Strona 10 z 14

: pt 12:16, 17 lis 2006
autor: mch
...Dzięki czemu MKT uzyska sensowną rezerwę w postaci zmodernizowanych 803N. Natomiast pewnie pożegnamy na linii 46 "parówki".

: pt 13:05, 17 lis 2006
autor: Kazik
rkplodz pisze:ZTCP to problem jest tylko na mijance na Starym Rynku (JPII) w Zgierzu - więc jeśli już to jednej mijanki :)

Zdaje się, że Zgierz nie notuje zbytnich postępów w kwesti ŁTR, ale ZTCW plany przewidują, że ŁTR i '46' będą się rozstawać dopiero przy Musierowicza. A więc na Starym Rynku powinny być dwa tory.
Ale to jeszcze lata świetlne miną...

A może niska podłoga MKT??

: sob 00:44, 18 lis 2006
autor: smugler1990
Jakiś czas temu widziałem zdjęcie na infobusie GT8 z Friedenburga i musze powiedzieć że fajnie wygląda z niską podłogą w środkowym członie.A propos tych 4 kolejnych gt8-wuiadomo coś więcej-kiedy dotrą do nas i czym będą sie różniły od tych które są ???

: sob 08:57, 18 lis 2006
autor: JAROMIR_9700
Narazie prowadza rozmowy, wiec pewnie to troche potrwa, ja licze ze predzej niz czerwiec to marne szanse, no ale moze zrobia niespodzianki uzytkownikom tej linii Obrazek Wczoraj jechalem jedna z pierwszych zmodernizowanych 803 ............. wrazenia nie zapomniane:) Przydadza sie te GT8 i to bardzo

: ndz 14:46, 19 lis 2006
autor: smugler1990
Prawda jest taka ze to juz początek końca wagonow generacji 803 w Łodzi.TP tez bedzie musialo zakupic cos-bo stan ich wagonow pozostawia w wiekszosci wiele do zyczenia.Zamieszczam adres artykulu Infobusa na ktorym jest zdjecie ,,niskopodlogowego'' GT8 http://infobus.pl/text.php?id=8335

: ndz 15:10, 19 lis 2006
autor: SEC
M8S są naprawde fajne. TP powinno się zainteresować jakimś kredytem.

: ndz 17:56, 19 lis 2006
autor: mch
Czytaj uwaznie forum, a dowiesz sie co się stało z oferowanymi nam M8S.

: ndz 17:59, 19 lis 2006
autor: SEC
Dobrze wiem, ale można się rozejrzeć za innymi.

: ndz 20:15, 19 lis 2006
autor: rkplodz
ekhm skąd? 1000mm trochę ogranicza Obrazek

: ndz 20:52, 19 lis 2006
autor: Michał
A nie można jakoś "zmienić" rozstawu wózków z 1435 na 1000?

: ndz 22:17, 19 lis 2006
autor: morton
Mozna zmienic wozki.

: pn 11:19, 20 lis 2006
autor: mch
Tylko teraz weź skądś wózki. Obrazek

: pn 16:36, 20 lis 2006
autor: smugler1990
z Konstalu Obrazek Tak na serio to im zostaje GT6 albo GT8 -innych[chyba]nie ma do sprzedarzy brat Niemiec Obrazek

: pn 16:56, 20 lis 2006
autor: Kazik
A jak ma się ostatni 102NaW, bodaj przeznaczony na historyczny - istnieje jeszcze?

: pn 16:57, 20 lis 2006
autor: Myszon
Berlin sprzedał właśnie 21 Tatr KT4Dt Szczecinowi, więc pozbywają się nie tylko GT6/GT8.
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1163371593.news

PS. Pisze się sprzedaży Obrazek

: pn 17:10, 20 lis 2006
autor: rkplodz
smuggler pisze: z Konstalu Very Happy Tak na serio to im zostaje GT6 albo GT8 -innych[chyba]nie ma do sprzedarzy brat Niemiec
Przed chwilą twierdfziłeś jeszcze, że ściągnięcie paru M8S/C to żaden problem właściwie (inny wątek) Obrazek

: pn 18:39, 20 lis 2006
autor: smugler1990
ale przeczytałem ten temat-kiedys na imprezie z M8S slyszalem ze jest ich 350-widac to byl bluff Obrazek

: ndz 16:14, 04 mar 2007
autor: Ventlan
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/706045.html pisze:Tramwaj po niemiecku
Na linii 46 z Łodzi do Zgierza i Ozorkowa kursują dwa tramwaje z reklamami po niemiecku: "Macie państwo tylko dwoje oczu" - po czym podana jest nazwa firmy optycznej. Napisy wewnątrz pojazdów np. "Wyjście awaryjne, w razie niebezpieczeństwa wybić szybę" czy "W razie potrzeby otworzyć ręcznie" - również są w języku niemieckim.

- Jesteśmy w Unii, ale umieszczanie napisów w obcym języku to chyba przesada! - bulwersuje się łodzianin, który często podróżuje tymi tramwajami.
- To dwa ostatnie spośród czterech sprowadzonych z Niemiec - mówi Andrzej Grzelak, kierownik ds. eksploatacji w spółce Międzygminna Komunikacja Tramwajowa w Zgierzu. - Przyjechały niedawno. Jeszcze nie zdążyliśmy usunąć oryginalnych napisów, ale zrobimy to jak najszybciej.
Podróżni chwalą sobie niemiecki tabor - zapewnia kierownik. Choć nie jest pierwszej nowości - pochodzi z 1971 roku - to po modernizacji sprawuje się bardzo dobrze. Wagony są pojemne (zabierają 300 pasażerów), ciche, wygodne. Są w nich stoliki, które się przydają, bo trasa ma aż 34 kilometry, a jej pokonanie zajmuje godzinę i czterdzieści minut.
Już większych problemów nie można znaleźć? ;)

: ndz 16:17, 04 mar 2007
autor: SEC
O boże, niech nie jeździ GT8 i nie będzie się martwił. Mówi, że często jeździ... ja jakoś rzadko spotykam GT8, częściej kanciaka.

: ndz 16:26, 04 mar 2007
autor: morton
I znow EI ... po prostu nie dobrze mi sie robi. Ciekawe czy to rzeczywiscie ktos to zglosil do ei czy ei samo wymyslilo problem. W sumie nie wazne ktora wersja jest prawdziwa i tak brak mi słów Obrazek