Owszem ale zanim ajenci by byli w stanie zapewnić obłsugę linii byłby aj-waj że np. Olechów nie ma połączenia z miastem.Kpc21 pisze:Ale sam piszesz, że gdyby nie kupiono tych Conect, parę linii trzeba by było zlikwidować. I można było na tym skorzystać. Gdyby wyszło, że ajenci są tańsi od MPK, byłoby dla każdego oczywiste, że albo MPK musi się dostosować, albo w końcu wyleci.
A co by na kilka linii miejskich puścili? Połówki przegubów? Przecież nie byliby w stanie przejąć obsługi jednej linii takiej jak 1, czy 7.Kpc21 pisze: Można też było podjąć jakąś próbę z przekazywaniem linii tramwajowych MKT. Przypuszczam, że efekt byłby podobny.
MKT nie dałoby rady. potrzebny byłby przewoźnik z odpowiednim kapitałem by móc dokładać przez początkowy okres do interesu w Łodzi. Bo skąd tabor?, zajezdnia?
Zreszta MKT czy MPK to to samo, też w sumie państwowe bo własność gminna czyli niczyja.