Przetarg na 20 autobusów 18-metrowych i 20 12-metrowych
Wszystkie Solarisy z silnikami Euro 6 mają wydechy na dachu :>
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_łódź, łącznie zmieniany 1 raz.
Przede wszystkim znaczącą różnicą dla pasażerów, w porównaniu z poprzednikami, jest dodatkowe miejsce dla wózków, kosztem likwidacji dwóch siedzeń tyłem po lewej burcie. W przegubach te dwa miejsca dla wózków, są dodatkowo odzielone poręczami. Trochę ciasno też jest jeśli chodzi o to miesce dla niepełnosprawnych, bo tam zaraz biletomat stoi i nie ma specjalnie pola manewru.
Na naczepie jest też miejsce dla osób stojących.
No i oczywiście jest powiększona przestrzeń silnikowa. Dwa z czterech siedzeń przed silnikiem (te do przodu) są lekko odsunięte od okna. Zmniejszyło się też przejście między silnikiem, a siedzeniami skierowanymi do tyłu, na końcu pojazdu. Nie ma tych schodków na końcu, jak w Mercach, przez co nie ma problemu ze staniem przy silniku. Ostatni rząd siedzeń też jest minimalnie zredukowany, jest jedno normalne i jedno poszerzone.
Są wmontowane chyba radia dla kierowców .
Na naczepie jest też miejsce dla osób stojących.
No i oczywiście jest powiększona przestrzeń silnikowa. Dwa z czterech siedzeń przed silnikiem (te do przodu) są lekko odsunięte od okna. Zmniejszyło się też przejście między silnikiem, a siedzeniami skierowanymi do tyłu, na końcu pojazdu. Nie ma tych schodków na końcu, jak w Mercach, przez co nie ma problemu ze staniem przy silniku. Ostatni rząd siedzeń też jest minimalnie zredukowany, jest jedno normalne i jedno poszerzone.
Są wmontowane chyba radia dla kierowców .
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Z tą Pesą to akurat nie trafiłeś: http://gtlodz.eu/keyword-1578
A nie chodzi przypadkiem o tą drugą, co teraz przyszła?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Po pierwsze, to nie ma ludzi tylko do tych nowych Solarisów, codzienna praca idzie swoją drogą. Więc samo oklejenie 20 wozów trochę trwa. Po drugie, rejestracja hurtem? Nie wiem, o co Ci konkretnie chodziło, ale każdemu wozowi zakłada się dokumentację, to też trwa.suomi pisze:do roboty jest nie wiele, nakleić numery taborowe i kilka innych nalepek, rejestracja odbywa się hurtem na miejscu więc chyba czekają na biskupa.Zastanawiające jest to że nikt do tej pory ich nie sfotografował tak jak nie ma zdjęć nowej Pesy czy citka 1209. Forum i gtlodz schodzą na psy.
No i jest jeszcze kwestia techniczna.
Co do zdjęć Solarisów, to nie było jeszcze oficjalnej prezentacji. Więc nie dziw się, że nie ma zdjęć. Musisz pisać o pozwolenie wejścia na zajezdnię i zrobienia fotek. Co z tego, że jako pracownik miałbyś taką możliwość, jak i tak nigdzie tego zdjęcia nie wrzucisz, bo nie możesz.
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
To rusz 4 litery i sfotografuj. Ludzie mają poważniejsze rzeczy do roboty niż robienie zdjęć komunikacji... Nowej Pesy nie ma, 1578 jest obfocona z każdej strony. Zdjęcia 1209 i nowych Solarisów krążą w sieci, więc z czym masz problem? Z resztą jak dostanę info o terminie prezentacji to pewnie się na nią wybiorę.suomi pisze:Forum i gtlodz schodzą na psy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 4 razy.
to prawda nowa Pesa jest obfocona ale na zajezdni, skoro robili homologację to pewnie jeździli po mieście tak jak 1209 mówisz że krążą zdjęcia po forach ale ja się na nie nie natknąłem, kiedyś wszystko było na bieżąco na gtlodz teraz ani widu ani słychu a co do rejestracji autobusów to zajmują się tym stacje diagnostyczne na zajezdniach i wtedy nie robią nic innego tylko przygotowują wozy do wyjazdu, i zapewne są już przygotowane do eksploatacji czekają teraz na biskupa.
Nie trzeba od razu puszczać wszystkich. Nawet lepiej wypuszczać wozy stopniowo, żeby ewentualna poważna wada fabryczna nie sparaliżowała miasta.Więc samo oklejenie 20 wozów trochę trwa.
Na SSC są zdjęcia z kamerek. Testy odbywały się nocą, więc żeby osiągnąć sensowne zdjęcie fotograf musiałby wziąć auto, znaleźć wagon na mieście, poczekać na jakiś postój i liczyć że uda mu się zdążyć. Albo mieć cynk, no ale widać nikt nie maskoro robili homologację to pewnie jeździli po mieście tak jak 1209
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Dzięki, że napisałeś, bo bym nie wiedział . A uważasz, że ile ludzie pracuje na zmianie, na stacji? Myślisz, że nie ma nic w między czasie do roboty?suomi pisze:[...] a co do rejestracji autobusów to zajmują się tym stacje diagnostyczne na zajezdniach i wtedy nie robią nic innego tylko przygotowują wozy do wyjazdu[...]
Rozumiem, że jesteś prawie codziennie na zajezdni i je widziałeś? Bo ja widziałem co innego i Ci gwarantuje, że nie są. Nawet jeśli część wygląda na gotowe, to pytanie, czy pod względem "papierkowym" też są. Dodatkowo biletomaty, sterowniki itd. Jest jeszcze problem związany z przygotowaniem pracowików.suomi pisze:[...] zapewne są już przygotowane do eksploatacji czekają teraz na biskupa.
A jak zazwyczaj wygląda wypuszczanie nowych pojazdów w MPK? Najpierw raczej powinna być oficjalna prezentacja, bo jak część już wyjedzie, to ona już raczej nie będzie potrzebna, a jeśli nawet będzie, to będzie miała inny charakter. Żeby mogła się odbyć prezentacja, wszystkie wozy muszą być gotowe. Chyba, że MPK zmieni zwyczaje.px33 pisze:Nie trzeba od razu puszczać wszystkich. Nawet lepiej wypuszczać wozy stopniowo, żeby ewentualna poważna wada fabryczna nie sparaliżowała miasta.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
- Lokalizacja: Łódź-Śródmieście