Dawno nie widziałem tego wagonu na mieście poza tym miał mieć testowane siedzenia a na facebooku MPK jest podane, że wagony z testowanymi siedzeniami to 1203, 1208 i 1859.
Dla zejścia na ziemię w kwestii "designu modernizacji" by MPK Łódź
Takie miasto Winnica na Ukrainie. Jak można zmodernizować wagon KT4 (w sumie modernizacja za 600 - 650 tys złotych): http://transphoto.ru/photo/840207/
Porównajcie z tą przaśną stylistyką naszej modernizacji.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
To było spowodowane tym, że Pesa nie wyrabiała się z produkcją tramwajów no to MPK wysłało swoich ludzi do pomocy w Bydgoszczy i M8C musiały sobie poczekać ale oby kolejne już szybciej wyjeżdżały na tory.
Dobrze o tym wiem , tylko wolałem podać, że już dawno temu za ten 2 się wzięli. 3 myślę, że do wakaxji mogą się uporać. Ponoć 5 chcieliby zrobić w tym roku, ale perspektywy są takie, że ten 5 jest niepewny. W Ii połówce roku na pewno kolejne 2 będą robione.
Biorąc pod uwagę to, jak szybko im idzie, pewnie nie chcieli mrozić kasy. W sumie to pozostałe 5 mogliby zmodernizować po kosztach - tylko dodać środkowy człon, bez zmiany reszty rzeczy. Taniej, szybciej i lepiej
I jeszcze w wywalaniu wszystkich udogodnień (schodki, wygodne siedzenia), psuciu pulpitu i wymianie elektroniki na nieszczególną (demonem prędkości to paskud raczej nie jest).
Kiedyś słyszałem taką wersję (niepewną), że MPK 5 wagonów M8C chce zostawić bez modernizacji jeśli nie będzie to konieczne w razie remontów lub utrudnień a resztę wyremontować i dodać człon niskopodłogowy.
Chociaż pewnie prędzej czy później wyremontują wszystkie bo bez modernizacji szybciej się rozlecą.
Podobno w tym roku ma być już 5 zmodernizowanych wagonów M8C i 14 najstarszych używanych wagonów Konstal 805Na w formie Woltan.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba kiedyś obiła mi się o uszy wersja, że chcą wszystkie M8C zmodernizować, a potem być może jeszcze M6S wydłużyć o człon niskopodłogowy, ale już nie pamiętam źródła.
Co do łączenia dwóch 805 to o ile dobrze pamiętam MPK tłumaczyło, że nie opłaca im się to - musieliby opracować projekt takiej modernizacji i zrobić homologację (nie wiem czemu nie można go kupić np. od Modertransu).
Taka łódzka "Beta" byłaby idealnym rozwiązaniem, ale na jakieś 5-10 lat. Bo po tym czasie większość torowisk w mieście i poza nim nie będzie się nadawać do użytku. Co z tego, że nakupią nowych tramwajów, skoro niskopodłogowce póki co mogą jeździć na 4 z 22 linii tramwajowych ?