Strona 2 z 18

Re: KORO

: śr 13:37, 28 gru 2016
autor: mig
Sady z kolei mają awaryjne Jelcze.
Co do częstotliwości - w robocze będzie 30, w weekendy 40.

Re: KORO

: śr 13:57, 28 gru 2016
autor: Jordi
Czyli łączny takt z 58A podejrzewam 15 w robocze.

Równe 30 też lepsze od teraźniejszego rozkładu, gdzie mamy kwiatki typu 8:14, 8:16, 9:01 (45 minut przerwy) 15:29, 15:46 i potem 16:26 dopiero (40 minut przerwy), albo 17:44, 17:51, 18:31 (40 minut przerwy)...

Re: KORO

: śr 15:28, 28 gru 2016
autor: Yakuzzi
Nowy rozkład wisi już na stronie MPK.

Jakie minusy rzucają się od razu w oczy:
- ze Skalnej kursy 58 i 58A minuta po sobie (w tej chwili kursy A są rozmieszczone pomiędzy głównymi),
- dużo później pierwszy kurs w niedziele,
- zmniejszenie częstotliwości w soboty (za to zwiększenie w niedziele).

Re: KORO

: śr 16:06, 28 gru 2016
autor: Jordi
Fakt te 4 kursy minuta po minucie to tak "zgrzyta", ale chociaż równy takt jest na samym 58, pozostałe 6 kursów z Janowa jest dobrze "wpasowane". No i z dworca tak jak myślałem takt 15 równo.

Re: KORO

: śr 22:20, 28 gru 2016
autor: Kpc21
To zostanie nam już tylko jedna linia miejska nieobsługiwana przez MPK...

A jeszcze niedawno takie linie były trzy, obsługiwane przez trzy różne firmy.

Re: KORO

: śr 22:29, 28 gru 2016
autor: Yakuzzi
3? KORO, MARKAB i ... ?

Re: KORO

: śr 22:34, 28 gru 2016
autor: joker8888
Yakuzzi pisze:3? KORO, MARKAB i ... ?
Może Tramwaje Podmiejskie - linia 97?

Re: KORO

: śr 22:38, 28 gru 2016
autor: Yakuzzi
Za czasów TP było też MKT (46bus) - więc byłyby 4 ;)

Re: KORO

: śr 23:26, 28 gru 2016
autor: Kpc21
W sumie masz rację. Ale na liniach dziennych trzech przewoźników.

Re: KORO

: czw 11:03, 29 gru 2016
autor: mig
Kpc21 pisze:To zostanie nam już tylko jedna linia miejska nieobsługiwana przez MPK...
No nie wiem czy ona taka miejska ;)

Re: KORO

: czw 17:21, 29 gru 2016
autor: Kpc21
No, wiejska chyba nie jest, bo porusza się wyłącznie na obszarze miast :)

Miałem na myśli linie objęte taryfą ZDiT-u.

Re: KORO

: pt 13:08, 30 gru 2016
autor: Biletomat
KORO zostaje na linii 58 i 58A!

będzie podwykonawcą ;)

Re: KORO

: pt 13:25, 30 gru 2016
autor: jan_defecto
Jak zostaje to powinni ucywilizować tabor i wymagać takich rzeczy jak:
- maksymalny wiek autobusów poniżej 15 lat
- skrzynia biegów automatyczna
- sprawny hamulec przystankowy
- autobusy pomalowane na żółto-czerwono
- napis Lokalny Transport Zbiorowy w Łodzi
- niska podłoga i rampa dla wózków odkładana ręcznie w drugich drzwiach
- system informacji pasażerskiej (wyświetlacze diodowe pomarańczowe na zewnątrz, wewnątrz diodowy czerwony wewnątrz za kabiną kierowcy pod sufitem, gadaczka, GPS żeby wyświetlały się na tablicach przystankowych, kasowniki KRG-6)
- biletomat
- co najmniej 5 okien uchylnych/przesuwnych. 3 okna powinny znajdować się po lewej stronie pojazdu, 2 okna po prawej stronie. Okna blokowane na klucz "kwadrat".
- klimatyzacja
- troje drzwi w układzie 2-2-2
- CG najlepiej we wszystkich drzwiach (co najmniej w drugich i trzecich)
- zabudowana kabiny kierowcy
- monitoring
- radiotelefon MPK


Ponadto ZDiT powinien ogarnąć im rozkład, wprowadzić częstotliwość 40 minut w niedzielę i uporządkować warianty np:
- 58 Dw Fabryczny - Skalna
- 58A Dw Fabryczny - CSK
- 58B Dw Fabryczny - Janów
Ponadto rozkłady i informacje o ich zmianach powinny być publikowane bez problemów na stronie MPK.

Re: KORO

: pt 13:26, 30 gru 2016
autor: Yakuzzi
Biletomat pisze:KORO zostaje na linii 58 i 58A!

będzie podwykonawcą ;)
Ale pojedzie wg dotychczasowego rozkładu, czy tego nowego ułożonego przez ZDiT ?

Zgadzam się z jan_defecto. Powinni dostosować tabor do standardów LTZ (SIP, biletomaty, malatura to minimum).

Re: KORO

: pt 13:29, 30 gru 2016
autor: jan_defecto
Rozkład będzie chyba stary, bo informację o nowym wycofano ze strony MPK.

Re: KORO

: pt 13:33, 30 gru 2016
autor: Yakuzzi
Ciekawe, co spowodowało tą zmianę planów. Bo chyba nie jęczenie paru dziadków? Czyżby w MPK doliczyli się, że jednak nie znajdą dodatkowych wozów na obsługę tej linii?

Re: KORO

: pt 13:39, 30 gru 2016
autor: Jordi
Czyli jednak parę babć i dziadków ma takie przebicie, że stare złomy zostają w koszmarnych malowaniach rodem z lat 90 :o

Też uważam, że maks do września MPK powinno na nich wymóc nowsze autobusy (rok produkcji po 2000 minimum, 100% niskie, 3x podwójne drzwi, kompletny system info pasażerskiego).

Re: KORO

: pt 13:52, 30 gru 2016
autor: Yakuzzi
Skoro pasażerom odpowiada taka obsługa, to niech zostanie. Tylko niech firma KORO zadba o to, by jej linia była spójna z całym systemem bo w tej chwili to wygląda nie za specjalnie.

Re: KORO

: pt 13:59, 30 gru 2016
autor: JakubKNZ
Biletomat pisze:KORO zostaje na linii 58 i 58A!

będzie podwykonawcą ;)
Skąd takie info ?

Re: KORO

: pt 14:09, 30 gru 2016
autor: Jordi
Powtarza się sytuacja z 62A - nieco się te sprawy różnią, ale też pokrzyczało kilku emerytów i wróciło...

Ja zaczynam się bać ujawnienia planu, bo wtedy dopiero będzie "a mnie to się nie podoba i tamto i ma zostać po staremu i won z zmianami"... :(