Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Nie, bo wciąż wiele zwrotnic nie ma napędu?
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Jeszcze? Przecież napędy zwrotnic zakładano już w PRL-u...
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
przecież te wagony nie będą jeździły gdzie popadnie tylko na 2,3 liniach i wtedy mogą dopilnować by zwrotnice były sprawne a poza tym zaraz zacznie się nagonka że ciasne że mało drzwi że duszne bo nie mają klimatyzacji itd.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Na M8C też narzekano - mało drzwi, ciasne wnętrze (dużo miejsc siedzących), niespecjalnie nadające się wnętrze do obsługi linii miejskich w szczycie. To samo tyczyło się GT8ZR - mała ilość drzwi, a jak już były, to wąskie i tak dalej.
A jednak pojazdy te (niezmodernizowane M8C) właśnie wróciły do ruchu. I to już wyłącznie na liniach miejskich, a nie podmiejskiej "41".
Albo złe, albo gorsze. A gorsze nie zawsze znaczy, że złe. Ot, taki paradoks.
A jednak pojazdy te (niezmodernizowane M8C) właśnie wróciły do ruchu. I to już wyłącznie na liniach miejskich, a nie podmiejskiej "41".
Albo złe, albo gorsze. A gorsze nie zawsze znaczy, że złe. Ot, taki paradoks.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Zachodnia/Legionów remontowane były tylko zwrotnice po Zachodniej a nie po Legionów.
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Okej, ale przed remontem one nie były automatyczne? Przecież przed 2000 rokiem tramwaje skręcały tam liniowo.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
A to już szczyt głupoty - robić skrzyżowanie i nie zmodernizować jego części... Może w ogóle trzeba było tylko wymienić szyny, bez sterowania na całym skrzyżowaniu, bo po co? Geniusze pracują w miastach, naprawdę geniusze.Wojtek94 pisze:Zachodnia/Legionów remontowane były tylko zwrotnice po Zachodniej a nie po Legionów.
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Po co? Miasto wydaje monetę, MPK je przytula, a związki zawodowe "przyuczono" (pieniądz czyni cuda) by siedziałby "jakby co" cicho. Przy okazji jest extra kasa na podwyżki premie itd. Kręci się, czyż nie? A tych chcesz ten idealny układ zniszczyć.....Kpc21 pisze:Nie wystarczyłoby naprawić?
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Skoro pieniądz czyni cuda, to może za ten pieniądz naprawić zwrotnice? To dopiero byłby cud. Na miarę pieniędzy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Wieść gminna niesie, że wagon z Bogestry otrzymał już numer.
Jest to 1751.
Co ciekawe lata temu numerację tę nosił Jelcz M121MB (stara wersja z "mordką" berlietowską).
Jest to 1751.
Co ciekawe lata temu numerację tę nosił Jelcz M121MB (stara wersja z "mordką" berlietowską).
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
A to ciekawe, bo część Gt8N i M6/8 do dzisiejszego dnia nie doczekało się właściwych numerów taborowych
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Tak jest. I mamy np. 509 i 1522. Ktoś to tłumaczył tym że istnieje wagon 1509 i nie może być dwóch o tym samym numerze.Yakuzzi pisze:A to ciekawe, bo część Gt8N i M6/8 do dzisiejszego dnia nie doczekało się właściwych numerów taborowych
No o przy okazji... Czy nie byłoby lepiej gdyby zajezdnie tramwajowe miały numery taborowe 3XXX i 4XXX? Wtedy każdy pojazd MPK miałby unikatowy nr taborowy.
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
A ktoś komukolwiek nakazuje nadać mu akurat numer 1509? Oszczędzają na nalepkach z cyferkami (i chcą, by wystarczyło dokleić tylko jedynkę), czy co?Em82 pisze:Tak jest. I mamy np. 509 i 1522. Ktoś to tłumaczył tym że istnieje wagon 1509 i nie może być dwóch o tym samym numerze.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
@Em82 W MyBusie mają... Telefoniczna 4xxxx, a Chocianowice 5xxx. Ale nadal brakuje 3
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
To moim zdaniem jest numer dla brakującej zajezdni autobusowej która powinna powstać po wschodniej stronie Łodzi Argumenty za powstaniem trzeciej, nawet niewielkiej, ale bardzo nowoczesnej zajezdni autobusowej już gdzieś spisywałem.Yakuzzi pisze:@Em82 W MyBusie mają... Telefoniczna 4xxxx, a Chocianowice 5xxx. Ale nadal brakuje 3
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
^^ ZTCW zabawa z Municomem zaczynała się jeszcze za czasów trzech zajezdni (przynajmniej tych tramwajowych) i stąd brak jednej cyferki.
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Wydaje mi się, że to bardziej kwestia numeracji na radiach i teraz w R&G po prostu wpisano numery wg tej konwencji.
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Zaraz, a Telefoniczna nie miała na radiach 3xxx?
A co do numerów to MPK jest ogromnie niekonsekwentne. O ile w tramwajach numery się nie powtarzają i brak jedynek na GT8N idzie wyjaśnić, to już numeracja wozów z Helsinek była z tyłka. Zrobiono 15xx po co? Chyba tylko po to żeby zachować ciągłość x5xx dla GT8N, choć może niepotrzebnie doszukuję się sensu w MPK. Kolejna rzecz to powtarzające się numery Solarisów rocznik 2015. Obie zajezdnie mają autobusy z tym samym numerem x5xx. A gdyby tego było mało to ten sam błąd popełniono 20 lat temu przy dostanie Mercedesów O405 i Ikarusów 280.70E (155x dla Kraszki i 255x dla Sadów).
A co do numerów to MPK jest ogromnie niekonsekwentne. O ile w tramwajach numery się nie powtarzają i brak jedynek na GT8N idzie wyjaśnić, to już numeracja wozów z Helsinek była z tyłka. Zrobiono 15xx po co? Chyba tylko po to żeby zachować ciągłość x5xx dla GT8N, choć może niepotrzebnie doszukuję się sensu w MPK. Kolejna rzecz to powtarzające się numery Solarisów rocznik 2015. Obie zajezdnie mają autobusy z tym samym numerem x5xx. A gdyby tego było mało to ten sam błąd popełniono 20 lat temu przy dostanie Mercedesów O405 i Ikarusów 280.70E (155x dla Kraszki i 255x dla Sadów).
Re: Bogestra sprzedaje 42 wagony niskopodłogowe NFD6Ds z lat 90.
Również Conecta z 2013 i 2014 roku są tak ponumerowane.kafar pisze:Kolejna rzecz to powtarzające się numery Solarisów rocznik 2015. Obie zajezdnie mają autobusy z tym samym numerem x5xx. A gdyby tego było mało to ten sam błąd popełniono 20 lat temu przy dostanie Mercedesów O405 i Ikarusów 280.70E (155x dla Kraszki i 255x dla Sadów).