Strona 22 z 22

Re: PESA Swing 2015

: sob 18:06, 31 sie 2019
autor: kuba_łódź
Wyblakłe bardziej od 17-letnich Cityrunnerów...

Re: PESA Swing 2015

: sob 19:16, 31 sie 2019
autor: TramMomentyStudenta
Czerwonego tak bardzo nie widać, ale żółty wyblakł ewidentnie.

Re: PESA Swing 2015

: ndz 12:04, 01 wrz 2019
autor: nowy1212
Żółty to obecnie ma kolor moczu... Tylko, ze taki wygląd to od dłuzszego czasu jest, te Swingi to dramat i Pesa w ogóle nie chce jak widac nic poprawiać. Nigdy wiecej tej firmy w Łodzi

Re: PESA Swing 2015

: ndz 13:09, 01 wrz 2019
autor: kuba_łódź
Na szczęście to są tylko naklejki i łatwo je wymienić na porządniejsze... chyba że odkleją się razem z lakierem pod spodem ;)

Re: PESA Swing 2015

: śr 06:56, 04 wrz 2019
autor: Kuba
Te wyblakłe żółte pasy to są chyba w 1579. Wczoraj widziałem 1578 i barwa pasków była w dużo lepszym stanie, więc być może to nie jest przypadłość całej serii tylko pojedynczych egzemplarzy.

Re: PESA Swing 2015

: śr 08:35, 04 wrz 2019
autor: nowy1212
Kuba pisze:Te wyblakłe żółte pasy to są chyba w 1579. Wczoraj widziałem 1578 i barwa pasków była w dużo lepszym stanie, więc być może to nie jest przypadłość całej serii tylko pojedynczych egzemplarzy.
Tak tak to dotyczy tylko niektórych egzemplarzy a tak właściwie to nie wiem czy nie tylko 1579. Tak czy inaczej należy to poprawić i wymienić. Pewno znowu problemy z Pesa.

W ogóle jak tam te Swingi? Jeżdżą już normalnie?

Re: PESA Swing 2015

: ndz 13:48, 03 lis 2019
autor: nowy1212
Swingi 1'5 to od 2021r będą mogły jeździć wszędzie, tak? Czy w takiej sytuacji na 4 będą mogły wjechać czy względy techniczne nie pozwolą? Pytam, bo jak kiedyś wreszcie będą jeździć w odpowiedniej liczbie to fajnie by w niedziele nie stały w zajezdni

Re: PESA Swing 2015

: ndz 14:41, 03 lis 2019
autor: px33
Nie wiadomo, bo nie było przejazdów technicznych na Zachodniej, Zgierskiej i Nowomiejskiej. Które mogłyby odbyć się nawet jutro, ale...
Jeśli szerokość przystanków nie będzie przeszkadzać to w 2021 roku będą mogły jeździć wszędzie, ale mogą to robić już teraz, tylko trzeba zrobić coś tak strasznego jak wysłanie jednego pisma z prośbą o odstępstwo (czy raczej z formalnym pytaniem o możliwość - 11 i obecna wersja 4 poruszają się po trasie WZ). Wiem, ciężko.

Z trzeciej strony - w 2021 te Swingi w weekend zapewne trafią na 12, bo Swingi'18 wrócą na 14 po remoncie ŚR, który chyba do 2021 się skończy.

Re: PESA Swing 2015

: ndz 14:48, 03 lis 2019
autor: nowy1212
^^No dobra, ale to szybka symulacja:

Soboty
10B - 9
12 - 10
14 - 8

No to w soboty potrzeba 27 Swingów, a są 34, ale no mniej wiecej wykorzystanie sensowne

Niedziele
10B - 7
12 - 7
14 - 6

W niedziele potrzeba 20 Swingów, więc no spokojnie na obsadzenie jednej jeszcze linii starczy i o to trzeba walczyć

Re: PESA Swing 2015

: ndz 14:56, 03 lis 2019
autor: px33
I ta linia to 11. Całość dobrego torowiska, odrobina trasy na WZ, popularna linia. Warto też powalczyć o dopuszczenie na 4, bo teraz w niedziele mogłyby teoretycznie zostać jakieś wolne (w praktyce kilka stoi na awarie, więc obsadzenie 10 i większości 11 będzie sukcesem). To zwolni trochę 122N/CR i NF6D, które będą mogły pójść na 15/17 i 8 (wolałbym 2 no ale...).

