie było kupowane lecz bły chyba nawet kasacje to jakim cudem maja wagony na wystawianie wydłuzonej 11 i jeszcze moga sobie pozwolić na przeznaczenie 1 składu na linie P i odstawienie Chopera nieodpary? Nie wiem może coś w moich przemyśleniach przegapiłem
Najwięcej wagonów to zostaje na Telefonicznej-razem prawie 20 składów ale normalnie jest tego więcej-awarie