Kpc21 pisze:Jak ktoś by bardzo chciał, to by i to bez skanera zrobił.
Nawet mając skan nie chce się w wielu gminach wysłać maila z informacją z otwarcia ofert na żądanie mimo iż maja taki obowiązek. W 1 na 4 trzeba godzinę czasem stracić by w końcu z łaski wysłali faksem (bo e-mail za trudny!!!) informację.
suomi pisze:otwarcie ofert przełożono na 7 llipca
No to 7 lipca idziesz na otwarcie ofert, jeśli tak bardzo chcesz tej informacji. Masz pełne do tego prawo. Spisujesz oferentów i kwoty. Jaki problem, kartka papieru i długopis.
M. Kaźmierczak pisze:Czy nie uważacie, że to ciągłe przekładanie terminów wydaje się podejrzane?
Dlaczego? Zadaje się pytanie, gdzie odpowiedź istotnie zmienia zamówienie. Wtedy musi być przedłużenie terminu. to standardowa procedura. Odpowiedź udzielona na zapytanie a bardziej zmiana dokumentacji przetargowej może spowodować ze jako oferent zmieniasz niemalże całkowicie ofertę a na pewno kalkulację kosztów.
Najpierw trzeba wyjść od tego dlaczego przygotowuje się niedbale dokumentację przetargową że bez wytyka się w niej błędy lub wątpliwości.
Jak ktoś nie umie to niech tego nie robi a na jego miejsce zatrudnić należy kogoś "kumatego".
STUDI pisze:Jak ktoś nie umie to niech tego nie robi a na jego miejsce zatrudnić należy kogoś "kumatego".
Fakt, powinni zrobić pewne roszady w składzie urzędasów, bo wg pierwszego wydania SWIZ rozdzielenie wozów wyglądało następująco: 7,5 przeguba na Limankę i 7,5 na Sady oraz 12,5 krótkiego na Limankę i 12,5 krótkiego na Sady. O ile z wozami przegubowymi nie byłoby problemu, bo jedna zajezdnia dostała by człon A a druga człon pchający, o tyle z solówkami byłby problem
krótkie chyba mają zastąpić zużyte kompletnie Merce Citaro z NS i Volvo B10L z Limanki - tylko te 25 to nie za mało?? Chyba parę sztuk staroci zostanie mimo wszystko... (update - nom B10L i Citaro to razem 28 sztuk)
Co do przegubów to wiadomo że niektóre używane Merce to już straszne trupy, a na Limance pożagnają parę Volvo (choć ja bym całość dał na NS, bo raptem kilka Volvo naprawdę się wali i sypie z tych przegubowych...)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
Oni nie będą przenaszać wszystkich Szmelcedesów na jedną zajezdnie, skoro otworzyli nowy serwis MB na Limanowskiego.
A w 2015r. dojdą kolejne +/-50 nowye Szmelcedesy. Tak jak w tamtym roku się chwalili.
Graficzny pisze:Kierowca nawet nie może sterować lusterkami, a to jest niedozwolone!
Qrcze to jakieś 2/3 samochodów jest nielegalnie zarejestrowanych.
Z punktu widzenia pasażera Szmelcedes jest cichszy, wygodniejszy, wygodniejszy dostęp do miejsc siedzących, jazda bardziej gładka od Osralisa który niestety komfortem dla pasążera nie bryluje.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Graficzny pisze:Kierowca nawet nie może sterować lusterkami, a to jest niedozwolone!
Qrcze to jakieś 2/3 samochodów jest nielegalnie zarejestrowanych.
Jak się nieznasz na przepisach drogowych to się niewypowiadaj.
Może KIEDYŚ było tak dozwolone, ale teraz napewno już nie.
Nie wiem też w jakich czasach stanełeś, ale teraz standardowo każdy samochód lub autobus ma sterowane lusterka automatycznie. Conajmniej w Niemczech.
Graficzny pisze:ale teraz standardowo każdy samochód lub autobus ma sterowane lusterka automatycznie. Conajmniej w Niemczech.
1. Nie każdy, np. wersje osobówek dla firm są z minimalnym wyposażeniem a taka ekstrawagancja to niepotrzebny wydatek.
2. Tu jest Polska nie Niemcy.
3. Dopuszczone do ruchu więc spełniają wymogi polskiego prawa.
Polska? Serio? Aż mi się wierzyć nie chcę!
Patrząc na niemieckie supermarkiety, banki, autobusy (szmelcedes), tramwaje, samochody.. myślałem że jest to NIEMIECKA AGLOMERACJA.
póki co nie ma w żadnych przepisach że lusterka muszą być sterowane a już tym bardziej elektrycznie, przepisy mówią że każdy pojazd musi posiadać dwa lusterka zewnętrzne po prawej i lewej stronie i tyle na ten temat.