Re: PESA Swing 2015

: ndz 15:19, 03 lis 2019
autor: nowy1212
No własnie ile Swingów jest ciągle odstawionych? Tak przeciętnie 3, 5, 8?

Z Swingami '15 to ciagle nie pamiętam czy one w końcu moga iśc na 11 czy nie, bo ciągle słyszę inne opinie na ten temat - jedni że nie sprawdzano, inni, że drobne poprawki i da rade, a inni że bez większych zmian nie da rady

NF6D na 15/17 odpadają, bo zwrotnice na Placu Wolności, ale gdyby Swingi '15 mogły iśc na 4 to już jest nowa możliwośc skierowania niskaczy, bo ja widze taka opcję

Obrazek

Re: PESA Swing 2015

: ndz 15:50, 03 lis 2019
autor: px33
Z tego co wiem na północy nie było przejazdu próbnego - i to dotyczy tak 11 jak i 4. Nie ma żadnego powodu żeby podejrzewać żeby był większy problem, więc myślę że realistycznie po przejeździe być może będą wymagane drobne punktowe korekty i trzeba się z tym liczyć. Ale 4 ma trochę gorsze torowisko i myślę że na gwarancji lepiej raczej używać tych tramwajów na 11 a na 4 pojedyncze sztuki (plus może resztkę swingów 18, które tam jako tako wpisują się w warunek trzech dworców).

Kolejna rzecz, która mnie boli to użycie M8C na linii z generalnie dobrym torowiskiem. Jeśli tylko jedną zwrotnica blokuje NF6D to może trzeba ją wpisać w plan robót, poczekać kwartał i mieć 10 tramwajów na gorsze linie (1, 7, 13).

Re: PESA Swing 2015

: ndz 11:55, 24 lis 2019
autor: nowy1212
Pesy #1588 i #1585 sa popsute?

Re: PESA Swing 2015

: ndz 19:20, 24 lis 2019
autor: mateeusz
1585 widziałem 2 tygodnie temu w nowej hali na ET1 z pozaklejanymi drzwiami czarną folią w przedniej części wagonu.

Re: PESA Swing 2015

: pt 06:45, 13 mar 2020
autor: nowy1212
1589 jak jedzie to w aucie hałas od tramwaju taki jak przed naprawa tych łożysk

Re: PESA Swing 2015

: pt 16:05, 13 mar 2020
autor: Kuba
Nowsze Pesy też nie są jakieś lepsze. Jadę teraz 1891 to tak te łożyska buczą i drgają, że masakra... Własnych myśli nie słyszę :wink:

Re: PESA Swing 2015

: ndz 18:37, 14 cze 2020
autor: Tomasz Ł.
Swing 1579 "komuna 2" został częściowo wizualnie odświeżony, wymienione zostały pasy pod okami na nowe, natomiast nad oknami pozostały stare wyblakłe.

Re: PESA Swing 2015

: pn 18:35, 07 wrz 2020
autor: Kuba
Wagon 1583 jest chyba jednym z pierwszych gdzie udało się zamienić SIP Pesy na R&G. Przykładowo zewnętrzny boczny to jest teraz ta wersja znana z nowych autobusów, gdzie w drugim rzędzie przewija się trasa. Jeśli chodzi o czołowy to widzę, że zmniejszyła się nieco czcionka, dzięki czemu napis "Widzew Augustów" mieści się w całości bez scrollowania.

Re: PESA Swing 2015

: pn 18:37, 07 wrz 2020
autor: px33
On RG ma od dawna, chyba od roku. Może teraz dodatkowo dostał nowy program