Strona 2 z 22

: pn 20:44, 19 maja 2014
autor: jan_defecto
Polopiryn ze Skyscrapercity pisze: Co do Citków - 3 stoją na Tramwajowej(Nie wiem w jakim stanie) i 2 stoją na Telefonicznej (Jako dawcy organów, oba po wypadkach)

: pn 21:13, 19 maja 2014
autor: RifRaf1988
To już 5 citków jest odstawionych na części?

: pn 21:41, 19 maja 2014
autor: pawlak
1202 i 1214 widziałem na dniach otwartych w zeszłym roku na Telefonicznej. O 1202 można powiedzieć na pewno że co nieco z zewnątrz mu brakuje (szyb, drzwi). 1209 ztcw na Tramwajowej.

: pn 22:09, 19 maja 2014
autor: kafar
Może trwa jeszcze montowanie nowych okien w citkach?

: pn 22:52, 19 maja 2014
autor: Kpc21
Drugi rok?

: wt 18:37, 20 maja 2014
autor: prof_klos
Haha, żałosna jest ta "polityka taborowa". Taki tabor mieć i nie potrafić go obsłużyć/serwisować.

: wt 19:35, 10 cze 2014
autor: STUDI
Znowu pesozłomy? Czołgamfibia trzesaca okolicznymi budynkami i wyjąca niczym rakieta przy starcie. Smród w środku wagonu i siedzenia dobra dla Chińczyków....
.
Na szczęście w ŁKA nie mamy tego shitu.

: wt 20:05, 10 cze 2014
autor: Graficzny
STUDI pisze: Na szczęście w ŁKA nie mamy tego shitu.
Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..

: śr 09:39, 11 cze 2014
autor: STUDI
Graficzny pisze: Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..

Co to ma do rzeczy. Jest wygony i przyjazny pasażerowi tabor a nie gówno pesozłom. Trzeba było się wsłuchać w opinie "zadowolonych" pasażerów pociągów do Warszawy zmuszonych do "zaszczytu" jazdy tym shtitem.

Pan Pesa Nowak już nie jest przy korycie więc czas już nie zmuszać do tandety z PESY.
W Poznaniu mieli jaja aby nie pozwolić na zakup badziewia. Kraków też uniknął peso-pomyłki.

: śr 09:43, 11 cze 2014
autor: px33
Kraków też uniknął peso-pomyłki.
Poza tymi 40, na które umowa będzie podpisana w ciągu najbliższych 2 tygodni ;)

Swoją drogą, fantastyczne gospodarowanie kasą unijną. Kraków, który ma tramwajów niskopodłogowych na pęczki dostał dofinansowanie na kolejne 40 a Łodzi, która nie ma ich prawie wcale, żałują na marne 20.

: śr 13:20, 11 cze 2014
autor: Graficzny
STUDI pisze:
Graficzny pisze: Nie, bo ŁKA myśli, że nie należy do Polski, tylko do Niemieckiej Aglomeracji..

Co to ma do rzeczy. Jest wygony i przyjazny pasażerowi tabor a nie gówno pesozłom. Trzeba było się wsłuchać w opinie "zadowolonych" pasażerów pociągów do Warszawy zmuszonych do "zaszczytu" jazdy tym shtitem.

Pan Pesa Nowak już nie jest przy korycie więc czas już nie zmuszać do tandety z PESY.
W Poznaniu mieli jaja aby nie pozwolić na zakup badziewia. Kraków też uniknął peso-pomyłki.

Weż się zastanów. Podatek, który nie zostaje w Polscę. Bezrobocie coraz większe a gospodarka wspomagana jest poza krajem? Coś nie tak.

PESA ma chociaż normalny układ drzwi, a nie 2 koło siebie a potem kilka "kilometrów" nic..
Ja nim pare razy jechałem i nie mogę nic złego powiedzieć.

A co do siedżen: Omijając już to, że zamawiający sam decyduje, który producent dostanie pozwolenie do montażu siedżen, te siedziska w Pesach z 2008r. są o wiele wygodniejsze, niż ten żółty plastic z STERu w zmodernizowanych Konstalach.
Tutaj konfiguracja w MPK zazwyczaj się nie udała. Mogli chociaż zamówić z tapicerką bez pianki (jak w Volvach) po środku..

