Mercedes Conecto 2013
Zawsze można jeszcze dokonać wymiany linii między zajezdniami.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
i znowu zamiast wspierać polską firmę - wspiera się turecka
Znowu zamiast wspierać polskiego producenta autobusów - wybiera się ofertę tureckiej firmy .
Wiem , wiem - przetarg - ale uważam że punkty powinny być też przyznawane za kraj produkcji autobusów - w przypadku produkcji w Polsce powinny być przyznawane dodatkowe punkty
Wiem , wiem - przetarg - ale uważam że punkty powinny być też przyznawane za kraj produkcji autobusów - w przypadku produkcji w Polsce powinny być przyznawane dodatkowe punkty
Też mogę tylko popierać post powyżej.
Naprawdę wstyd, dopuszczacz obcokrajowych producentów. A tu dodatkowo po za UE!
Powinni po pierwsze takich producentów wykluczacz, a po drugie ocenic bardziej punkty ekologiczne.
Czym konserwa się róźni od Solarisa? Solaris praktycznie przecież tylko szkielet, a wszystko inne (technika) z Niemczech. To dlaczego punktacja niby taka słaba?
Naprawdę wstyd, dopuszczacz obcokrajowych producentów. A tu dodatkowo po za UE!
Powinni po pierwsze takich producentów wykluczacz, a po drugie ocenic bardziej punkty ekologiczne.
Czym konserwa się róźni od Solarisa? Solaris praktycznie przecież tylko szkielet, a wszystko inne (technika) z Niemczech. To dlaczego punktacja niby taka słaba?
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
A może po prostu chcą przetestować Mercedesy na EA-1 tak jak testują aktualnie Solarisy na EA-2?
Mało prawdopodobne, że nowe wozy trafią na Nowe Sady w całości w takim razie jakie krótkie wozy by otrzymała Limanka za B10L i co za Ikarusy które trzeba wycofać? B10L i Ikarusy wymagają pilniejszej wymiany niż 405-tki i Citara.
Mało prawdopodobne, że nowe wozy trafią na Nowe Sady w całości w takim razie jakie krótkie wozy by otrzymała Limanka za B10L i co za Ikarusy które trzeba wycofać? B10L i Ikarusy wymagają pilniejszej wymiany niż 405-tki i Citara.
A co mają testować, jak już od 3 lat wiedcą, jakie to wozy.
Dziwi mnię, że nie zostali tylko przy Solarisie. Przecież to całkiem dobrę wozy?
A dodatkowo owiele ekologiczniejszę!
A jeżeli już chcą koniecznie 2 różnę marki, to mogli zrobić przetarg pod MAN.
Coprawda to niemiecki producent, ale produkcja jest także w Polscę.
Dziwi mnię, że nie zostali tylko przy Solarisie. Przecież to całkiem dobrę wozy?
A dodatkowo owiele ekologiczniejszę!
A jeżeli już chcą koniecznie 2 różnę marki, to mogli zrobić przetarg pod MAN.
Coprawda to niemiecki producent, ale produkcja jest także w Polscę.
Re: i znowu zamiast wspierać polską firmę - wspiera się ture
bombardier pisze:Wiem , wiem - przetarg - ale uważam że punkty powinny być też przyznawane za kraj produkcji autobusów - w przypadku produkcji w Polsce powinny być przyznawane dodatkowe punkty
Jest to niedozwolone ograniczanie konkurencji.
Pojazdy produkowane poza UE, czy producentów spoza UE? Sam Mercedes turecką firmą przecież nie jest, a to, gdzie prowadzą produkcję, to ich sprawa.px33 pisze:Ale spoza UE podobno można wykluczyć.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Wytłumacz mi dokładnie o co chodzi w stwierdzeniu "o wiele ekologiczniejsze" bo nie rozumiem.Graficzny pisze:A co mają testować, jak już od 3 lat wiedcą, jakie to wozy.
Dziwi mnię, że nie zostali tylko przy Solarisie. Przecież to całkiem dobrę wozy?
A dodatkowo owiele ekologiczniejszę!
A jeżeli już chcą koniecznie 2 różnę marki, to mogli zrobić przetarg pod MAN.
Coprawda to niemiecki producent, ale produkcja jest także w Polscę.
Akurat silniki stosowane w Urbino wiele wspólnego z niemiecką technologią nie mają.Graficzny pisze:Czym konserwa się róźni od Solarisa? Solaris praktycznie przecież tylko szkielet, a wszystko inne (technika) z Niemczech.
P.S. Sprawdzaj pisownię w swoich postach, co?
A nie czytałes wyników z przetargu?
Było widać, że Solaris miał więcej punktów, bo ma bardziej oszczędny motor.
Nie silniki może nie niemieckie, ale polskie też nie.
Ja myśle jako osoba "Made in Germany" chyba dość bardzo dobrze umię po polsku..
Wiadomo o co chodzi itd. a google lepiej nie używam bo jeszcze gorzej będzie..
Było widać, że Solaris miał więcej punktów, bo ma bardziej oszczędny motor.
