A chociażby nawet kanciastym, starodawnym wyglądem. Tandentne oświetlenie/obudowa, zielone tablice kierunkowe, nie 100 procentowy niskopodłogowy i marna ilość drzwi.px33 pisze:A w czym NF6D różni się od współczesnego tramwaju poza brakiem klimatyzacji?
405N też by uszedł (ale podejrzewam że bardzo trudno kupić jeżdżący egzemplarz), ale wystawianie na miasto pojazdu bez niskiej podłogi to kpina z pasażerów.
405N(2) był produkowany do 2001r., ale jak powyżej, nie chcieli marnować taboru na kostce brukowej.. Więc jak na czas obecny chyba najlepiej sprawdzają się Jelcze M121, a najgorzej Volvo 7000.
Tak na marginesie:
Takich incydentów nie kojarze, żeby miały miejsce w KoRo..Woronin pisze:W Volvie #1117 odpadło dzisiaj lewe tylne koło podczas skrętu z Zachodniej w Ogrodową.