Strona 2 z 12

: pn 16:32, 22 cze 2015
autor: RifRaf1988
Dawno nie widziałem tego wagonu na mieście poza tym miał mieć testowane siedzenia a na facebooku MPK jest podane, że wagony z testowanymi siedzeniami to 1203, 1208 i 1859.

: czw 23:50, 09 lip 2015
autor: eDragon55
Dziś (09.07.2015) był na mieście dokładnie to na 16/13

: pt 10:01, 10 lip 2015
autor: Mat
I w środę też był na 16/13.

: pt 14:41, 10 lip 2015
autor: hax
16/13 to stały przydział #2499
Niestety dziś rano się zepsuł, planowany powrót na linię w przyszłym tygodniu.

: pt 08:28, 04 wrz 2015
autor: STUDI
Dla zejścia na ziemię w kwestii "designu modernizacji" by MPK Łódź
Takie miasto Winnica na Ukrainie. Jak można zmodernizować wagon KT4 (w sumie modernizacja za 600 - 650 tys złotych): http://transphoto.ru/photo/840207/
Porównajcie z tą przaśną stylistyką naszej modernizacji.

: śr 21:05, 06 kwie 2016
autor: mateeusz
Według Facebook'a MPK Łódź niebawem Zakład Techniki ma opuścić drugi zmodernizowany M8C. Trochę długo to trwało - minął ponad rok od wyjazdu 2499.

: śr 23:03, 06 kwie 2016
autor: Jordi
to jest ten, co zaczął być robiony już we wrześniu ubiegłego roku, ale od listopada do lutego praktycznie nic nie robili.

3 M8C też jest na ZT już od kilkunastu tygodni, ale ponoć praktycznie jeszcze go nie tknięto...

: pt 11:44, 08 kwie 2016
autor: eDragon55
To było spowodowane tym, że Pesa nie wyrabiała się z produkcją tramwajów no to MPK wysłało swoich ludzi do pomocy w Bydgoszczy i M8C musiały sobie poczekać ale oby kolejne już szybciej wyjeżdżały na tory.

: sob 01:07, 09 kwie 2016
autor: Jordi
Dobrze o tym wiem Obrazek , tylko wolałem podać, że już dawno temu za ten 2 się wzięli. 3 myślę, że do wakaxji mogą się uporać. Ponoć 5 chcieliby zrobić w tym roku, ale perspektywy są takie, że ten 5 jest niepewny. W Ii połówce roku na pewno kolejne 2 będą robione.

: czw 12:24, 14 kwie 2016
autor: suomi
w sumie zamówili podzespoły do 7 M8C plus jeden zrobiony to daje 8 a co z pozostałą piątką?

: czw 15:34, 14 kwie 2016
autor: px33
Biorąc pod uwagę to, jak szybko im idzie, pewnie nie chcieli mrozić kasy. W sumie to pozostałe 5 mogliby zmodernizować po kosztach - tylko dodać środkowy człon, bez zmiany reszty rzeczy. Taniej, szybciej i lepiej

: czw 15:42, 14 kwie 2016
autor: kuba_łódź
Ale MPK lubuje się w doklejaniu do modernizowanych starych tramwajów plastikowych mordek - bez tego nie ma modernizacji Obrazek

: czw 15:46, 14 kwie 2016
autor: px33
I jeszcze w wywalaniu wszystkich udogodnień (schodki, wygodne siedzenia), psuciu pulpitu i wymianie elektroniki na nieszczególną (demonem prędkości to paskud raczej nie jest).

: czw 21:36, 14 kwie 2016
autor: ZEA1-7700
A mnie zastanawia, czemu nie połączą dwóch 805 z niską podłogą na łączeniu.

: czw 21:37, 14 kwie 2016
autor: eDragon55
Kiedyś słyszałem taką wersję (niepewną), że MPK 5 wagonów M8C chce zostawić bez modernizacji jeśli nie będzie to konieczne w razie remontów lub utrudnień a resztę wyremontować i dodać człon niskopodłogowy.
Chociaż pewnie prędzej czy później wyremontują wszystkie bo bez modernizacji szybciej się rozlecą.

Podobno w tym roku ma być już 5 zmodernizowanych wagonów M8C i 14 najstarszych używanych wagonów Konstal 805Na w formie Woltan.

: czw 21:46, 14 kwie 2016
autor: mateeusz
Chyba kiedyś obiła mi się o uszy wersja, że chcą wszystkie M8C zmodernizować, a potem być może jeszcze M6S wydłużyć o człon niskopodłogowy, ale już nie pamiętam źródła.

Co do łączenia dwóch 805 to o ile dobrze pamiętam MPK tłumaczyło, że nie opłaca im się to - musieliby opracować projekt takiej modernizacji i zrobić homologację (nie wiem czemu nie można go kupić np. od Modertransu).

: czw 22:05, 14 kwie 2016
autor: kuba_łódź
Taka łódzka "Beta" byłaby idealnym rozwiązaniem, ale na jakieś 5-10 lat. Bo po tym czasie większość torowisk w mieście i poza nim nie będzie się nadawać do użytku. Co z tego, że nakupią nowych tramwajów, skoro niskopodłogowce póki co mogą jeździć na 4 z 22 linii tramwajowych ?

: czw 22:19, 14 kwie 2016
autor: WykoxPL
Teraz pozostało już 12 wagonów 805Na do zmodernizowania do standardu Woltan - i chyba więcej już nie będą modernizować Konstali.

: pt 07:09, 15 kwie 2016
autor: Kpc21
ZEA1-7700 pisze:A mnie zastanawia, czemu nie połączą dwóch 805 z niską podłogą na łączeniu.
Czytałem gdzieś, że się nie da, konstrukcja 805Na jest na to bodaj za słaba.

: pt 07:31, 15 kwie 2016
autor: kuba_łódź
Ale przecież Moderusy Beta jeżdżą w wielu miastach i nic poważnego się z nimi nie dzieje Obrazek