PESA Swing 2015

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2283
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Post autor: jan_defecto »

Polopiryn ze Skyscrapercity pisze: Co do Citków - 3 stoją na Tramwajowej(Nie wiem w jakim stanie) i 2 stoją na Telefonicznej (Jako dawcy organów, oba po wypadkach)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 2 razy.
RifRaf1988
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
Lokalizacja: Łódź-Śródmieście

Post autor: RifRaf1988 »

To już 5 citków jest odstawionych na części?
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Post autor: pawlak »

1202 i 1214 widziałem na dniach otwartych w zeszłym roku na Telefonicznej. O 1202 można powiedzieć na pewno że co nieco z zewnątrz mu brakuje (szyb, drzwi). 1209 ztcw na Tramwajowej.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Może trwa jeszcze montowanie nowych okien w citkach?
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Drugi rok?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

Haha, żałosna jest ta "polityka taborowa". Taki tabor mieć i nie potrafić go obsłużyć/serwisować.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Znowu pesozłomy? Czołgamfibia trzesaca okolicznymi budynkami i wyjąca niczym rakieta przy starcie. Smród w środku wagonu i siedzenia dobra dla Chińczyków....
.
Na szczęście w ŁKA nie mamy tego shitu.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

STUDI pisze: Na szczęście w ŁKA nie mamy tego shitu.
Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze: Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..

Co to ma do rzeczy. Jest wygony i przyjazny pasażerowi tabor a nie gówno pesozłom. Trzeba było się wsłuchać w opinie "zadowolonych" pasażerów pociągów do Warszawy zmuszonych do "zaszczytu" jazdy tym shtitem.

Pan Pesa Nowak już nie jest przy korycie więc czas już nie zmuszać do tandety z PESY.
W Poznaniu mieli jaja aby nie pozwolić na zakup badziewia. Kraków też uniknął peso-pomyłki.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Kraków też uniknął peso-pomyłki.
Poza tymi 40, na które umowa będzie podpisana w ciągu najbliższych 2 tygodni ;)

Swoją drogą, fantastyczne gospodarowanie kasą unijną. Kraków, który ma tramwajów niskopodłogowych na pęczki dostał dofinansowanie na kolejne 40 a Łodzi, która nie ma ich prawie wcale, żałują na marne 20.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

STUDI pisze:
Graficzny pisze: Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..

Co to ma do rzeczy. Jest wygony i przyjazny pasażerowi tabor a nie gówno pesozłom. Trzeba było się wsłuchać w opinie "zadowolonych" pasażerów pociągów do Warszawy zmuszonych do "zaszczytu" jazdy tym shtitem.

Pan Pesa Nowak już nie jest przy korycie więc czas już nie zmuszać do tandety z PESY.
W Poznaniu mieli jaja aby nie pozwolić na zakup badziewia. Kraków też uniknął peso-pomyłki.

Weż się zastanów. Podatek, który nie zostaje w Polscę. Bezrobocie coraz większe a gospodarka wspomagana jest poza krajem? Coś nie tak.

PESA ma chociaż normalny układ drzwi, a nie 2 koło siebie a potem kilka "kilometrów" nic..
Ja nim pare razy jechałem i nie mogę nic złego powiedzieć.

A co do siedżen: Omijając już to, że zamawiający sam decyduje, który producent dostanie pozwolenie do montażu siedżen, te siedziska w Pesach z 2008r. są o wiele wygodniejsze, niż ten żółty plastic z STERu w zmodernizowanych Konstalach.
Tutaj konfiguracja w MPK zazwyczaj się nie udała. Mogli chociaż zamówić z tapicerką bez pianki (jak w Volvach) po środku..
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze: Weż się zastanów. Podatek, który nie zostaje w Polscę. Bezrobocie coraz większe a gospodarka wspomagana jest poza krajem? Coś nie tak.
Bo PESA podobnie jak np Polsat czy praktycznie każda ciut wiesza firma to nie próbuje płacić podatków w innych krajach niż w Polsce. Nie rozśmieszaj mnie. Żaden argument.
W imię tego hasełka mamy się męczyć w tramwajopodobnym śmierdzącym G zamiast mieć wygodny i przyjazny dla pasażera tramwaj.
Graficzny pisze: PESA ma chociaż normalny układ drzwi, a nie 2 koło siebie a potem kilka "kilometrów" nic..
...a cała reszta nadaje się na złom. Nawet skręcać nie potrafi bo wózki chcą pojechać w innym kierunku.
Dłuższy odcinek pomiędzy drzwiami nie zawsze jest zły tym bardziej że nasza sieć na terenie centrum nie zapewnia dogodnych połączeń w jego obrębie, czyli z musu preferuje dłuższe odcinki jazdy.
...
wystające niebezpieczne elementy napędu,
ciężki kolos który jest uciążliwy dla otoczenia. Większość tras tramwajowych w Łodzi przebiega tuz pod oknami budynków. Plus dojazd do zajezdni Telefoniczna.
No a kolejnym za pesozłomami są te kłopoty w uruchomieniu regularnego kursowania zakupionych pesozłomów, najbardziej spektakularna ostatnia wpadka to chyba Częstochowa... Elbląg już zdążył przycichnąc ale tam mieszkańcy pogardliwie się odnosili do czegoś co może się rozpaść na kawałki.
Jakoś w tych miastach które przodują w Polsce pod katem sieci tramwajowych robiono wszystko by nie mieć tego g na torach.
Graficzny pisze: są o wiele wygodniejsze, niż ten żółty plastic z STERu w zmodernizowanych Konstalach.
Temu co te gówna żółte montuje w Konstalach to należałoby jaja urwać, albo kazać mu codziennie na nich przez 8 godzin siedzieć. Może zrozumiałby swoją bezmyślność.
No ale to nie powód by gloryfikować te "siedziska" w Pesach.Te foteliki z 803N to wzór wyogdy. Nawet oryginalne siedziska montowane w 105N/805N są "o niebo" wygodniejsze od tego zółtego bubla.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..
Naprawde szkoda, że Szmelcedes Turkiye nie produkuje tramwajów. Był by komplet do trzeszczących Cünectö .. Obrazek
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze:Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..

Nie można kupić tego co ma Kraków?
Solaris be, bo co, ktoś "smaruje łapę" (co nie dziwi)?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

STUDI pisze:
Graficzny pisze:Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..

Nie można kupić tego co ma Kraków?
Solaris be, bo co, ktoś "smaruje łapę" (co nie dziwi)?

A Kraka niby ma co?
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze: A Kraka niby ma co?

Bombardiery ale nie cityrunnery czy jak je tam teraz nazwali.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

Ach, kolejny Szmelc z Niemcownii?
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Kraków ma tramwaje bez przednich drzwi, co już jest dyskwalifikujące. Nie są też w pełni niskopodłogowe, co może nie jest gigantycznym problemem, ale jednak wysoka podłoga w "popularnych" przednich drzwiach spowalnia wymianę pasażerów.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Post autor: Graficzny »

px33 pisze:Kraków ma tramwaje bez przednich drzwi, co już jest dyskwalifikujące. Nie są też w pełni niskopodłogowe, co może nie jest gigantycznym problemem, ale jednak wysoka podłoga w "popularnych" przednich drzwiach spowalnia wymianę pasażerów.

Zwłaszcza, gdy 80% pasażerów zna tylko "drugie drzwi" i właśnie się tam pcha. A w tylnych częściach pojazdu świecą pustki..
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze:Ach, kolejny Szmelc z Niemcownii?

Co wybrałbyś- niemieckie Audi czy może Lanosa ze s.p. Żerania?
ODPOWIEDZ