GT8 w MKT :D
Moim zdaniem kilka GT8 by można było zakupić na 10 - kupuje się praktycznie po kosztach transportu (bo i po co płacić za kasację wagonu), jest pojemniejsze niż skład 805-tek i bardziej komfortowe.
A jeśli chodzi o modernizację to jest w Łodzi wzorzec modernizacji - Eliny. Dlaczego tak twierdzę? Mają, w przeciwieństwie do bulw tradycyjne pudła, ale wymienioną elektronikę.
A jeśli chodzi o modernizację to jest w Łodzi wzorzec modernizacji - Eliny. Dlaczego tak twierdzę? Mają, w przeciwieństwie do bulw tradycyjne pudła, ale wymienioną elektronikę.
Trochę się obśmiałem, jak jedna pasażerka stwierdziła, że fakt, że Eliny piszczą jest objawem awarii; nawet ona wiedziała, że te wagony są felerne.
To co tak szumi w zwykłych 805Na to wentylator przetwornicy dynamicznej; to takie urządzenie, które zmienia prąd stały 600V na 40V (bo transformator nie działa na stałym napięciu) przy okazji chłodzi on silniki. To dla tych, co nie wiedzą Swoją drogą, jak ktoś ma jakieś dane nt. elektryki Duewagów, to niech się pochwali.
To co tak szumi w zwykłych 805Na to wentylator przetwornicy dynamicznej; to takie urządzenie, które zmienia prąd stały 600V na 40V (bo transformator nie działa na stałym napięciu) przy okazji chłodzi on silniki. To dla tych, co nie wiedzą Swoją drogą, jak ktoś ma jakieś dane nt. elektryki Duewagów, to niech się pochwali.
Na stronie http://transportszynowy.prv.pl są ładnie opisane krakowskie GT6 i E1. Myślę że da to jakiś pogląd nt. elektryki "helmutów".
Czy zielone helmuty jeżdżą już normalnie w ruchu liniowym? Czy MKT planuje wprowadzić oznaczenie kursów niskopodłogowych w rozkładach jazdy, oczywiste jest, że ułatwiłoby to korzystanie z komunikacji zbiorowej osobom starszym?
Jaki procent pojazdów będą stanowiły niskopodłogowce w MKT - dzięki takiemu wskaźnikowi będzie można pograć na nosie włodarzom MPK, którzy to non-stop chwala się procentowym udziałem pojazdów niskopodłogowych w posiadanym taborze (np. 100% krótkich autobusów niskopodłogowych - nieprawda odkąd powróciły do służby stare Jelcze oraz średniopodłogowe Connecto).
Pozdrawiam Michał
Edit - błędy ortograficzne
Jaki procent pojazdów będą stanowiły niskopodłogowce w MKT - dzięki takiemu wskaźnikowi będzie można pograć na nosie włodarzom MPK, którzy to non-stop chwala się procentowym udziałem pojazdów niskopodłogowych w posiadanym taborze (np. 100% krótkich autobusów niskopodłogowych - nieprawda odkąd powróciły do służby stare Jelcze oraz średniopodłogowe Connecto).
Pozdrawiam Michał
Edit - błędy ortograficzne
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez swistaqos, łącznie zmieniany 1 raz.
swistaqos pisze:Czy zielone helmuty jeżdżą już normalnie w ruchu liniowym? Czy MKT planuje wprowadzić oznaczenie kursów niskopodłogowych w rozkładach jazdy, oczywiste jest, że ułatwiłoby to kożystanie z komunikacji zbiorowej osobą starszym?
Jaki procent pojazdów będą stanowiły niskopodłogowce w MKT - dzięki takemu wskaźnikowi będzie można pograć na nosie włodarzą MPK, którzy to non-stop chwala się procentowym udziaemu pojazdów niskopodłogowych w posiadanym taborze (np. 100% krótkich autobusów niskopodłogowych - nieprawda odkąd powróciły do służby stare Jelcze oraz defakto średniopodłogowe Connecto).
Pozdrawiam Michał
1. Korzystanie
2. Osobom
3. Włodarzom
4. De facto!!!
Litości
Poza tym procentowy udział taboru niskopodłogowego nie jest żadnym wskaźnikiem, tym bardziej że liczba czynnych liniowo wagonów MKT oscyluje w okolicach 20 (nie mam pewności, taka spekulacja, niech ktoś poprawi jeśli źle mówię).
Dziś była premiera GT8N w ruchu liniowym.
Nordland pisze:Poza tym procentowy udział taboru niskopodłogowego nie jest żadnym wskaźnikiem, tym bardziej że liczba czynnych liniowo wagonów MKT oscyluje w okolicach 20 (nie mam pewności, taka spekulacja, niech ktoś poprawi jeśli źle mówię).
Zdaję sobie sprawę, że takowy wskaźnik nie jest miarodajny w żadnym calu – zwłaszcza w nowoczesności posiadanego taboru. Ale fajnie byłoby widzieć miny osób, które na lewo i prawo chwalą się tym ile to łódzkie MPK ma taboru niskopodłogowego nie zważając przy tym na jego stan techniczny ani na poziom technologiczny nowo kupowanych pojazdów.
Pozdrawiam i przepraszam za błędy
Michał
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Dziś jechałem wagonem 506 i z tyłu na górze widnieje numer linii 1 E.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Dziś z 40 minut temu gdy wracałem do domu tramwajem nr 5 na skrzyzowaniu AL.Włókniarzy-Limanowskiego widziałem wagon niemiecki jak jechał na platformie ciężarówki w kierunku Helenówka
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Uuu..
W sumie to jedyna możliwość "połączenia" ze swoją zajezdnią - pytanie tylko - po co?
Czy w przypadku awarii nie prościej przesłać części do zajezdni na której aktualnie pojazd stacjonuje?
No chyba, że było to jakieś 'nowe' GT8 dla Helenówka
W sumie to jedyna możliwość "połączenia" ze swoją zajezdnią - pytanie tylko - po co?
Czy w przypadku awarii nie prościej przesłać części do zajezdni na której aktualnie pojazd stacjonuje?
No chyba, że było to jakieś 'nowe' GT8 dla Helenówka
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez prof_klos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: