KORO
Re: KORO
Sady z kolei mają awaryjne Jelcze.
Co do częstotliwości - w robocze będzie 30, w weekendy 40.
Co do częstotliwości - w robocze będzie 30, w weekendy 40.
Re: KORO
Czyli łączny takt z 58A podejrzewam 15 w robocze.
Równe 30 też lepsze od teraźniejszego rozkładu, gdzie mamy kwiatki typu 8:14, 8:16, 9:01 (45 minut przerwy) 15:29, 15:46 i potem 16:26 dopiero (40 minut przerwy), albo 17:44, 17:51, 18:31 (40 minut przerwy)...
Równe 30 też lepsze od teraźniejszego rozkładu, gdzie mamy kwiatki typu 8:14, 8:16, 9:01 (45 minut przerwy) 15:29, 15:46 i potem 16:26 dopiero (40 minut przerwy), albo 17:44, 17:51, 18:31 (40 minut przerwy)...
Re: KORO
Nowy rozkład wisi już na stronie MPK.
Jakie minusy rzucają się od razu w oczy:
- ze Skalnej kursy 58 i 58A minuta po sobie (w tej chwili kursy A są rozmieszczone pomiędzy głównymi),
- dużo później pierwszy kurs w niedziele,
- zmniejszenie częstotliwości w soboty (za to zwiększenie w niedziele).
Jakie minusy rzucają się od razu w oczy:
- ze Skalnej kursy 58 i 58A minuta po sobie (w tej chwili kursy A są rozmieszczone pomiędzy głównymi),
- dużo później pierwszy kurs w niedziele,
- zmniejszenie częstotliwości w soboty (za to zwiększenie w niedziele).
Re: KORO
Fakt te 4 kursy minuta po minucie to tak "zgrzyta", ale chociaż równy takt jest na samym 58, pozostałe 6 kursów z Janowa jest dobrze "wpasowane". No i z dworca tak jak myślałem takt 15 równo.
Re: KORO
To zostanie nam już tylko jedna linia miejska nieobsługiwana przez MPK...
A jeszcze niedawno takie linie były trzy, obsługiwane przez trzy różne firmy.
A jeszcze niedawno takie linie były trzy, obsługiwane przez trzy różne firmy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: KORO
3? KORO, MARKAB i ... ?
Re: KORO
Może Tramwaje Podmiejskie - linia 97?Yakuzzi pisze:3? KORO, MARKAB i ... ?
Re: KORO
Za czasów TP było też MKT (46bus) - więc byłyby 4
Re: KORO
W sumie masz rację. Ale na liniach dziennych trzech przewoźników.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: KORO
No nie wiem czy ona taka miejskaKpc21 pisze:To zostanie nam już tylko jedna linia miejska nieobsługiwana przez MPK...
Re: KORO
No, wiejska chyba nie jest, bo porusza się wyłącznie na obszarze miast
Miałem na myśli linie objęte taryfą ZDiT-u.
Miałem na myśli linie objęte taryfą ZDiT-u.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: KORO
KORO zostaje na linii 58 i 58A!
będzie podwykonawcą
będzie podwykonawcą
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Re: KORO
Jak zostaje to powinni ucywilizować tabor i wymagać takich rzeczy jak:
- maksymalny wiek autobusów poniżej 15 lat
- skrzynia biegów automatyczna
- sprawny hamulec przystankowy
- autobusy pomalowane na żółto-czerwono
- napis Lokalny Transport Zbiorowy w Łodzi
- niska podłoga i rampa dla wózków odkładana ręcznie w drugich drzwiach
- system informacji pasażerskiej (wyświetlacze diodowe pomarańczowe na zewnątrz, wewnątrz diodowy czerwony wewnątrz za kabiną kierowcy pod sufitem, gadaczka, GPS żeby wyświetlały się na tablicach przystankowych, kasowniki KRG-6)
- biletomat
- co najmniej 5 okien uchylnych/przesuwnych. 3 okna powinny znajdować się po lewej stronie pojazdu, 2 okna po prawej stronie. Okna blokowane na klucz "kwadrat".
- klimatyzacja
- troje drzwi w układzie 2-2-2
- CG najlepiej we wszystkich drzwiach (co najmniej w drugich i trzecich)
- zabudowana kabiny kierowcy
- monitoring
- radiotelefon MPK
Ponadto ZDiT powinien ogarnąć im rozkład, wprowadzić częstotliwość 40 minut w niedzielę i uporządkować warianty np:
- 58 Dw Fabryczny - Skalna
- 58A Dw Fabryczny - CSK
- 58B Dw Fabryczny - Janów
Ponadto rozkłady i informacje o ich zmianach powinny być publikowane bez problemów na stronie MPK.
- maksymalny wiek autobusów poniżej 15 lat
- skrzynia biegów automatyczna
- sprawny hamulec przystankowy
- autobusy pomalowane na żółto-czerwono
- napis Lokalny Transport Zbiorowy w Łodzi
- niska podłoga i rampa dla wózków odkładana ręcznie w drugich drzwiach
- system informacji pasażerskiej (wyświetlacze diodowe pomarańczowe na zewnątrz, wewnątrz diodowy czerwony wewnątrz za kabiną kierowcy pod sufitem, gadaczka, GPS żeby wyświetlały się na tablicach przystankowych, kasowniki KRG-6)
- biletomat
- co najmniej 5 okien uchylnych/przesuwnych. 3 okna powinny znajdować się po lewej stronie pojazdu, 2 okna po prawej stronie. Okna blokowane na klucz "kwadrat".
- klimatyzacja
- troje drzwi w układzie 2-2-2
- CG najlepiej we wszystkich drzwiach (co najmniej w drugich i trzecich)
- zabudowana kabiny kierowcy
- monitoring
- radiotelefon MPK
Ponadto ZDiT powinien ogarnąć im rozkład, wprowadzić częstotliwość 40 minut w niedzielę i uporządkować warianty np:
- 58 Dw Fabryczny - Skalna
- 58A Dw Fabryczny - CSK
- 58B Dw Fabryczny - Janów
Ponadto rozkłady i informacje o ich zmianach powinny być publikowane bez problemów na stronie MPK.
Ostatnio zmieniony pt 19:39, 30 gru 2016 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 8 razy.
Re: KORO
Ale pojedzie wg dotychczasowego rozkładu, czy tego nowego ułożonego przez ZDiT ?Biletomat pisze:KORO zostaje na linii 58 i 58A!
będzie podwykonawcą
Zgadzam się z jan_defecto. Powinni dostosować tabor do standardów LTZ (SIP, biletomaty, malatura to minimum).
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Re: KORO
Rozkład będzie chyba stary, bo informację o nowym wycofano ze strony MPK.
Re: KORO
Ciekawe, co spowodowało tą zmianę planów. Bo chyba nie jęczenie paru dziadków? Czyżby w MPK doliczyli się, że jednak nie znajdą dodatkowych wozów na obsługę tej linii?
Re: KORO
Czyli jednak parę babć i dziadków ma takie przebicie, że stare złomy zostają w koszmarnych malowaniach rodem z lat 90
Też uważam, że maks do września MPK powinno na nich wymóc nowsze autobusy (rok produkcji po 2000 minimum, 100% niskie, 3x podwójne drzwi, kompletny system info pasażerskiego).
Też uważam, że maks do września MPK powinno na nich wymóc nowsze autobusy (rok produkcji po 2000 minimum, 100% niskie, 3x podwójne drzwi, kompletny system info pasażerskiego).
Re: KORO
Skoro pasażerom odpowiada taka obsługa, to niech zostanie. Tylko niech firma KORO zadba o to, by jej linia była spójna z całym systemem bo w tej chwili to wygląda nie za specjalnie.
Re: KORO
Skąd takie info ?Biletomat pisze:KORO zostaje na linii 58 i 58A!
będzie podwykonawcą
Re: KORO
Powtarza się sytuacja z 62A - nieco się te sprawy różnią, ale też pokrzyczało kilku emerytów i wróciło...
Ja zaczynam się bać ujawnienia planu, bo wtedy dopiero będzie "a mnie to się nie podoba i tamto i ma zostać po staremu i won z zmianami"...
Ja zaczynam się bać ujawnienia planu, bo wtedy dopiero będzie "a mnie to się nie podoba i tamto i ma zostać po staremu i won z zmianami"...