: śr 14:09, 11 cze 2014
autor: STUDI
Graficzny pisze: Weż się zastanów. Podatek, który nie zostaje w Polscę. Bezrobocie coraz większe a gospodarka wspomagana jest poza krajem? Coś nie tak.
Bo PESA podobnie jak np Polsat czy praktycznie każda ciut wiesza firma to nie próbuje płacić podatków w innych krajach niż w Polsce. Nie rozśmieszaj mnie. Żaden argument.
W imię tego hasełka mamy się męczyć w tramwajopodobnym śmierdzącym G zamiast mieć wygodny i przyjazny dla pasażera tramwaj.
Graficzny pisze: PESA ma chociaż normalny układ drzwi, a nie 2 koło siebie a potem kilka "kilometrów" nic..
...a cała reszta nadaje się na złom. Nawet skręcać nie potrafi bo wózki chcą pojechać w innym kierunku.
Dłuższy odcinek pomiędzy drzwiami nie zawsze jest zły tym bardziej że nasza sieć na terenie centrum nie zapewnia dogodnych połączeń w jego obrębie, czyli z musu preferuje dłuższe odcinki jazdy.
...
wystające niebezpieczne elementy napędu,
ciężki kolos który jest uciążliwy dla otoczenia. Większość tras tramwajowych w Łodzi przebiega tuz pod oknami budynków. Plus dojazd do zajezdni Telefoniczna.
No a kolejnym za pesozłomami są te kłopoty w uruchomieniu regularnego kursowania zakupionych pesozłomów, najbardziej spektakularna ostatnia wpadka to chyba Częstochowa... Elbląg już zdążył przycichnąc ale tam mieszkańcy pogardliwie się odnosili do czegoś co może się rozpaść na kawałki.
Jakoś w tych miastach które przodują w Polsce pod katem sieci tramwajowych robiono wszystko by nie mieć tego g na torach.
Graficzny pisze: są o wiele wygodniejsze, niż ten żółty plastic z STERu w zmodernizowanych Konstalach.
Temu co te gówna żółte montuje w Konstalach to należałoby jaja urwać, albo kazać mu codziennie na nich przez 8 godzin siedzieć. Może zrozumiałby swoją bezmyślność.
No ale to nie powód by gloryfikować te "siedziska" w Pesach.Te foteliki z 803N to wzór wyogdy. Nawet oryginalne siedziska montowane w 105N/805N są "o niebo" wygodniejsze od tego zółtego bubla.

: śr 14:35, 11 cze 2014
autor: Graficzny
Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..
Naprawde szkoda, że Szmelcedes Turkiye nie produkuje tramwajów. Był by komplet do trzeszczących Cünectö .. Obrazek

: śr 16:51, 11 cze 2014
autor: STUDI
Graficzny pisze:Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..

Nie można kupić tego co ma Kraków?
Solaris be, bo co, ktoś "smaruje łapę" (co nie dziwi)?

: śr 16:57, 11 cze 2014
autor: Graficzny
STUDI pisze:
Graficzny pisze:Bez przesady, Bomby Citirunerskie też nie są lepsze. A Solarisa oczewiście też nie chcą bo to "be"..

Nie można kupić tego co ma Kraków?
Solaris be, bo co, ktoś "smaruje łapę" (co nie dziwi)?

A Kraka niby ma co?

: śr 16:59, 11 cze 2014
autor: STUDI
Graficzny pisze: A Kraka niby ma co?

Bombardiery ale nie cityrunnery czy jak je tam teraz nazwali.

: śr 17:05, 11 cze 2014
autor: Graficzny
Ach, kolejny Szmelc z Niemcownii?

: śr 18:59, 11 cze 2014
autor: px33
Kraków ma tramwaje bez przednich drzwi, co już jest dyskwalifikujące. Nie są też w pełni niskopodłogowe, co może nie jest gigantycznym problemem, ale jednak wysoka podłoga w "popularnych" przednich drzwiach spowalnia wymianę pasażerów.

: śr 19:11, 11 cze 2014
autor: Graficzny
px33 pisze:Kraków ma tramwaje bez przednich drzwi, co już jest dyskwalifikujące. Nie są też w pełni niskopodłogowe, co może nie jest gigantycznym problemem, ale jednak wysoka podłoga w "popularnych" przednich drzwiach spowalnia wymianę pasażerów.

Zwłaszcza, gdy 80% pasażerów zna tylko "drugie drzwi" i właśnie się tam pcha. A w tylnych częściach pojazdu świecą pustki..

: czw 10:07, 12 cze 2014
autor: STUDI
Graficzny pisze:Ach, kolejny Szmelc z Niemcownii?

Co wybrałbyś- niemieckie Audi czy może Lanosa ze s.p. Żerania?