Mercedes Conecto 2013

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Przede wszystkim cholernie awaryjne. Za bardzo wyeksploatowane.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

emilek12 pisze:jest napisane w załączniku UMOWY.pdf w 1. punkicie podpunkt 1
Zwracam honor, rzeczywiście tak jest. Chociaż szczerze mówiąc ten dokument przejrzałem najszybciej jak się dało, bo czytać się go nie da... Druga dekada XXI wieku, a oni skanują pliki do PDF-a, porażka...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

a w północnej części miasta niech będzie nadal bez zmian.
Nie wiem czy 98 otrzymuje jakieś specjalne traktowanie, ale po zmianie zajezdni jestem autentycznie zachwycony - praktycznie zawsze punktualnie, zawsze niska podłoga, tylko raz czy dwa zdarzyło mi się jechać krótkim, ani razu nie zdarzył mi się wypadnięty kurs. I naprawdę byłbym bardzo szczęśliwy gdyby taki standard (i Ikarus raz w tygodniu) był na wszystkich "południowych" liniach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

Dla odmiany 99:
- w marcu: same nowiutkie autobusy z EA-2, czyste, punktualne, zawsze przegubowe i niskopodłogowe
- teraz: conajmniej 2 brygady obsługiwane krótkimi rupieciami (B10L lub stare 7000), nierzadko Ikarus lub kilka, z punktualnością też jak by gorzej.
Może EA-1 na gościnnych występach jeździ dobrze, ale na swoich stałych liniach (czytaj 57, 81, 87, 96, 99) to już takiej euforii nie ma...

Odnośnie zaś samego przetargu
- przyjazd 10 przegubów i 15 krótkich na EA-1 pozwoli na wycofanie Ikarusów i B10L. 7000 i 7000A niech sobie jeszcze pojeżdżą...
- z EA-2 powinny zniknąć najbardziej awaryjne Citara i GNy...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Nie ma reguły , czy na swoich liniach czy "gościnnie", tam gdzie jest obsługa przegubowa, jest taki sam standard, raz na 99(A) wyjdą 3 Ikary, następnego dnia na 96 itd. To normalna kolej rzeczy, chyba dla wszystkich zrozumiała.
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

Ależ oczywiście że jest to zrozumiałe i ja nie twierdzę że tak jest tylko na 96 czy 99 ale ogólnie nie da się ukryć że "standard obsługi" na liniach przegubowych obsługiwanych aktualnie przez EA-2 jest wyższy
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

estimate85 pisze:Ależ oczywiście że jest to zrozumiałe i ja nie twierdzę że tak jest tylko na 96 czy 99 ale ogólnie nie da się ukryć że "standard obsługi" na liniach przegubowych obsługiwanych aktualnie przez EA-2 jest wyższy


Jest wyższy, gdyż w większości przypadków jak wypadnie przegub, to z rezerwy wyjedzie przegub, a nie tak jak to jest na EA-1, że same krótkie z rezerwy za przeguby, albo na szczyty to od razu wyjeżdżają krótkie na linie obsadzone planowo przegubami. Jak napisał SEC, najlepszym rozwiązaniem byłoby przydzielenie 20 przegubów na Limanowskiego, co znacznie zwiększyło by komfort usług. Na Sadach posypały się ostatnio krótkie a nie przeguby, wiec po cholerę im znowu 10 nówek, wogóle decyzja bezpodstawna. Ci co są odpowiedzialni za rozdzielenie tej partii wozów, wogóle chyba nie mają poglądu na aktualną sytuację.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Ostatnio często trafiają się Ikarusy na 85. Wydaje mi się, że to kwestia tego, że nie chcą dawać Ikarusów na 98, by pasażerowie nie skarżyli się, że dostali gorszy tabor niż mieli przed tym przetasowaniem - a na 57 te pojawiały się codziennie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Ikarusów jest już tylko 7, z czego dziennie wyjeżdżają średnio 4, więc jest to mały odsetek przegubów wychodzących z EA-1 w szczycie. A to, że kilka ostatnich dni się trafiały na 85(A) to zwykły przypadek, jutro na 57 może się trafią w większej ilości.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Jak mogą trafić się na 57, skoro linia 57 jest obecnie obsługiwana przez Nowe Sady?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Kpc21 pisze:Jak mogą trafić się na 57, skoro linia 57 jest obecnie obsługiwana przez Nowe Sady?



Sorry mój błąd, ale jeszcze nie raz się trafią po 3 Maja :)
jelcz2612
Sympatyk forum
Posty: 665
Rejestracja: pn 13:32, 28 cze 2010
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: jelcz2612 »

jelcz2612
Sympatyk forum
Posty: 665
Rejestracja: pn 13:32, 28 cze 2010
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: jelcz2612 »

Czy wiadomo kto zgłosił się do przetargu? Dzisiaj było otwarcie ofert. Może wiecie.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Nie ma jeszcze dokumentu z otwarcia ofert, więc nie wiadomo.

Szkoda, że nie przewidziano możliwości zakupu dodatkowego taboru w ramach zamówienia uzupełniającego...
jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2285
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Post autor: jan_defecto »

Wygrał Mercedes. LINK
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Dziwna sprawa, znowu nie potrzebnie będą mieszać na zajezdniach.
M. Kaźmierczak
Sympatyk forum
Posty: 954
Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
Kontakt:

Post autor: M. Kaźmierczak »

Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.


Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
M. Kaźmierczak
Sympatyk forum
Posty: 954
Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
Kontakt:

Post autor: M. Kaźmierczak »

Wojtek94 pisze:
M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.


Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
Przecież mój komentarz był czysto ironiczny. :P
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

M. Kaźmierczak pisze:
Wojtek94 pisze:
M. Kaźmierczak pisze:Eee tam zaraz mieszać. Wytną większe szroty z NS i zastąpią je nówkami, przeniosą Solarisy na LIM. Pół miasta będzie sparaliżowane, bo niedługo ZEA-1 nie będzie miała obsad przy ich jakości serwisu, ale za to statystyki będą obiecujące.


Bądź co bądź na Sadach będzie, jeśli pójdzie wszystkie 50 nówek tam 175 wozów nowych, w porównaniu do tego co jest na Limance. No dobra przeguby niech przeniosą ok, ale co z krótkimi, to że się spaliło kilka Citar, to nie znaczy, że od razu trzeba wyrżnąć całą serię i to jeszcze z nawiązką sporą. A na Limance jest tylko 35 nowych krótkich, a na Sadach już aktualnie 61, trochę jak zwykle nierówne rozrachunki w biurach MPK są.
Przecież mój komentarz był czysto ironiczny. :P


Wiem, ale to napisałem tak ogólnie jak sytuacja wygląda :)
ODPOWIEDZ