Mercedes Conecto 2013
Wojtek94 pisze:Conecto G LF, a nie to smieszne oznaczenie MPK.
To nie jest "śmieszne oznaczenie", tylko autentycznie się tak nazywa ten "Baumuster". 628 piszę też na VIN Plakecie.
Sprawdź tutaj, strona 3:
http://www.mercedes-benz.de/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/bus_ng/services_accessories/online_services/brochures/citaro_c2/citaro_2011_technical.object-Single-MEDIA.tmp/14240_Techn_Info_Citaro_D_30_03_2011.pdf
MPK dostaje dokładnie Conecto 628.052. Zresztą moja grafika nie jest wersją przegubową.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Po pierwsze, wrzuciłeś katalog MB Citaro. Po drugie, 628 to nazwa podwozia, a Conecto LF to nazwa autobusu (oficjalna). Więc nazwa stosowana przez MPK jest bzdurna.Graficzny pisze:Wojtek94 pisze:Conecto G LF, a nie to smieszne oznaczenie MPK.
To nie jest "śmieszne oznaczenie", tylko autentycznie się tak nazywa ten "Baumuster". 628 piszę też na VIN Plakecie.
Sprawdź tutaj, strona 3:
http://www.mercedes-benz.de/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/bus_ng/services_accessories/online_services/brochures/citaro_c2/citaro_2011_technical.object-Single-MEDIA.tmp/14240_Techn_Info_Citaro_D_30_03_2011.pdf
MPK dostaje dokładnie Conecto 628.052. Zresztą moja grafika nie jest wersją przegubową.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
M. Kaźmierczak pisze: Po pierwsze, wrzuciłeś katalog MB Citaro. Po drugie, 628 to nazwa podwozia, a Conecto LF to nazwa autobusu (oficjalna). Więc nazwa stosowana przez MPK jest bzdurna.
A na jakiej zasadzie jest zbudowane Conecto? Własnie, na podwozie Citaro!
Więc nazwa stosowana przez MPK nie jest bzdurna, tylko na pół informacyjna, bo brakuję 3 cyfer.
Producent MB, podwozie (MB-)628(.052), oficiajle oznaczenie producenta Conecto..
Wynika, że informacja dość kiepsko sformułowana.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Po pierwsze, MB jakiś czas temu odszedł od nazewnictwa "cyfrowego". Po drugie, nie ma czegoś takiego jak nazwa "półinformacyjna". Po trzecie, MPK jest jak widać mądrzejsze od samego producenta, skoro posługuje się tak bzdurnym, wymyślonym nazewnictwem.Graficzny pisze:M. Kaźmierczak pisze: Po pierwsze, wrzuciłeś katalog MB Citaro. Po drugie, 628 to nazwa podwozia, a Conecto LF to nazwa autobusu (oficjalna). Więc nazwa stosowana przez MPK jest bzdurna.
A na jakiej zasadzie jest zbudowane Conecto? Własnie, na podwozie Citaro!
Więc nazwa stosowana przez MPK nie jest bzdurna, tylko na pół informacyjna, bo brakuję 3 cyfer.
Producent MB, podwozie (MB-)628(.052), oficiajle oznaczenie producenta Conecto..
Wynika, że informacja dość kiepsko sformułowana.
Podsumowując, oficjalnie jest MB Conecto LF lub Conecto G LF i tyle w temacie.
Kiedyś tak samo było z MB-O405N i jego drugą wersją.
Druga wersja nigdy nie była oficjalnie nazwana O405N2.
Przewoźnicy jednak dodawali tą "2" do lepszej informacji.
Tak samo jest tutaj. Czy potrzebne czy nie, jest inna sprawa.
Zresztą to jest sprawa przewoźnika, czy piszę z cyframi, czy bez. Jak się zgadzają, nie widze problemu.
Druga wersja nigdy nie była oficjalnie nazwana O405N2.
Przewoźnicy jednak dodawali tą "2" do lepszej informacji.
Tak samo jest tutaj. Czy potrzebne czy nie, jest inna sprawa.
Zresztą to jest sprawa przewoźnika, czy piszę z cyframi, czy bez. Jak się zgadzają, nie widze problemu.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Porównanie zupełnie nietrafione, bo mówisz o poprzedniku i jego "następcy", a już na bank tej nazwy nie wprowadzili sami przewoźnicy.Graficzny pisze:Kiedyś tak samo było z MB-O405N i jego drugą wersją.
Druga wersja nigdy nie była oficjalnie nazwana O405N2.
Przewoźnicy jednak dodawali tą "2" do lepszej informacji.
Tak samo jest tutaj. Czy potrzebne czy nie, jest inna sprawa.
Zresztą to jest sprawa przewoźnika, czy piszę z cyframi, czy bez. Jak się zgadzają, nie widze problemu.
Powtarzam się, ale sęk w tym, że się nazwy nie zgadzają, bo MB, jak już wcześniej wspomniałem, odszedł od numeracji "cyfrowej", a 628 to oznaczenie podwozia w Citaro i Conecto. W ogóle, idąc Twoim tokiem rozumowania powinniśmy oznaczać - MB O530 628 Citaro, albo Jelcz M11 280.88. Dobry przykład MAN-ów - stosuje się te ichnie Axx - w przypadku nazwy (marketingowej) modelu w sprzedaży? Nie.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Czy Ty w ogóle czytasz to co napisałem? Wiesz co to (oficjalna) nazwa handlowa? Jak widać nie. Nie mam ochoty już z Tobą dyskutować, zwłaszcza, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.Graficzny pisze:Do przypadku MAN: Na ich stronach też piszą np. tylko "Lions City G", a przewoźnicy piszą "Lions City A23 NG363" lub podobne.
Gdzie w tym ma być błąd?
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Haha. Tym komentarzem potwierdziłeś to co napisałem w poprzednim poście. Nazwa handlowa to jest, w skrócie, nazwa produktu nadana przez producenta. Więc nic nie wiesz, ale do mądrości jesteś pierwszy. Tyle w temacie.Graficzny pisze:Wiem. MPK ale nie handluje tymi wozami, tylko użytkuje je do lokalnego transportu zbiorowego..M. Kaźmierczak pisze:Wiesz co to (oficjalna) nazwa handlowa?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.