Mercedes Conecto 2013
Nie wiem czy 98 otrzymuje jakieś specjalne traktowanie, ale po zmianie zajezdni jestem autentycznie zachwycony - praktycznie zawsze punktualnie, zawsze niska podłoga, tylko raz czy dwa zdarzyło mi się jechać krótkim, ani razu nie zdarzył mi się wypadnięty kurs. I naprawdę byłbym bardzo szczęśliwy gdyby taki standard (i Ikarus raz w tygodniu) był na wszystkich "południowych" liniach.a w północnej części miasta niech będzie nadal bez zmian.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Dla odmiany 99:
- w marcu: same nowiutkie autobusy z EA-2, czyste, punktualne, zawsze przegubowe i niskopodłogowe
- teraz: conajmniej 2 brygady obsługiwane krótkimi rupieciami (B10L lub stare 7000), nierzadko Ikarus lub kilka, z punktualnością też jak by gorzej.
Może EA-1 na gościnnych występach jeździ dobrze, ale na swoich stałych liniach (czytaj 57, 81, 87, 96, 99) to już takiej euforii nie ma...
Odnośnie zaś samego przetargu
- przyjazd 10 przegubów i 15 krótkich na EA-1 pozwoli na wycofanie Ikarusów i B10L. 7000 i 7000A niech sobie jeszcze pojeżdżą...
- z EA-2 powinny zniknąć najbardziej awaryjne Citara i GNy...
- w marcu: same nowiutkie autobusy z EA-2, czyste, punktualne, zawsze przegubowe i niskopodłogowe
- teraz: conajmniej 2 brygady obsługiwane krótkimi rupieciami (B10L lub stare 7000), nierzadko Ikarus lub kilka, z punktualnością też jak by gorzej.
Może EA-1 na gościnnych występach jeździ dobrze, ale na swoich stałych liniach (czytaj 57, 81, 87, 96, 99) to już takiej euforii nie ma...
Odnośnie zaś samego przetargu
- przyjazd 10 przegubów i 15 krótkich na EA-1 pozwoli na wycofanie Ikarusów i B10L. 7000 i 7000A niech sobie jeszcze pojeżdżą...
- z EA-2 powinny zniknąć najbardziej awaryjne Citara i GNy...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
estimate85 pisze:Ależ oczywiście że jest to zrozumiałe i ja nie twierdzę że tak jest tylko na 96 czy 99 ale ogólnie nie da się ukryć że "standard obsługi" na liniach przegubowych obsługiwanych aktualnie przez EA-2 jest wyższy
Jest wyższy, gdyż w większości przypadków jak wypadnie przegub, to z rezerwy wyjedzie przegub, a nie tak jak to jest na EA-1, że same krótkie z rezerwy za przeguby, albo na szczyty to od razu wyjeżdżają krótkie na linie obsadzone planowo przegubami. Jak napisał SEC, najlepszym rozwiązaniem byłoby przydzielenie 20 przegubów na Limanowskiego, co znacznie zwiększyło by komfort usług. Na Sadach posypały się ostatnio krótkie a nie przeguby, wiec po cholerę im znowu 10 nówek, wogóle decyzja bezpodstawna. Ci co są odpowiedzialni za rozdzielenie tej partii wozów, wogóle chyba nie mają poglądu na aktualną sytuację.
Ostatnio często trafiają się Ikarusy na 85. Wydaje mi się, że to kwestia tego, że nie chcą dawać Ikarusów na 98, by pasażerowie nie skarżyli się, że dostali gorszy tabor niż mieli przed tym przetasowaniem - a na 57 te pojawiały się codziennie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jak mogą trafić się na 57, skoro linia 57 jest obecnie obsługiwana przez Nowe Sady?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
http://mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=8024&Og%C5%82oszenie+o+post%C4%99powaniu pytania i odpowiedzi, zmiany w SIWZ.
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Wygrał Mercedes. LINK
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.
Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Przecież mój komentarz był czysto ironiczny.Wojtek94 pisze:M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.
Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
M. Kaźmierczak pisze:Przecież mój komentarz był czysto ironiczny.Wojtek94 pisze:M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.
Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
Wiem, ale to napisałem tak ogólnie jak sytuacja wygląda