Nie silniki może nie niemieckie, ale polskie też nie.
Ja myśle jako osoba "Made in Germany" chyba dość bardzo dobrze umię po polsku..
Wiadomo o co chodzi itd. a google lepiej nie używam bo jeszcze gorzej będzie..
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Ekologia nie równa się ekonomia.Graficzny pisze:A nie czytałes wyników z przetargu?
Było widać, że Solaris miał więcej punktów, bo ma bardziej oszczędny motor.
Przeglądam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty i nie widzę tego o czym mówisz. Znajduje się tam natomiast coś odwrotnego. Z resztą, nie opublikowano jeszcze szczegółowych danych dotyczących ofert złożonych przez producentów.
Wygrał Evobus, bo przetarg zawierał kruczki, np. silnik tej samej marki co autobus. Więc na tę chwilę można powiedzieć, że faworyzował on niemieckiego producenta.
Kazachskie też nie, rumuńskie też nie, w ogóle co to ma do rzeczy? Gdyby polski przemysł produkował solidne silniki do zastosowania w transporcie, wielu producentów by je stosowało.Graficzny pisze:Nie silniki może nie niemieckie, ale polskie też nie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
No, fakt jest, że za ostatnie zadanie, które było oprocętowane na 5proc., wygrał by Solaris.
I to, że faworyzuję się niemieckie wozy, a nie polskie, to skandal.
Gorzej nie można chyba zdradzić własnego kraju!
Dużo. Bardzo chętnie się uważa, że polskie produkty to złom.
Ale motor DAF nie jest polski produkt, w związku z tym nie można powiedzieć, że to yłom czy nie nadające się.
A czym się różni MB od Solaris(z DAFem) w punktach technicznych to zostanie krzyżówka.
Biorąc pod uwagę cenę między MB a Solarisem można już teraz powiedzieć, że te wozy z turcji będą najwiękrzy yłom w historii mpk..
I to, że faworyzuję się niemieckie wozy, a nie polskie, to skandal.
Gorzej nie można chyba zdradzić własnego kraju!
Dużo. Bardzo chętnie się uważa, że polskie produkty to złom.
Ale motor DAF nie jest polski produkt, w związku z tym nie można powiedzieć, że to yłom czy nie nadające się.
A czym się różni MB od Solaris(z DAFem) w punktach technicznych to zostanie krzyżówka.
Biorąc pod uwagę cenę między MB a Solarisem można już teraz powiedzieć, że te wozy z turcji będą najwiękrzy yłom w historii mpk..
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Tylko weź pod uwagę to, że gdyby każdy kraj faworyzował swój przemysł i nie wpuszczał zagranicznych przedsiębiorstw na swój rynek, nie byłoby w praktyce czegoś takiego jak eksport. Więc Solaris nie wyrósłby na firmę globalną. Warto przy tym dodać, że ponad 60% produkcji tej firmy idzie właśnie na eksport. To, że istnieje coś takiego jak konkurencja gwarantuje stały rozwój producentów i ich produktów. Także skończ gadać głupoty.Graficzny pisze:I to, że faworyzuję się niemieckie wozy, a nie polskie, to skandal. Gorzej nie można chyba zdradzić własnego kraju!
Tym się różni, że MPK zażyczyło sobie unifikację jednostki napędowej z producentem reszty pojazdu. MB = MB, DAF =/= Solaris. Z resztą już to mówiłem.Graficzny pisze:Dużo. Bardzo chętnie się uważa, że polskie produkty to złom.
Ale motor DAF nie jest polski produkt, w związku z tym nie można powiedzieć, że to yłom czy nie nadające się.
A czym się różni MB od Solaris(z DAFem) w punktach technicznych to zostanie krzyżówka.
O co chodzi z tym "dużo"?
Wg mnie Jelcze M181MB były gorsze.Graficzny pisze:Biorąc pod uwagę cenę między MB a Solarisem można już teraz powiedzieć, że te wozy z turcji będą najwiękrzy yłom w historii mpk..
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Ah tak? Dziwne, ze w Niemczech praktycznie tylko same MB kupuja. Bardzo rzadko zdarzaja sie wyjatki. I tylko wtedy, jak naprawde chca oszczedzic to sie wybiera MAN, Volvo i na koncu dopiero Solaris.
Jak to ma byc odpowiec na pytanie, to bardzo kiepska.
Przeciez Solaris oferowal napewno pojazd z motorem DAF. To dlaczego niby dostal za to owiele mniej punktow niz MB?
Tego jeszcze nie mozna ocenic, skoro Kopnserwy 23xx nie przyjechaly do Lodzi.
Jak to ma byc odpowiec na pytanie, to bardzo kiepska.
Przeciez Solaris oferowal napewno pojazd z motorem DAF. To dlaczego niby dostal za to owiele mniej punktow niz MB?
Tego jeszcze nie mozna ocenic, skoro Kopnserwy 23xx nie przyjechaly do Lodzi.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Graficzny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008